Minkä tv-sarjan päähenkilö on pantavin?
Teidän mielestä? Mulla on kaks vaihtoehtoa, mutta ehkä Mad Menin Don Draper menee ykköseksi kuitenkin. Koko se olemus, aahh.
Kommentit (93)
Californicationin Hank Moody (David Duchovny)... Se karisma.. se tietyn lainen renttumaisuus ja huolettomuus... :) NAM!!
Dexter, suun seutu ja kasvot, silmät. Alkutunnarissa on niin hot.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 01:10"]
Dexter, suun seutu ja kasvot, silmät. Alkutunnarissa on niin hot.
[/quote]
Ah tää on kyllä totta... Ja tosi hyvä kroppa, näyttää fantsulta t-paidassa (ja ilman sitä grrr).
Uusi Sherlock -sarjan Sherlock eli Benedict Cumberbatch. Uuh.
Kylmä rinki -sarjan Ryan O'Reily... paha poika, mutta niiin ihana.
C.s.i new york, Gary Sinise nyt tulis vaan mieleen.
Jaime Lannister (Game of Thrones)
Onko L-koodin Shane sarjan päähenkilö? Jos on, niin se tietty.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 01:04"]
Viikingit-sarjan tyypi... aaah!
[/quote]
Se on kyllä niin hot! Syy kattoa sarjaa. Yksi hottis on myös Friday Night Lightsin Taylor Kitsch. Se ääni!
Onko teillä penis, kun voitte panna?
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 01:44"]
Onko teillä penis, kun voitte panna?
-Mies 28v-
[/quote]
Mikäs ihmeen miesten logiikka tuo on, että voi panna ainoastaan jos on pötkö pöksyissä? :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 01:01"]
Teidän mielestä? Mulla on kaks vaihtoehtoa, mutta ehkä Mad Menin Don Draper menee ykköseksi kuitenkin. Koko se olemus, aahh.
[/quote]
Peppi Pitkätossu.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:15"]
Christian Troy siitä plastikkakirurgeista kertovassa sarjassa. Unohtui niin se sarjan nimi. Hävyttömän seksikäs ja röyhkeä, oikea ketku, mutta silti tai ehkä juuri siksi oli niin pantava.
[/quote]
"Muodon vuoksi" oli sen sarjan nimi. Sama mies näytteli myös Siskoni on noita -sarjassa demoni Belthazoria. Molempia sarjoja oon katsonut ja täytyy myöntää, että hyvä(nnäköinen) näyttelijä.
Supernatural-Castiel eli Misha Collins
Viikingit-sarjan tyypi... aaah!