Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joilla hajuton pimppi?

Vierailija
30.01.2014 |

Parikin miestä on ihmetelleet, kun ei tuo mun pimppi haise oikein millekään. Muut kuulema haisee. Kiinnostaisi kuulla onko muita hajuttomia? Miehet varmaan kaikkein puolueettomimmin voisi tähän vastata. Ja jos joku tietää mistä tämä hajuttomuus johtuu, niin sekin olisi kiva kuulla, vai onko mun perusominaisuus vain hajuton ja mauton.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa, ettei mitään tuoksua saa sinusta...

Vierailija
2/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole vielä viivapimppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut kommentteja siitä, että pillunesteeni tuoksuvat ja maistuvat todella miedoilta. En syö lihaa, liekö siinä syy.

Vierailija
4/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liki hajuton. Jos sekan eksyy ns. kalantuoksua, ostan apteekista Lactalia. Itse asiassa haisuni menee melko helposti sekaiisn mm. sperman jättämisestä sissän ilman pesuja, mutta tuo maitohappobakteeri auttaa.

Ei haise pahalle. Korkeintaan partaäijäjogurtille ja maistuu kielellä hiukan suolaiselle.

Vierailija
5/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:06"]Ei kai ole vielä viivapimppi?

[/quote]

Mitä pahaa viivapimpissä? Ei ainakaan roiku velhonhihat..

Ja ei terve pillu nyt "haise", mitähän silakkapilluja niillä miehil sit on ollu..

Vierailija
6/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä että sun ruokavalio on terveellinen ja sopii sulle!

Haiseva pillu ei ole normaalia.

Vierailija
7/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa asiaa olet täällä aikaisemminkin vatvonut. Onko kaikki ihan ok?

Vierailija
8/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:02"]

Parikin miestä on ihmetelleet, kun ei tuo mun pimppi haise oikein millekään. Muut kuulema haisee. Kiinnostaisi kuulla onko muita hajuttomia? Miehet varmaan kaikkein puolueettomimmin voisi tähän vastata. Ja jos joku tietää mistä tämä hajuttomuus johtuu, niin sekin olisi kiva kuulla, vai onko mun perusominaisuus vain hajuton ja mauton.

[/quote]

Pimpin kuuluukin olla hajuton. Pillu sitten jo vähän tuoksahtaa, vittu puolestaan haisee. Joidenkin mielestä jopa hyvälle. Itse suosin puhdasta pimppiä. Ja posliinia.

Vierailija
9/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti jollain muullakin on sitten hajuttomat paikat, koska en ole tästä kyllä koskaan ennen täällä kirjoittanut.

Vierailija
10/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuton, mauton, posliini viivapimppi. Voi sitä riemua..not.

Vierailija
11/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:19"]

Hajuton, mauton, posliini viivapimppi. Voi sitä riemua..not.

[/quote]

Parasta! Suosittelen suomenkin naisille rohkeasti ympärileikkausta. Ei vähennä nautintoa, ja pysyy reva siistinä.

Vierailija
12/55 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan sekaravinnonsyöjä ja syön kalaakin. Ei ole mies kyllä raportoinut mitään eroa hajussa riippumatta siitä mitä olen syönyt. Miehellä kuitenkin 10+ aiempia seksikumppaneita ja sanoo, että kaikki muut on haisseet pahalta.

ap

Vierailija
13/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Hyvin on maistunut miehille.

Vierailija
14/55 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 16:11"]

Olen kyllä ihan sekaravinnonsyöjä ja syön kalaakin. Ei ole mies kyllä raportoinut mitään eroa hajussa riippumatta siitä mitä olen syönyt. Miehellä kuitenkin 10+ aiempia seksikumppaneita ja sanoo, että kaikki muut on haisseet pahalta.

ap

[/quote]

Ei kai kukaan fiksu mies sano, että pimppa haisee...jos sitä meinaa vielä joskus sulta saada. Valoja nyt päälle.

Vierailija
15/55 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä, niin kyllähän se on karu totuus, että jotkut naiset haisevat todella voimakkaalta sieltä ja jotkut jopa todella pahalta kun taas toiset oikein millekään.  Kaikki olleet mielestäni hyvin hygieniastaan huoltapitäviä. Varmaan joku bakteerijuttu.

Vierailija
16/55 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve pillu ei haise. Mutta jos pikkarit jalassa esim. vuorokauden (yöks) niin housut saattaa haiskahtaa pissille. Muutama tippa sitä housuihin aina jää vaikka miten pyyhkii. Jos pillu haisee niin silloin on kyllä joku tulehdus kyseessä.

Vierailija
17/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä miesjono ovella?

Vierailija
18/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:23"]

Onko teillä miesjono ovella?

[/quote]

Ei ole. Olen aika tarkka tavarastani.

Vierailija
19/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en oikeasti tiedä? En ole haistellut koskaan pimppiäni, enkä ihan aidosti tiedä haiseeko se vaiko ei. Vuoto alushousuissa tuoksahtaa jos sitä läheltä haistaa. Mutta ei sekään mielestäni pahalle, ehkä piimälle tai jollekin sellaiselle. Mutta pitää tosiaan se nenä tunkea melki kiinni ennen kun haisee. Mutta mistä te teidätte haiseeko pimppine? Vai haiseeko ne sieltä alhaalta ylös asti niillä joilla haisee?

Vierailija
20/55 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olet varmaan kasvissyöjä, tai vaan välttelet kalan syöntiä, mullakin ei haise silloin kun en syö lihaa, syö kahteen päivään kalapuikkoja uunilohta ja katkarapuja, kysy sitten kundilta haiseeko heheeee:) itsekin haistat että kyllä haisee. Koska kalan haju ei ole aina merkki tulehduksista, vaan siitä mitä me syömme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi