Kaunis tatuointi?
Haluaisin nähdä niitä kantajalleen sopivia, kauniita tatuointeja, jotka korostavat kantajansa persoonallisuutta. Näitähän juuri on kaikilla tatuoiduilla av:lle kirjoittelijoilla, ja muilla vaan ne rumat. Joten voisitteko väläytellä niitä kauniita tatuointejanne meille?
Minusta tatuoinnit ovat pääsääntöisesti rumia, mutta olen valmis pyörtämään kantani jos tatuointinne ovat kauniita.
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:40"]
Miksei tämä keskustelu voisi koskea kauniita tatuointeja ylipäänsä eikä vain palstalaisten tatuointeja. Itse en tatuointia ottaisi, mutta tällä hetkellä tämä näyttää hienolta http://followthecolours.com.br/wp-content/uploads/2013/04/followthecolours_sasha_unisex_27.jpg
[/quote]
Kauhee ja ikään kuin irti kaikesta. Lätkästy tohon keskelle kättä.
[/quote]
Entäs tämän tyyliset
http://www.pinterest.com/pin/26458716533812082/
http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/19/d7/a4/19d7a45df99f1275ce26d270de01f2f1.jpg
http://instagram.com/p/a_L97WzG8N/
[/quote]
Kiva suudella tuosta kädestä ja nuolla hyskyn naamaa samalla. Ei vittu!!! LOOOL!! Tytöt! ÄLKÄÄ KOSKAAN OTTAKO TATUOINTEJA!!!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:52"]
Pysyy keskustelu yllä. Mahdollisimman moni lapsi ja nuori näkee, miten typerää ja rumaa tatuoinnit on. Miehet inhoavat töhrittyjä naisia. Ja suurinosa tatuoiduista katuu.
[/quote]
Miesten mielipiteiden takia ei kukaan itsenäinen ihminen jätä mitään tekemättä.
[/quote]
Tämä on se kuuluisa valinta.
[/quote]
Todellakin! Sitä voi elää itselleen tai yrittäen miehiä miellyttää! Onnea valitsemallasi tiellä ap! Sulla on kova homma kun mietit jatkuvasti mistä miehet tykkää!
[/quote]
Onnea valitsemallasi tiellä yrittää olla mahdollisimman epäviehättävä. Saat ja ansaitset kaltaisesi.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:50"]
Ap ei vaan itse uskalla mennä neulan alle hakattavaksi. Ikuistaa jotain itseensä. Oletko kuinka sitoutuvainen henkilö? Persoonallisuutesi on millainen? Mitkä ovat mielenkiinnon kohteesi?
[/quote]
Taas tämä. En ole ap enkä tekisi aloitusta tällaisesta aiheesta, mutta tämä asenne on naurettava. Kaikki eivät kertakaikkiaan halua kuvia kroppaansa. Mutta kyllähän se paljastaa, mikä siinä tatuoinnin ottamisessa on jujuna. Ainakin tässä tapuksessa.
[/quote]
Ymmärrän että toiset eivät pidä tatuointeja kauniina mutta miksi ottaa siitä niin iso ongelma? Niin monta vastaavaa aloitusta ja kommentteja niin kerrotteko te tatuointien vihaajat miksi suhtaudutte niin fanaattisesti toisten ihoon? Ja koskeeko se vain tatuointeja vai myös ihonväriä, hiustyyliä,pukeutumista jne? Ja jos ei niin miksi vain tatuointeja?
[/quote]
Kyse on esimerkistä lapsille. Etteivät vielä viattomat pilaisi itseään. Siksi. Riittikö selitykseksi.
[/quote]
Sun mellastamisesi alkaa kääntyä itseään vastaan. Niinkuin aina fanaatikkojen mellastamisessa tapahtuu.
[/quote]
Pysyy keskustelu yllä. Mahdollisimman moni lapsi ja nuori näkee, miten typerää ja rumaa tatuoinnit on. Miehet inhoavat töhrittyjä naisia. Ja suurinosa tatuoiduista katuu.
[/quote]
Tämäntason kommentointi ennemminkin innostaa ottamaan tatuoinnin.
Ei helevata mikä jankkaaja tää ap on! Jankutjankutijankuti loputtomiin yhtä ja samaa! Mihinkään järjelliseen keskusteluun ei kuitenkaan äo riitä.
Pakko olla sama tyyppi joka keuhkoaa loputtomiin tietyistä bloggaajista.
Suurinosa miehistä pitää tatuoituja naisia vähemmän viehättävinä, kuin tatuoituja. Tämä on fakta.
Jatketaan järjellistä keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:21"]
Miksei tämä keskustelu voisi koskea kauniita tatuointeja ylipäänsä eikä vain palstalaisten tatuointeja. Itse en tatuointia ottaisi, mutta tällä hetkellä tämä näyttää hienolta http://followthecolours.com.br/wp-content/uploads/2013/04/followthecolours_sasha_unisex_27.jpg
[/quote]
[/quote]
Entäs tämän tyyliset
http://media-cache-ec0.pinimg.com/originals/19/d7/a4/19d7a45df99f1275ce26d270de01f2f1.jpg
[/quote]
Kiva suudella tuosta kädestä ja nuolla hyskyn naamaa samalla. Ei vittu!!! LOOOL!! Tytöt! ÄLKÄÄ KOSKAAN OTTAKO TATUOINTEJA!!!
[/quote]
Ja tällainen tyyppikö kuvittelee olevansa uskottava nuorten mielestä? Sama kun laittaisi jonkun harmaan, tärisevän hiirulaisen piipittämään luokan edessä, että nuoret, esiaviollinen seksi on se juttu ja masturbointi on pahasta, koska minä nyt vain tunnen niin ja jumala sanoo ja *kauheaa tärinää ja silmät hapuilee ympäristöä kun oikeita perusteluita ei meinaa löytyä*...ei lapset ole idiootteja, kyllä ne huomaa, milloin jollekin asialle on järkiperuste, milloin kyse on saarnaajan omasta, varsin rajoittuneesta maailmankuvasta.
Aina takuuvarma provo mut ei jaksa tänään.
http://blogit.kaksplus.fi/kotitalouskriisi/painajainen-iholla/
Tässä oli jonkun bloggaajan mielipide tatuoinneista.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:32"]
Suurinosa miehistä pitää tatuoituja naisia vähemmän viehättävinä, kuin tatuoituja. Tämä on fakta.
[/quote]
En tiennytkään, että naisena elämäntehtäväni on miellyttää miehiä! Tämäkö on todella sitä järjellistä keskustelua ja tätäkö haluamme tytöillemme opettaa? Että mitä tahansa sydämestäsi teetkin, niin mietithän muru ensin, että mitä ne MIEHET ajattelee!!!!? Tervetuloa 1800-luku.
Abstract
Previous studies have indicated negative evaluations of women with tattoos. However, a study by Swami and Furnham (2007) showed that tattooed women were rated as less physically attractive but more sexually promiscuous. Given that men interpret women's sexual intent according to their physical appearance, we predicted that women with tattoos would be more favorably approached by men. A temporary tattoo was placed on confederates' lower back, or not, and all confederates were instructed to read a book while lying flat on their stomach on a well-known beach. Two experiments were conducted. The first experiment showed that more men (N = 220) approached the tattooed confederates and that the mean latency of their approach was quicker. A second experiment showed that men (N = 440) estimated to have more chances to have a date and to have sex on the first date with tattooed confederates. However, the level of physical attractiveness attributed to the confederate was not influenced by the tattoo condition. These results were discussed with respect to men's possible misinterpretation of women wearing tattoos and the risks associated with this misinterpretation.
Ap ei vaan itse uskalla mennä neulan alle hakattavaksi. Ikuistaa jotain itseensä. Oletko kuinka sitoutuvainen henkilö? Persoonallisuutesi on millainen? Mitkä ovat mielenkiinnon kohteesi?
