Muita naisia, joilla hajuton pimppi?
Parikin miestä on ihmetelleet, kun ei tuo mun pimppi haise oikein millekään. Muut kuulema haisee. Kiinnostaisi kuulla onko muita hajuttomia? Miehet varmaan kaikkein puolueettomimmin voisi tähän vastata. Ja jos joku tietää mistä tämä hajuttomuus johtuu, niin sekin olisi kiva kuulla, vai onko mun perusominaisuus vain hajuton ja mauton.
Kommentit (55)
ja pallitkin haisee, exäni oli luulossa että koska on ympärileikattu niin sen intiimialueet ei haise, no kyllä ne haisee varsinkin kivekset, jos ei pese päivittäin, ilman suihkua ei saa päästää kundia lähelleen jos ei halua hiivaa.
ap oletko tosissasi kyllä se on niin että jos syöt kalaa, se haisee kalalle, se on fakta, etkä voi puhua hajuttomuudestasi sanomatta mitä syöt, kaikista tulisi miedosti tuoksuvia jos olisi kasvisravinto, ja tuoksu myös muuttuu kierron eri vaiheella, se että varsinkin kalapuikkojen jälkeen sullakin pikkuhousut tuoksuisi kalalle, kuin mullakin, se on varmaa, ja se on luonnollista ja mitä siitö puhua
ap oletko tosissasi kyllä se on niin että jos syöt kalaa, se haisee kalalle, se on fakta, etkä voi puhua hajuttomuudestasi sanomatta mitä syöt, kaikista tulisi miedosti tuoksuvia jos olisi kasvisravinto, ja tuoksu myös muuttuu kierron eri vaiheella, se että varsinkin kalapuikkojen jälkeen sullakin pikkuhousut tuoksuisi kalalle, kuin mullakin, se on varmaa, ja se on luonnollista ja mitä siitö puhua
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:49"]
ja pallitkin haisee, exäni oli luulossa että koska on ympärileikattu niin sen intiimialueet ei haise, no kyllä ne haisee varsinkin kivekset, jos ei pese päivittäin, ilman suihkua ei saa päästää kundia lähelleen jos ei halua hiivaa.
[/quote] Tämä on huono vertaus. Kivespussi sisältöineen on hajuton, kuiva, erittämätön alue; penis vaginasta puhumattakaan on selvästi hurjempi juttu. Nivustaipeet vaan sattuvat olemaan siinä vieressä ja toki kivekset hautovat nivustaipeita mutta myös naisilla nivustaipeet hikoavat. Naiset vain inhoavat kiveksiä ja yrittävät aina keksiä jotain pahaa sanottavaa niistä, vaikka sitten peitelläkseen omien värkkiensä kauhuja.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:45"]
Minulla haisee housujenkin läpi nenään tiettyyn aikaan kuukaudesta, joskus pillu on täysin hajuton. Ei liity hygieniaan minun kohdallani mitenkään.
[/quote]
Mihin sitten? Hyi.
[/quote]
Päivän naurut exällesi! LOOOOOOOL!!! Ja pahoittelut tuosta silvonnasta tietenkin.
Ei haise mullakaan. Enkä usko että kellään terveellä naisella. Jotkut miehet ovat puhuneet että toisten naisten haisee. Mun kokemusten mukaan sperma alkaa haista kun se on pimpissä ollut tarpeeks kauan. Mikään muu pimpissä ei pitäis haista. Edellisen päivän suojaamaton seksi haisee... Tietty voi haista pahalle jos ei huolehdi intiimihygieniastaan...
Ei haise mullakaan. Enkä usko että kellään terveellä naisella. Jotkut miehet ovat puhuneet että toisten naisten haisee. Mun kokemusten mukaan sperma alkaa haista kun se on pimpissä ollut tarpeeks kauan. Mikään muu pimpissä ei pitäis haista. Edellisen päivän suojaamaton seksi haisee... Tietty voi haista pahalle jos ei huolehdi intiimihygieniastaan...
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:57"]
[/quote] Tämä on huono vertaus. Kivespussi sisältöineen on hajuton, kuiva, erittämätön alue; penis vaginasta puhumattakaan on selvästi hurjempi juttu. Nivustaipeet vaan sattuvat olemaan siinä vieressä ja toki kivekset hautovat nivustaipeita mutta myös naisilla nivustaipeet hikoavat. Naiset vain inhoavat kiveksiä ja yrittävät aina keksiä jotain pahaa sanottavaa niistä, vaikka sitten peitelläkseen omien värkkiensä kauhuja.
-Mies 28v-
[/quote]
Voisitko "Mies" 28, lopettaa tuon lapsellisen "naiset sitä" ja "naiset tätä". Kirjoituksistasi on käynyt jo kaaauuuan sitten varsin selväksi, että mitään nettipalstojen ja Laasasen blogin ulkopolista kokemusta naisilla sinulla ei liene. Rassu.
Toi ruokavalio varmaan vaikuttaa. Oon itse vegaani ja kuullut moneltakin mieheltä, että pimppini tuoksuu ja maistuu harvinaisen hyvälle. Kasvissyöjämiesten spermakin maistuu paremmalta kuin lihaa syövien.
