Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa parisuhdetta lapsieni takia

Vierailija
24.10.2020 |

Olen ruvennut inhoamaan elämääni. Minulla on kolme lasta. Kaikki kyllä haluttuja. Mutta mies päätti sitten häipyä ja jättää kaikki lapset täysin minulle.
Kolmen kouluikäisen täysyksinhuoltajana minun on käytännössä mahdotonta saada parisuhdetta. Huomaan että olen tullut katkeraksi..en tiedä kenelle..isälle joka jätti minut yksin vai lapsille koska konkreettisesti heidän takia minä joudun olemaan yksin.
Olen monesti harkinnut vieväni lapset johonkin sillä eihän heidän isäkään niitä hoida, miksi minun sitten pitäisi? Ehkä joku muu hoitaisi heitä mielummin kuin minä.
Vai tyydynkö siihen että olen seuraavat 15 vuotta ilman parisuhdetta?
Mitäköhän tässä pitäisi tehä

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kolme lasta. Tavallaan ymmärrän parisuhteen kaipuun, mutta nyt on aika huolehtia lapsista. En voi käsittää ajatuksiasi ollenkaan. Joku mies pitää vain saada!?

Vierailija
2/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset taitavat olla yhtä suuri hidaste parisuhdetta haluavalle naiselle kuin työttömyys on parisuhdetta haluavalle miehelle. 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kouluikäistä. Mikä estää treffeillä käynnin? Toki ei pidä olla elämäntarkoitus saada miestä. Lapset ensin. Isä hyljännyt niin ajattelet siis, että sinunkin pitäisi saada olla sinkku. Lapset on parasta elämässä.

Vierailija
4/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kolme lasta. Tavallaan ymmärrän parisuhteen kaipuun, mutta nyt on aika huolehtia lapsista. En voi käsittää ajatuksiasi ollenkaan. Joku mies pitää vain saada!?

Kaikki ei ole frigidejä eikä niin yksinkertaisia, etteivätkö osaisia huolehtia lapsistaan JA omista normaaleista tarpeistaan 🙄🙄

Vierailija
5/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on nyt suurta, upeaa ja täydellistä. Vain lapsettomat tyhjät tytönkuoret haaveilevat omasta elämästä ja itsekkäistä asioista. Äidin elämä on pelkkää ihanuutta kun on irottautunut tyhjistä itsekkäistä haluista ja elää vihdoin tarkoituksenmukaista elämää toisille. Koitahan nyt tajuta tämä.

Vierailija
6/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä elämä voi olla miehestä kiinni?

Vierailija
7/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa kannattaa vain mennä kukasta kukkaan. Älä etsi vakituista suhdetta.

Vierailija
8/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen saanti on tärkeämpää kuin omat lapset? Justjoo.

Vierailija
9/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka elää vain lapsille on ihan samanlaisessa tilanteessa, kun sinä. Kukaan vieras ei halua pyhittää omia vapaapäiviään aina lasten hoidolle.

Vierailija
10/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mahdollista on. Miksi ei olisi? Oletko edes yrittänyt vai märisetkö vain omia luulojasi. 

Älä vain missään nimessä ota mitään pulia hätäpäissään. 

Vierailija
11/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mahdollista on. Miksi ei olisi? Oletko edes yrittänyt vai märisetkö vain omia luulojasi. 

Älä vain missään nimessä ota mitään pulia hätäpäissään. 

Vierailija
12/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on enempi lapsia ja sain parisuhteen niin mikset sinäkin saisi.

Vierailija
13/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.

Miksi piti  vääntää kokonaista kolme lasta?

Yksikin olisi riittänyt.

Sitä niittää mitä kylvää.

Joten koetahan pärjäillä.

Vierailija
14/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus ei ole huono asia, säästyt sen ajan vääriltä miehiltä. Entä jos katsot parisuhdetta jossa asutte erillään, myöhemmin lähekkäin vaikka. En usko että lapset ovat este miehen löytämiselle, oikea henkilö ymmärtää miten hoidatte treffit ja parisuhteet, lapsitilanteen huomioiden. Et etsi useaa miestä kumppaniksi, vaan yhtä oikeaa. Etsi vähemmän pintaliitävien joukosta. Usein tuo karsii itsekkäimmät pois ja saatat löytää kivemman eli entä jos siitä onkin hyötyä jopa. Erokriisin vuoksi jotkut jättäneet lapsen, myöhemmin kaduttaa, ota mieluummin hetki kerrallaan ja juttele erosta yms jonkun luotettavan ihmisen kanssa tai kriisipuhelin /keskus. Eivät lapset ole kauaa pieniä, isona omatoimisia. Ehkä vanhempasi voisivat auttaa ja tukea tuossa tilanteessa? Älä ota lapsia kontrolloivaa miestä ainakaan, vaan joku komea, kiva, kiltti. 

Vierailija
15/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni joku nykyinen kuningatarkin oli yh kuningasmiehensä tavatessaan. 

Notta aika turhapa on naisten ulista. 

Vierailija
16/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen saanti on tärkeämpää kuin omat lapset? Justjoo.

Mulle ainakin on. Itsellä oli kaksoset, tytöt. Lasten ollessa 7v tein itse lasun ja sain ne huostaanotetuksi. Nyt elämä hymyilee.

Vierailija
17/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas, kun lapset lähtee opiskelemaan niin huomaatkin ettei sinua kiinnosta miehet yhtään, vaikka olis millanen adonis tarjolla tai hyvin kokkaustaitoinen. Voi, että ei tartte tapella ruuanlaitosta, likaisista sukista lattialla tai kattella, kun joku lihoo sohvalla kaljaa kitaten ja samalla ihmettelee minne auton korjausrahat hävis. Tai, että pyykinlajittelu on vaan aina vaikeaa. Tämän, kun hoksaat niin arjen ilot lasten kanssa vasta alkaakin ja voit keskittyä heidän hoitamiseen ja ohjaamiseen etkä aikuismieslapsen hoivaamiseen.

Vierailija
18/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Be happy. Monet eivät saa kumpaakaan..

Vierailija
19/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytät lapsiasi yksinolosta. Kyllä parisuhteen saa kuka vain, joka oikeasti hakee ja panostaa. Eri asia tietty millaisen.

Vierailija
20/84 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis sinne kriisipuhelimeen voi soittaa nimettömänä tuntemattomasta numerosta luultavasti ja kriisikeskukseen voi mennä /soittaa nimettömänä. Ainakin joku kuuntelee sinua jos tulee hankalia hetkiä, löytää uutta näkökulmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme