Muita naisia, joilla hajuton pimppi?
Parikin miestä on ihmetelleet, kun ei tuo mun pimppi haise oikein millekään. Muut kuulema haisee. Kiinnostaisi kuulla onko muita hajuttomia? Miehet varmaan kaikkein puolueettomimmin voisi tähän vastata. Ja jos joku tietää mistä tämä hajuttomuus johtuu, niin sekin olisi kiva kuulla, vai onko mun perusominaisuus vain hajuton ja mauton.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:06"]Ei kai ole vielä viivapimppi?
[/quote]
Mitä pahaa viivapimpissä? Ei ainakaan roiku velhonhihat..
Ja ei terve pillu nyt "haise", mitähän silakkapilluja niillä miehil sit on ollu..
[/quote]
Viivapillu on todella ruma. Naiset jotka oikein leikkauttavat pillunsa sellaisiksi ovat henkisesti sairaita. Naisella kuuluu olla häpyhuulet, niin sisäiset kuin ulkoiset. Ihmisellä ei ole mitään ylimääräistä. Ei edes ne pillukarvat.
Kaikki pillut "haisee". Tosin hyvältä, mutta haisee kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:49"]
ja pallitkin haisee, exäni oli luulossa että koska on ympärileikattu niin sen intiimialueet ei haise, no kyllä ne haisee varsinkin kivekset, jos ei pese päivittäin, ilman suihkua ei saa päästää kundia lähelleen jos ei halua hiivaa.
[/quote] Tämä on huono vertaus. Kivespussi sisältöineen on hajuton, kuiva, erittämätön alue; penis vaginasta puhumattakaan on selvästi hurjempi juttu. Nivustaipeet vaan sattuvat olemaan siinä vieressä ja toki kivekset hautovat nivustaipeita mutta myös naisilla nivustaipeet hikoavat. Naiset vain inhoavat kiveksiä ja yrittävät aina keksiä jotain pahaa sanottavaa niistä, vaikka sitten peitelläkseen omien värkkiensä kauhuja.
-Mies 28v-
[/quote]
en vihaa mitään enkä varsinkaan kiveksiä, tieyämättömyytesi palliesi ihosta naurattaa, et tiedä että pallien iho ohuempi ja siellä on paljon talirauhasia, onpa kiinnostavaa mitä edes olet tekemässä naisten foorumilla, ja oikea uros ei ikinä kirjoittaisi näin naisen pimpistä.
[/quote]
Tämä ei ole mikään naisten foorumi
tolle ``mies 28`` joka on jo muutamaan vuoteen 28,
1.en lukenut viestiäsi kokonaan koska ei kiinnosta huomasin vaan ensimmäiset sanat.
2. en ikinä käyttänyt mitään halventavia sanoja kenestäkään täällä, kun puhuttiin sukuelimien hajuista niin varoitin naisia saamasta hiivaa, ja puhumalla myös kundien hajusta, samalle olen sanonut muissa viesteissä että mullakin haisee jos söisin kalaa, joten turhaan keksit valheita en halventanut ketään.
3. sinä ensin aloit halventamaan naisia, sinun ekassa viestissäsi. se olet sinä joka halvensit.
4. olen lukenut useammasta ketjusta kun sinua syytetään paskoista viesteistä, ja sinua syytetään naisten halventamisesta, joten älä yritä laittaa omia ongelmiasi muihin, kun itse et saavuttanut täällä kovinkaan positiivista mainetta, itse koko ajan valitat ja puhut niin perättömiä juttuja että susta jo oli ketju että mitä ihmettä kirjoittelet. paranna tapasi, se olet sinä jolle aina sanotaan että opi hieman kunnioitusta.
Onhan se tosiaan huvittavaa, että "MIES" vastaa aiheeseen "Muita naisia, joilla hajuton pimppi?" Ha, ha, ha!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 01:40"]Olisin ehkä yllättynyt jos työnnet sormesi sinne (sisään) ja haistelet ja se on täysin hajutonta? Ei sen kuulu huoneessa haista, mutta kyllä ne kiimenesteet yleensä joltain tuoksuu. Täysin hajutonta en ole tällä mittapuulla tavannut.
[/quote]
Hyväilin äsken itseäni ja haistelin sen jälkeen sormia. Jos ihan kiinni nenään laittoi, tuntui tosi mieto tuoksu. Tuoksui vähän leivälle ja vähän jollekin kirpeän raikkaalle, kuin sitrushedelmälle (syön niitä paljon).
