Nainen toivotko että olet miehen EKA vai että?
mies sängyssä toistaa muilta naisilta opittua?
Ajatus tämä avioliittoon odottaminen. jos ei tuosta alusta jo auennu
Kommentit (32)
Harvempi haluaa ihan alusta saakka opettaa. Neitsytfantasiat ovat miesten juttuja.
En ole halunut koskaa neitsyttä, kun kaikki on, niin vaikeeta.
Sisään ajetut on ollut aina mun juttu!
Ei väliä, kunhan ei tule bonuksena tarttuvia tauteja.
Missä yhteydessä? Jos yhden illan suhteita, niin mielestäni voi jättää väliin. Jos seurustelusuhde, niin liittyykö uskontoon ja mitä mieltä toinen on? Raskauden riski on aina olemassa. Sun pitäisi kysyä kohderyhmältäsi koska jos kyseessä uskonnolliset naiset, vastaus voi olla eri.
Nainen ja mies -nimitystä käytetään aikuisesta ihmisestä. Täysi-ikäisyys Suomessa on 18 v.
Kuka odottaa nykyaikana ensimmäistä kertaansa 18-vuotiaaksi asti? Tai kenties myöhemmäksi, kunnes se sopiva puoliso löytyy ja odotetaan papin aamenta.
Jotkut puolisokokelaat eivät edes halua vihkimistä. Siinäpä sitä sitten jappastaan sitä eka kertaa.
Kerropa aloittaja, kuinka tosissasi olet vai provoatko.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi haluaa ihan alusta saakka opettaa. Neitsytfantasiat ovat miesten juttuja.
opettaa mitä?
Miehen pitää olla neitsyt kunnes muuttaa äidin luota avioliittoon.
Asialla ei ole minulle merkitystä. Sillä on merkitystä millainen mies on ihmisenä ja henkisesti.
Kaikki vaihtoehdot tuntuvat kauhistuttavilta. Ehkä mies voisi ihan omalla tyylillä, ei toistoa. Jos miehellä ollut paljon naisia sekin voi olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja mies -nimitystä käytetään aikuisesta ihmisestä. Täysi-ikäisyys Suomessa on 18 v.
Kuka odottaa nykyaikana ensimmäistä kertaansa 18-vuotiaaksi asti? Tai kenties myöhemmäksi, kunnes se sopiva puoliso löytyy ja odotetaan papin aamenta.
Jotkut puolisokokelaat eivät edes halua vihkimistä. Siinäpä sitä sitten jappastaan sitä eka kertaa.
Kerropa aloittaja, kuinka tosissasi olet vai provoatko.
Mä harrastin seksiä ensimmäisen kerran viime vuonna. Mulla on useampi kaveri, miehiä ja naisia, jotka ei ole vielä harrastaneet. Ollaan 28-vuotiaita, korkeasti koulutettuja, työssäkäyviä, urheilullisia. Yhdistävä tekijä ehkä se että alkoa ei käytetä.
Kokenut ja oppinut ennemmin. Nuorena vein yhden poikuuden ja oli se touhu hakemista koko sen seurustelusuhteen ajan. Ei todellakaan hyvä kokemus ja tottakai näin kokematon kaveri halusi kokea muitakin joten se loppui sitten siihen.
Olen hyvä opettamaan. Ei haittaa yhtään kokemattomuus. Oppilaan pitää olla reipas ja valmis tekemään töitä tosissaan. Kaikki tehdään mitä keksitään. Enkä tule raskaaksi.
En välitä miehestä, jolla on seksikokemuksia muiden kanssa tai on ollut naimisissa. Joutuisi jatkuvasti kuuntelemaan tarinoita eksistä. En myöskään kunnioita eronneita miehiä, jotka ovat lapsia saattaneet alulle. Heihin ei ole luottamista ja harvemmin avioliitot näillä jäävät yhteen tai kahteen.
Kertoo kaiken suominaisen moraalista💃🎠🤢🤮🤧 Ei todella vaimoainesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla neitsyt kunnes muuttaa äidin luota avioliittoon.
Ei, kun äitee opettaa ja tekköö pojasta miehen!
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä opettamaan. Ei haittaa yhtään kokemattomuus. Oppilaan pitää olla reipas ja valmis tekemään töitä tosissaan. Kaikki tehdään mitä keksitään. Enkä tule raskaaksi.
Oletko maho?
mitäs miehen tarvii sit osata? Luulin et jokainen nainen on YKSILÖ ja siten myös se mistä tykkää on naisen helpoimmin ihan vaan kertomalla vaik kun ollaan kaksin et mistä tykkää ja miten pitää koskea että on kivaa. En tykännyt kun mieheni otti nänneistä kiinni liian lujaa ja selvisi että oli olettanut kaikkien niin pitävän (kun oli kokenut vain näit YH- äitejä joiden rinnoissa lapsi ollut kiinni ja ne kaipas kuulemma sen tunteen seksiin mukaan)
Pitäisin outona jotain odottelijaa.