Paljon voi pyytää käytetystä Kalevala-korusta?
Kyseessä sarja jota ei enää valmisteta. Normaalia, pientä käytönjälkeä korusta löytyy mutta ei mitään silmiinpistävää. Puhdistaa aion ennen myyntiä. Koru on hopeaa.
Kommentit (10)
Ei voi tietää, niitä on hyvin erilaisia ja eri hintaisia. Hinnat varmaan 5-100€
Pyytää voit ihan mitä vaan. Ostaja päättää, ostaako sillä hinnalla mitä pyydät.
Minä myin hopeisen Lumikukka-korun sadalla eurolla torissa muutama vuosi takaperin. Aina voi kokeilla ensin korkeampaa hintaa ja lasket sitten jos ei ole kiinnostusta.
Hyvä aloitushinta voisi olla esim puolet korun ostohinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä myin hopeisen Lumikukka-korun sadalla eurolla torissa muutama vuosi takaperin. Aina voi kokeilla ensin korkeampaa hintaa ja lasket sitten jos ei ole kiinnostusta.
Hyvä aloitushinta voisi olla esim puolet korun ostohinnasta.
Harva tori myyja muistaa etta tavara on arvoton kun sen kantaa kaupasta mukaan.
Kaupasta voi ostaa ihan uuden korun -50% . Kuka hullu ostaa kaytettyna.
Ole onnellinen jos saat edes femman.
Mikä koru? Asiantunteva hinta-arvio tulee tasan heti kun kerrot tarkemmat määrittelyt. Oikeasti tiedän hinnat
Vierailija kirjoitti:
Mikä koru? Asiantunteva hinta-arvio tulee tasan heti kun kerrot tarkemmat määrittelyt. Oikeasti tiedän hinnat
Lisään vielä, että itse en tarvi mitään, mulla on kk:lta ihan kaikki mitä tarvitsen paitsi hopeinen Kanteletar rannekoru, jota etsin.,
Vein vast ikään vanhan hopeisen Kalevala-kaulakorun panttilainaamoon. Irtosi siitä 40€. Voisin kuvitella, että myymällä olisi voinut saada enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen eri mutta mulla olis hopeinen Räisälän risti/krusifiksi, itse riipus on joku 4-5 cm korkea ja ketju about 25cm pitkä kaksin kerroin, eli kokonaisuutena noin 50 cm. Mikä mahtaa olla hinta-arvio?
Vitosen.