[/quote]
Taas tämä. En ole ap enkä tekisi aloitusta tällaisesta aiheesta, mutta tämä asenne on naurettava. Kaikki eivät kertakaikkiaan halua kuvia kroppaansa. Mutta kyllähän se paljastaa, mikä siinä tatuoinnin ottamisessa on jujuna. Ainakin tässä tapuksessa.
[/quote]
Ymmärrän että toiset eivät pidä tatuointeja kauniina mutta miksi ottaa siitä niin iso ongelma? Niin monta vastaavaa aloitusta ja kommentteja niin kerrotteko te tatuointien vihaajat miksi suhtaudutte niin fanaattisesti toisten ihoon? Ja koskeeko se vain tatuointeja vai myös ihonväriä, hiustyyliä,pukeutumista jne? Ja jos ei niin miksi vain tatuointeja?
[/quote]
Kyse on esimerkistä lapsille. Etteivät vielä viattomat pilaisi itseään. Siksi. Riittikö selitykseksi.
[/quote]
Sun kommenttisi aiheuttaa viattomille inhoreaktion.
Pari juttu:
Itse en ole ottanut tatuointia sen mukaan, mikä on in ja mikä on out. Se olisi typerää. Tatuointi edustaa (ainakin suurimmalle osalle) jotakin itselle merkittävää asiaa. Tietenkin mukaan mahtuu niitä, jotka ottavat tatuoinnin sen takia että haluavat tatuoinnin.
Joidenkin mielestä tatuoinnit ovat rumia, joidenkin eivät. Ne ovat yleistyneet, ja suurinpaan osaan tatuointiliikkeistä on kuukausien jonot, joten ne yleistyvät edelleen.
Turha yleistää, että kaikkien miesten mielestä tatuoidut naiset ovat rumia. Ei kaikkien. Ehkä juuri sinun miehen mielestä ne on rumia. Mun miehen mielestä ei. Mun miehen mielestä lihavat ihmiset on rumia. Mutta se ei anna mulle oikeutta haukkua, että kaikkien miehien mielestä lihavat naiset on rumia.
Meitä ihmisiä on erilaisia, tykätään eri asioista, onneksi. Näin meille kaikille löytyy se puoliso, jolle itse ollaan juuri sopivia.
Tää tatuointien haukkuminen täällä palstalla on saanut ihan naurettavat mittasuhteet.
Aloittaja on pyytänyt kuvia kauniista tatuoinneista. Niin miksi ihmeessä täällä vaahdotaan pää punaisena miten kaikki tatuoinnit on perseestä.
Tässä esimerkki minun mielestä kauniista tatuoinnista, kuva sopii tuon naisen kroppaan täydellisesti:
Tatuoikaa lortot selkäänne Aku Ankka-tarina niin on äijillä lukemista panohetkellä.
Voisi olla parempi tatska kuin moni näkemäni tuherrus.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
Entäs tämän tyyliset
[/quote]
[/quote]
Ja tällainen tyyppikö kuvittelee olevansa uskottava nuorten mielestä? Sama kun laittaisi jonkun harmaan, tärisevän hiirulaisen piipittämään luokan edessä, että nuoret, esiaviollinen seksi on se juttu ja masturbointi on pahasta, koska minä nyt vain tunnen niin ja jumala sanoo ja *kauheaa tärinää ja silmät hapuilee ympäristöä kun oikeita perusteluita ei meinaa löytyä*...ei lapset ole idiootteja, kyllä ne huomaa, milloin jollekin asialle on järkiperuste, milloin kyse on saarnaajan omasta, varsin rajoittuneesta maailmankuvasta.
[/quote]
Siis tarkoittaen tietysti, että se hiirulainen sepostaa, ettei seksiä saa harrastaa ennen papin aamenta :D. Ja ei, minulla ei ole tatuointeja. En vain ymmärrä, miten jotkut jaksavat vinkua tästä asiasta harva se päivä. Sama kun minä vinkuisin, että miksmiksmiksmiks tyypit kattoo salkkareita, kun MINUSTA se on niin WT ja mitä miehet ajattelee ja se niin tyhmentää ihmistä ja kertoo siitä ja siitä jutusta jajajajajajajaja...jankutijank.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:36"]
[/quote]
En tiennytkään, että naisena elämäntehtäväni on miellyttää miehiä! Tämäkö on todella sitä järjellistä keskustelua ja tätäkö haluamme tytöillemme opettaa? Että mitä tahansa sydämestäsi teetkin, niin mietithän muru ensin, että mitä ne MIEHET ajattelee!!!!? Tervetuloa 1800-luku.
