Seksi uuden ihmisen kanssa jännittää liikaa.
Muita? Olen nyt ollut jonkin aikaa sinkku. Tapailen tällä hetkellä yhtä hyvinkin potentiaalista miestä, ei olla kuitenkaan vielä edetty seksiin asti. Uskoisin kuitenkin tämän tapahtuvan pian, jos kaikki etenee hyvin jatkossakin.
Mutta. Seksi jännittää ihan älyttömästi. Sinänsä tämä on tosi outoa, koska olen harrastanut seksiä yhteensä varmaan satoja kertoja eksäni kanssa, eli yhdyntä ei tosiaankaan ole mikään uusi juttu. Neitsyyden menetin yhden yön jutulle humalassa, ja se nyt ei sitten mennyt ihan putkeen. Se oli kaikkea muuta kuin nautinnollista, mies oli kokenut, mutta ei siltikään tiennyt miten tyydyttää tms. Sitten tapasin eksäni, joka oli meidän ekalla kerralla tosi huomioiva ja teki aloitteen seksiin, oli tosi hellä kun ymmärsi mun olevan aika kokematon. Olin itse ihan jäässä ja jännitin, mutta eksäni ns. vietteli mut ja ymmärsi etten oikein tiedä mitä pitäis tehdä, onhan se aika normaalia kokemattomana jännittää jne.
Nyt olen tietysti jo seksuaalisesti kokenut, ja niin on tämä tapailemani mieskin. En ymmärrä minkä neuroosin oon nyt tästä asiasta saanut, mutta en vaan osaa olla rennosti. Kavahdan jo kosketustakin, halailua jne. Todellakin haluaisin harrastaa seksiä ja haluja riittää, mutta jännitys saa mut niin epävarmaksi. Luotan kyllä tähän mieheen, eli en pelkää sitä et se mua tahallaan satuttaisi seksin aikana tai jotain.
Jotenkin pelkään, että en vaan osaakkaan. Olenhan mä osannut eksäni kanssa, miksi en osaisi enää? Olen aina ollut tosi tiukka, joten pelkään et ei hommat kortsun kanssa onnistu kun vaan ei mahdu, koska jännittää. Jännityksen takia varmaan olen kuiva kun sahara, ja hävettää jo etukäteen. Ristiriitaisesti pelkään myös, että entä jos miehellä onkin joku prinssinakki. Tuolla yhden illan jutulla nimittäin oli, toki se seksi oli muutenkin ihan kamalaa.. Kuitenkin hävettää jos jännityksen takia menisin vielä enemmän puihin heti kun koko käy selväksi.
Olen yksinkertaisesti ihan jäässä jo etukäteen! Mitä tälle tilanteelle voisi tehdä? En oikein kehtaa tolle miehellekkään avautua, koska jännittäminen ei mielestäni ole "tällä kokemuksella" normaalia. Ollaan kuitenkin molemmat ihan aikuisia ihmisiä (20+), eikä tosiaan mitään teinejä enää.
Vinkkinä kaikille, ei ilmeisesti kannata olla pitkään sinkkuna ilman seksiä..
Kommentit (16)
Mä tiedän, että se varmaan (ainakin toivottavasti) helpottaa ton ekan kerran jälkeen. Pelkään vaan olevani totaalinen turn off seksuaalisesti jo heti kättelyssä, kun olen ihan jäässä enkä pysty kuitenkaan nauttimaan. Pelkään, että mies tosiaan lemppaa mut heti. En usko sen olevan mitenkään vain seksin perässä, mutta jos seksi on jo heti alkuunsa tosi huonoa enkä kykene täyttämään miehen odotuksia...
Alkoholia minäkin olen miettinyt, mutta en nyt tiedä.. Mies on aika kunnon kaveri, ei kauheesti enää välitä alkoholista. Eli tuskin ollaan menossa baariin ja siitä yhteisille jatkoille. Ajattelin tosin ehdottaa jotain kokkailua sen luona (jos nyt sinne asti päästään), ja ostaa vaikka viinipullon. Ja juoda siitä paljon. Kännissä tai hiprakassa olen kuitenkin paljon estottomampi, nyt lähinnä halailukin jännittä niin et tekis mieli hakee rauhoittavia...