Vegaaniruokavalion lisäksi voi vaikuttaa se, etten ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Ei ole siis päässyt vierasta bakteerikantaa sotkemaan omaa flooraa. Muuten mulla on kyllä ollut yhteensä kymmeniä kumppaneita.
"Naiset vaan vihaavat kiveksiä", bitch please! =D
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:08"]Mä olen saanut kommentteja siitä, että pillunesteeni tuoksuvat ja maistuvat todella miedoilta. En syö lihaa, liekö siinä syy.
[/quote]
Sama juttu, miehet on kommentoineet js itsekään en haista mitään. Olen kasvissyöjä.
Mun pimpsa tuoksuu Päijät-Hämeelle
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 01:40"]Olisin ehkä yllättynyt jos työnnet sormesi sinne (sisään) ja haistelet ja se on täysin hajutonta? Ei sen kuulu huoneessa haista, mutta kyllä ne kiimenesteet yleensä joltain tuoksuu. Täysin hajutonta en ole tällä mittapuulla tavannut.
[/quote]
Hyväilin äsken itseäni ja haistelin sen jälkeen sormia. Jos ihan kiinni nenään laittoi, tuntui tosi mieto tuoksu. Tuoksui vähän leivälle ja vähän jollekin kirpeän raikkaalle, kuin sitrushedelmälle (syön niitä paljon).
Vegaaniruokavalion lisäksi voi vaikuttaa se, etten ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Ei ole siis päässyt vierasta bakteerikantaa sotkemaan omaa flooraa. Muuten mulla on kyllä ollut yhteensä kymmeniä kumppaneita.
[/quote]Kokeile käyttää sormea jonkun toisen nenässä. Ihmiset suvaitsevat omia hajujaan paljon paremmin kuin toisten.
-Mies 28v-
Mulla haisee pistävälle, sellainen terävä haju, mutta ei kuulemma maistu. Mistä se johtuu, tietääkö kukaan?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 03:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:02"]
Parikin miestä on ihmetelleet, kun ei tuo mun pimppi haise oikein millekään. Muut kuulema haisee. Kiinnostaisi kuulla onko muita hajuttomia? Miehet varmaan kaikkein puolueettomimmin voisi tähän vastata. Ja jos joku tietää mistä tämä hajuttomuus johtuu, niin sekin olisi kiva kuulla, vai onko mun perusominaisuus vain hajuton ja mauton.
[/quote] Jos onkin vikaa hajuaistissa?
[/quote]
Paras selitys pesemättömyydelle tähän asti. Top 3 ehdottomasti. Vitun haisevat barbaarit.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:48"]
[/quote]
[/quote]Kokeile käyttää sormea jonkun toisen nenässä. Ihmiset suvaitsevat omia hajujaan paljon paremmin kuin toisten.
-Mies 28v-
[/quote]
En nyt naapurin ovikelloa kehtaa lähteä soittelemaan mielipidettä kysyäkseni, mutta aiemmin muutkin ovat kyllä sanoneet mulle tuosta hajuttomuudesta ja hyvästä mausta.
Ja ei todellakaan aina omat hajut haise hyvälle. Kyllä esim. mun pierut ja hiki haisee yhtä kamalalle kuin muidenkin, vaikka pimppi onkin raikas :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 05:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:06"]Ei kai ole vielä viivapimppi?
[/quote]
Mitä pahaa viivapimpissä? Ei ainakaan roiku velhonhihat..
Ja ei terve pillu nyt "haise", mitähän silakkapilluja niillä miehil sit on ollu..
[/quote]
Viivapillu on todella ruma. Naiset jotka oikein leikkauttavat pillunsa sellaisiksi ovat henkisesti sairaita. Naisella kuuluu olla häpyhuulet, niin sisäiset kuin ulkoiset. Ihmisellä ei ole mitään ylimääräistä. Ei edes ne pillukarvat.
Kaikki pillut "haisee". Tosin hyvältä, mutta haisee kuitenkin.
[/quote]
Olethan samaa mieltä esinahasta?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:29"]
Mulla on. Hyvin on maistunut miehille.
[/quote]
Samoin:) Miedontuoksuinen, hyvänmakuinen kuulemma. Pelkkä vesipesu riittää. Mulla ei ole koskaan ollut mitään tulehduksia, satunnaisesta hiivastakin pääsin eroon gefiluspiimää juomalla (gynen ohje).
Mulla tuoksahtaa jos harrastan seksiä ilman kumia. Muuten ei tunnu mitään hajua. Mieluiten olisin hajuttomalla pimpsalla mutta kun yritän raskautua niin ei oikein voi.