On toistaiseksi myös melko viivamallia. Saa nähdä, millaiset hetulat sinne loppuraskaudessa ja synnytyksen jälkeen on pullahtanut.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:49"]
-Mies 28v-
[/quote]
mä en vihaa kiveksiä ollenkaan, mutta useammat kundit eivät vaan tiedosta sitä faktaa että kivekset ole mitään kuivia, kivesten iho on erityyppistä kuin naisen uloimmat häpyhuulet ja kundin häpy, kivesten iho on herkästi hikoavaa ja todella paljon talirauhasia,
kannattaisi googlata miten kivesten iho eroaa kuivasta ihosta, se on ohueempi ja erittää paljon enemmän rasvaa ja smegmaa, ihan kuin sisemmät häpyhuulet, olet ilmeisesti niitä jotka eivät tiedä faktoja palliensa ihosta. Olisi ikäsi puolesta hyvä tietää, pallien iho ei vaan hierry, vaan iholla on enemmän hikirauhasia kuin muualla.
Mullakin tuoksuu voimakkasti. Yksi afrikkalinen sanoi mulle jo kun olin 19-v. että hän tykkää siitä, että mulla on voimakas haju/tuoksu.
Kerran kun istuin haarat levällään kyykyssä lattialla, niin yksi mies kysyi: mille sä oikein haiset? Ootsä syöny suklaata vai? - Olin hiljaa.
Mulla on isot häppärit myös. Miehet kiinnostuu musta pääasiassa seksuaalisesti, ukkomiehet, pomot... Harvemmin sielun ystäviä olen kohdannut, jotka olisivat kiinnostuneet musta vakavasti.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:49"]
-Mies 28v-
[/quote]
en vihaa mitään enkä varsinkaan kiveksiä, tieyämättömyytesi palliesi ihosta naurattaa, et tiedä että pallien iho ohuempi ja siellä on paljon talirauhasia, onpa kiinnostavaa mitä edes olet tekemässä naisten foorumilla, ja oikea uros ei ikinä kirjoittaisi näin naisen pimpistä.
Alkoholi vaikuttaa myös paljon sperman makuun.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:27"]
-Mies 28v-
[/quote]
en vihaa mitään enkä varsinkaan kiveksiä, tieyämättömyytesi palliesi ihosta naurattaa, et tiedä että pallien iho ohuempi ja siellä on paljon talirauhasia, onpa kiinnostavaa mitä edes olet tekemässä naisten foorumilla, ja oikea uros ei ikinä kirjoittaisi näin naisen pimpistä.
[/quote] Oikea naaras ei käyttäisi vulgaaria nimitystä miehen elimistä mutta lapsille sopivan sievää nimitystä naisen paikoista. Kuvastaa jälleen naisten halveksuntaa miehen paikkoja kohtaan. Ei missään oppaassa neuvota kiinnittämään erityistä huomiota pussien hygieniaan, vaan pesemään nivustaipeet (sukupuolesta riippumatta) ja miehiä opetetaan pesemään esinahan alta (Amerikan lääkärijärjestön mukaan turhaa touhua) ja naisten levittämään häpyhuulia hieman pestessä sieltä. Penis voi kyllä haista voimakkaasti kalalta, virtsalta tai muuten pahalta siinä missä naisenkin onkalo, vaikkakin sillä erotuksella, että mies saa hajun helposti häviämään, kun taas nainen ei läheskään aina saa. Eihän naisia pitäisi siitä mitenkään syyllistääkään; luonto on vain suunnitellut asiat niin, ettei naisen "elin" ole ikinä täysin kuiva ja siisti, vaan sieltä on bakteereille yhteys aina vatsaan asti.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:23"]
-Mies 28v-
[/quote]
mä en vihaa kiveksiä ollenkaan, mutta useammat kundit eivät vaan tiedosta sitä faktaa että kivekset ole mitään kuivia, kivesten iho on erityyppistä kuin naisen uloimmat häpyhuulet ja kundin häpy, kivesten iho on herkästi hikoavaa ja todella paljon talirauhasia,
kannattaisi googlata miten kivesten iho eroaa kuivasta ihosta, se on ohueempi ja erittää paljon enemmän rasvaa ja smegmaa, ihan kuin sisemmät häpyhuulet, olet ilmeisesti niitä jotka eivät tiedä faktoja palliensa ihosta. Olisi ikäsi puolesta hyvä tietää, pallien iho ei vaan hierry, vaan iholla on enemmän hikirauhasia kuin muualla.
[/quote] Smegma liittyy esinahkaan/terskaan ja naisilla klitoriksen ja pienten häpyhuulten yhteyteen.
-Mies 28v-
Olisin ehkä yllättynyt jos työnnet sormesi sinne (sisään) ja haistelet ja se on täysin hajutonta? Ei sen kuulu huoneessa haista, mutta kyllä ne kiimenesteet yleensä joltain tuoksuu. Täysin hajutonta en ole tällä mittapuulla tavannut.
No missäs näitä pimppejä pääsee haistelemaan niin voi kertoa oman mielipiteensä?
Menenkö kaupan kassalta kysymään vai mistä?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:02"]
Parikin miestä on ihmetelleet, kun ei tuo mun pimppi haise oikein millekään. Muut kuulema haisee. Kiinnostaisi kuulla onko muita hajuttomia? Miehet varmaan kaikkein puolueettomimmin voisi tähän vastata. Ja jos joku tietää mistä tämä hajuttomuus johtuu, niin sekin olisi kiva kuulla, vai onko mun perusominaisuus vain hajuton ja mauton.
[/quote] Jos onkin vikaa hajuaistissa?
Minulla haisee housujenkin läpi nenään tiettyyn aikaan kuukaudesta, joskus pillu on täysin hajuton. Ei liity hygieniaan minun kohdallani mitenkään.