Ap
Sama tilanne miehenä. Kaksi vuotta kohta kulunut erosta, enkä ole seksiä sen jälkeen harrastanut. No mulla ei ole ketään kenen kanssa edes yrittäisin, ettei tarvi sen takia jännittää. On vaan joskus tullut mietittyä et mitenkähän siinä kävis jos sellainen tilanne tulisi kohdalle.
Ap jatkaa avautumista:
En ole mitenkään ujo ihminen muuten, joten siksi tämä on outoa. Olen tosi rento, avoin, iloinen ja muuta. Heti kun sitten tulee joku fyysinen juttu, esim. kädestä ottaminen (ei nyt ihan kauhean paha), suutelu (jo aika paha), seksi (täydellisen jäässä) mukaan niin muutun ihan toiseksi ihmiseksi, ihan ku joku jääpuikko. En ajattele yhden illan juttujen olevan väärin tai tapailuvaiheessa olevan seksin olevan väärin, joten ei tämä jännitys ja ahdistus johdu moraalisista arvoistani. Mielestäni on ok harrastaa seksiä ilman seurustelua jne. Siksi en ymmärrä, miksi vaan en voi suudella sitä miestä, ottaa vaatteet pois ja olla ihan rennosti! Muutun kuitenkin ihan neuroottiseksi ja kalpeaksi eroottisten halujen sammuttajaksi heti kun mies tulee yhtään lähemmäksi :(. Annan varmaan sen kuvan, että en tosiaankaan halua edes halata. Se ei ole kuitenkaan totta.
Kavereille koitin puhua, eivätkä he tajunneet ongelmaa yhtään. Mun pitäisi kuulemma vaan yrittää olla rento, haluttava ja vietellä mies sekä luottaa tilanteeseen. Mutta kun en mä osaa vietellä tai tehdä aloitetta seksin suhteen heti ekalla kerralla.. Käyn neuroottisena ihan ylikierroksilla, en esim. viime yönä nukkunut ollenkaan tämän asian kanssa. Olen menossa parin päivän päästä miehen kanssa ulos, tosin en vielä kämpille asti.. Mies vaikuttaa kuitenkin tosi kiinnostuneelle, ja olen sitä itsekkin.
Olenkohan loppuelämäni ilman seksiä... Helvetti miten tämä voi olla näin hankalaa.
Mä olen ollut mieheni kanssa tuollaisessa tilanteessa, mutta niin päin, että miestä jännitti ihan hulluna. Itse olin kokeneempi ja aivan, no, himoissani. Pahinta, mitä tuossa voi tehdä on se, ettei kerro hermoilustaan kumppanille. Muuten tulee helposti semmoinen vaikutelma, että jokin muukin on pielessä tai ettet enää halua toista. Mieheni oli oikea tuppisuu tuolloin ja kohta olin itsekin kriisissä kun luulin, ettei mies halua minua tai tahtoo meikästä eroon.
Jos olisin tuolloin tiennyt miehen kokemattomuudesta ja hermoilusta, olisin lähestynyt asiaa ihan eri tavalla ja olisin pystynyt ohjailemaan miestä paljon enemmän. Mä itse asiassa pidän kokemattomista miehistä, jos ovat asian suhteen rehellisiä. Suosittelen avoimuutta. :)
6, ongelma on se kun en ole mitenkään kokematon. Eikä ole mieskään. En mä voi rueta miehelle selittämään, että mulla ei ole juurikaan kokemusta seksin saralla. Tietää mun asuneen pitkään avoliitossa, sillä on ollut sama tilanne myös eksänsä kanssa.
Eksäni kanssa oli jotenkin helppoa, sanoin vain olevani aika kokematon. Homma ok, se hoiti kaiken. Tuntuu, että olen jotenkin unohtanut mitä pitää tehdä! Pelkään jotenkin, että yhdyntä ei vain onnistu kun oon niin hermona.