[/quote]
Itse miehenä kyllä mietin kaikessa aina ensin vaimoani.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sun kommenttisi aiheuttaa viattomille inhoreaktion.
[/quote]
Se riittää. Kunhan tulee takauma tatuointi"studion" ovella.
"Haluan pitää itselläni mahdollisuuden riisuutua kaikesta. Rakastan olla alasti. Jos olisin tatuoitu, naulitsisin itseeni merkityksiä, arvoja, mielipiteitä – typeriä, mitättömiä merkkejä omasta egostani."
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:39"]
Pari juttu:
Itse en ole ottanut tatuointia sen mukaan, mikä on in ja mikä on out. Se olisi typerää. Tatuointi edustaa (ainakin suurimmalle osalle) jotakin itselle merkittävää asiaa. Tietenkin mukaan mahtuu niitä, jotka ottavat tatuoinnin sen takia että haluavat tatuoinnin.
Joidenkin mielestä tatuoinnit ovat rumia, joidenkin eivät. Ne ovat yleistyneet, ja suurinpaan osaan tatuointiliikkeistä on kuukausien jonot, joten ne yleistyvät edelleen.
Turha yleistää, että kaikkien miesten mielestä tatuoidut naiset ovat rumia. Ei kaikkien. Ehkä juuri sinun miehen mielestä ne on rumia. Mun miehen mielestä ei. Mun miehen mielestä lihavat ihmiset on rumia. Mutta se ei anna mulle oikeutta haukkua, että kaikkien miehien mielestä lihavat naiset on rumia.
Meitä ihmisiä on erilaisia, tykätään eri asioista, onneksi. Näin meille kaikille löytyy se puoliso, jolle itse ollaan juuri sopivia.
Tää tatuointien haukkuminen täällä palstalla on saanut ihan naurettavat mittasuhteet.
Aloittaja on pyytänyt kuvia kauniista tatuoinneista. Niin miksi ihmeessä täällä vaahdotaan pää punaisena miten kaikki tatuoinnit on perseestä.
Tässä esimerkki minun mielestä kauniista tatuoinnista, kuva sopii tuon naisen kroppaan täydellisesti:
[/quote]
Mikä kohta tuo on? Ei vittu!!!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:36"]
[/quote]
[/quote]
Itse miehenä kyllä mietin kaikessa aina ensin vaimoani.
[/quote]
Että jos vaimosi päättää, että herralle sopii vain sininen paita ja tummat farkut, muita ei saa pitää, niin toteutat kyselemättä? Että herra saa syödä vain vihanneksia ja harrastaa korkeakulttuuria, koska miehen pitää nyt vain miettiä, millä tavalla miellyttää naista? Katsoa saa vain romanttisia komedioita, koska vaimosi on henkilökohtaisesti sitä mieltä, että muu on paskaa ja niin edespäin?
Älä käsitä väärin, minäkin pyrin miellyttämään miestäni olemalla MIELLYTTÄVÄ ihminen, eli kohtelen häntä kauniisti, kehun, teen yllätyksiä, kerron joka päivä, miten tärkeä on minulle ja kiitän, mutta millä tavalla miellyttämiseen kuuluu se, mitä kuvia omasta kropasta löytyy, vai löytyykö ollenkaan? Tai onko minulla pitkät vai lyhyet hiukset, tummat vai vaaleat, moniväriset, permanentatut?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:39"]
[/quote]
Kauhee tääkin, ihan kun tuolla kukkakimpussa olis pari pimppiä ja penis seassa :-DD. Hyi.
[/quote]
[/quote]
Entäs tämän tyyliset
[/quote]
Ei olisi kiva rakastella takaapäin ja tuijotella varpusia. Hyi vittu.