En saa parisuhdetta lapsieni takia
Olen ruvennut inhoamaan elämääni. Minulla on kolme lasta. Kaikki kyllä haluttuja. Mutta mies päätti sitten häipyä ja jättää kaikki lapset täysin minulle.
Kolmen kouluikäisen täysyksinhuoltajana minun on käytännössä mahdotonta saada parisuhdetta. Huomaan että olen tullut katkeraksi..en tiedä kenelle..isälle joka jätti minut yksin vai lapsille koska konkreettisesti heidän takia minä joudun olemaan yksin.
Olen monesti harkinnut vieväni lapset johonkin sillä eihän heidän isäkään niitä hoida, miksi minun sitten pitäisi? Ehkä joku muu hoitaisi heitä mielummin kuin minä.
Vai tyydynkö siihen että olen seuraavat 15 vuotta ilman parisuhdetta?
Mitäköhän tässä pitäisi tehä
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Toki ap löytää parisuhteen siinä missä kuka tahansa muukin.
Siis VOI löytää (sana jäi välistä).
Suosittelen hakemaan jonkinlaista apua omaan jaksamiseen. Jos vaikeita olotiloja tulee, niiden kanssa ei tarvitse jäädä yksin.
Sinun on aika olla aikuinen ja huolehtia lapsesi täysi-ikäiseksi. Jos rakastat lapsiasi, huolehdit heistä myös täysi-ikäisyyden jälkeen olemalla kiinnostunut heidän elämästään. Itse olen totaaliyksinhuoltaja, tosin minulla on vain yksi lapsi, mutta hän on minulle tärkeintä maailmassa. Minulla ei ole ollut miestä kohta kymmeneen vuoteen, koska keskityn elämässäni tällä hetkellä vain lapseeni ja itseeni. Olen tyytyväinen. Parisuhde on yliarvostettua, minulla on kaksi pisempää takana, kokemusta on, ja voin sanoa että parisuhde on yliarvostettua. Voi myös olla että en ole löytänyt sitä oikeaa, se tulee tai on tulematta. Elämä voi myös olla hyvää ilman miestä. Vai haluatko miehen maksamaan elämääsi?
En tajua näitä jotka menee porsimaan ja sitten inisee kun kukaan ei halua tulla sille laumalle elättäjäksi. Lapset on niin kalliita ylläpitää ettei muilla kuin tukien varassa loisivilla ole moneen varaa. Perus keskiluokkainen jos on järkevä tekee vain sen verran lapsia mitä kuvittelisi pystyvänsä elättämään omillaan. Eli käytännössä yhden, kaksi jos on oikein hyvätuloinen tai bättre folkia.
Minua ärsyttää eniten ulostulot kuten, en saa, lasteni takia. Ymmärtäkää, että teille käy niin kuin ajattelette. Ap. Aloita vaikka näin "Kyllä minä vielä löydän kumppanin j.n.e."