Ap
Ap, voit varmaan silti puhua tuosta, että hermoilet paljon, mutta haluat kuitenkin. Kerro samoista jutuista kuin olet kirjoittanutkin. Ihmiset yleensä ymmärtää yllättävän hyvin kaikenlaista hermoilua ja jännitystä. :) Asiat muuttuu helpommiksi, kun molemmat osapuolet on kartalla toisen suhteen. :)
Okei, eli jos tilanne näyttää siltä et seksiin ollaan menossa niin mun kannattaisi sanoa jotain. Oiskohan se hyvä sanoo siinä kohtaa, et jos me nyt vaikka jossain pussaillaan ja se esim. availee mun paidan nappeja ni sanon et mua vähän jännittää? Tai miten tää kannattais ottaa esiin, en halua kuitenkaan et mies luulee painostavansa mua jos sanon et oon ihan hermona. Tiedän olevani neuroottinen ja toivoton, oon vaan tosi huono miesasioissa..
Ap
Mitä jos puhuisit asiasta ennen kuin sulla on vaatteet pois päältä?
Kerro miehelle. Jos se ei ymmärrä on parempi vain, että löydät jonkun toisen. Kyllä se ymmärtää. Sanon tämän miehenä; olen ihan vakuuttunut, että jos miehellä on yhtään aivosoluja tallella se ymmärtää. Sanot vaan, että viime kerrasta on aikaa ja montaa kumppania sinulla ei ole ollut, joten jännität paljon. Monet miehethän olisivat imarreltuja, ettei sinulle ole monesta kokemusta, mutta haluat häntä.
Olen minäkin miehenä jännittäjä ensikerralla. Sinulla ei sentään erektio voi hävitä jännityksen vuoksi. Minulla on niin käynyt ja nolottaa hetken aikaa pirusti, mutta myöhemmin jopa vähän naurattaa.
Kondomissahan on liukastetta valmiina ja otat liukasteen mukaan. Ei siinä ole mitään hävettävää. Kyllä halukkaallakin naisella voi olla kuivuutta.
Mäkin suosittelen, että puhut jo ennen kuin joudut itse tilanteeseen. Koita löytää semmoinen tilanne, missä voit puhua ja olet suhteellisen rauhallinen. Koita antaa tilanteesta selkeä kuva. Itse puhuminenkin varmaan hermostuttaa, mutta se kannattaa tehdä. Mies ei välttämättä muuten tajua, että sua jännittää ihan oikeasti ja huolehdit oikeasti niin monista asioista. Aikuinen ihminen kyllä ymmärtää sun asiasi. Avoimuus suhteessa on muutenkin todella hieno asia. :)
Mä en vois mennä sellaisen miehen kanssa sänkyyn, jolle en uskaltaisi puhua jännityksestä. Kyllä muakin jännitti eka kerta uuden miehen kanssa. Kerroin sen. Ja häntäkin jännitti! Itse asiassa yhdyntä onnistui vasta kolmannella kerralla. Siis miehen takia. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia ja alusta lähtien mies oli mulle tosi hyvä sängyssä.
Tietenkin jännittäminen uuden kanssa on normaalia! Etkä sä ole seksin osalta kokenut, jos sulla on ollut vain yksi mies. Voit tämänkin kertoa hänelle, ei siinä ole mitään noloa. Miehen mielestä ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:16"]
Pahinta, mitä tuossa voi tehdä on se, ettei kerro hermoilustaan kumppanille.
[/quote]
Ei vaan pahinta on kertoa. Mikään ei ole niin paha turn off naiselle kuin epävarmuudesta sössöttävä mies, kun pitäisi ottaa miehekkäästi kiinni ja "kaataa saalis" itsevarmoin ottein..
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:16"]
Pahinta, mitä tuossa voi tehdä on se, ettei kerro hermoilustaan kumppanille.
[/quote]
Ei vaan pahinta on kertoa. Mikään ei ole niin paha turn off naiselle kuin epävarmuudesta sössöttävä mies, kun pitäisi ottaa miehekkäästi kiinni ja "kaataa saalis" itsevarmoin ottein..
[/quote]
Kaikki naiset ei ole samanlaisia. :D Kyllä mä otan mieluummin tuon sössöttäjän kun kuin "saalistajan", enkä mä nyt niin ainutlaatuinen voi olla.
ALkoholi auttaa. Olin itse 7 vuotta selibaatissa eron jälkeen. En olisi selvinpäin ikinä pystynyt ekaan kertaan sen jälkeen. Mutta mentiin perinteisesti baariin, juotiin pöhnät, ja siinä pöhnässä ei arastuttanut yhtään. Ja kun kerran oli oltu "silleen", se kävikin jo helposti.