Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naissiivoajat miesten puolella uimahalleissa ja kylpylöissä

Vierailija
30.01.2014 |

Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota samaa olen minäkin ihmetellyt.....

Vierailija
2/142 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, älä ihmettele turhia, se lisää vaan elämän jännitystä ;) / vilivallaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kaikki miehet ole exhibitionisteja.

Vierailija
4/142 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet ainakin tuntuvat tykkäävän kun saavat esitellä vehkeitään nuorille tummille tytöille...

Vierailija
5/142 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan kuullut, että naisten puolella olisi mies siivooja, eli toteutuuko tässä tasa-arvo ?

Vierailija
6/142 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:11"]

onko kukaan kuullut, että naisten puolella olisi mies siivooja, eli toteutuuko tässä tasa-arvo ?

[/quote]no eihän se varmaan käy koska naisten mielestä kaikki miehet on tirkistelijöitä :(

Vierailija
7/142 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo! En tod halua mitään miehiä kattelemaan mua uimahallisss kun peseydyn tai pukeudun! Se on täysin eri asia jos on naissiivooja miesten puolella.

n78

Vierailija
8/142 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:40"]

Hei haloo! En tod halua mitään miehiä kattelemaan mua uimahallisss kun peseydyn tai pukeudun! Se on täysin eri asia jos on naissiivooja miesten puolella.

n78

[/quote]miten niin eri asia, en ymmärrä ....

Vierailija
9/142 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet pennuilla

Vierailija
10/142 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:40"]

n78

[/quote]

Meinaatko että noin vanhoja mummuja joku katselisi? :)

Vierailija
11/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että naissiivoojat ovat aika nuoria, ja kyllä ne vaan vilkuilee miesten ja poikien peniksiä, mitä sitä nainen luonnolleen voi....

Vierailija
12/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:10"]

Pienet on murheet pennuilla

[/quote]minusta tämä on ISO tasa-arvo ongelma

Vierailija
13/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:56"]

Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..

[/quote]

en ymmärrä että näin tehdään, kuten en ymmärrä miksi Yrjönkadun uimahallissa on naisten päivinä kundeja valvomassa, pukuhuoneessa täytyy saada oman rauhan, eli en ollenkaan tiedä miksi kukaan ei valita enemmän siitä, minä en ainakaan nauti siitä että toinen sukupuoli on pukkarin ja suihkun puolella, kestän sen, mutta en tykkää siitä.

Vierailija
14/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne suihkuttelee ja vetelee vesiä lastalla. Yleensä esittelen itseäni täysin estottomasti. Pesen munat ja perseen huolella. Vielä pari ees taas vetäisyä mulkulle ja cocktail on valmis. Mikäs sen hauskempaa ku tietää, ettei toinen voi olla huomaamatta.

Vierailija
15/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuohon olen minäkin törmännyt. Eka kerralla olin hieman hämmentynyt. Seurasin naisen touhuja sivusilmällä. Hän oli muka tehokkaassa siivoustouhussa, mutta kuitenkin vahtasi liki koko ajan pepaani ja peenistäni.

Nykyisin otan yleensä tilanteesta kaiken irti eli pesen intiimialueita huomattavan kauvan, heittaydyn tekemään välillä etunojapunnerruksia matkien liidehdintää yhdynnässä jne. ja lopuksi kuivaan munia niin kauan, että saan puoliseisokin sekä asettelen kullia pitkän tovin alkkareihin muka sopivaa asentoa etsien. Takuuvarmasti on neitien pillut kostuneet.

Vierailija
16/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus siivonnut uimahallissa, myös miesten puolella. Ja eipä siellä miehiä tullut sillä silmällä katsottua, yritti vaan saada tehtyä työn nopeasti että pääsee poiskin. Yllättävän rennosti miehet siellä olivat, suomessa kun on naisisilla vissiin pitkät perinteet miesten puolella, on ollut saunaemäntiä ym. Miespuolisia siivoajia on melko vähän naisiin verrattuna Suomessa. He tuppaavat lisäksi olemaan mamu-taustaisia ja usealla uskonnolliset syyt estävät tuollaiset uimahallien siivoamiset ym. alastomien ihmisten keskellä pyörimiset.

Mutta hei, ei se miesten puolella siivoaminen kyllä mikään etuoikeus ole, siellä vaan korostuu tämä siivoajan työn nurja puoli, ei saisi näkyä eikä kuulua mutta puhdasta jälkeä täytyy tulla. Ja samoin kun naisten puolella harva nainen on nuoti missi, niin eipä siellä miestenkään puolella ketään sillä silmällä ihailtavia juurikaan ole. Että pelko pois, tuskin se siivoojatäti sun miestäsi sillä silmällä kattelee :D

Niin ja edellisessä työpaikassani (eräs isompi tehdas) oli miessiivoaja, sellanen 40-v. suomalainen mies, joka siivosi myös naisten pukkarit.

Vierailija
17/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:58"]

Itse olen joskus siivonnut uimahallissa, myös miesten puolella. Ja eipä siellä miehiä tullut sillä silmällä katsottua, yritti vaan saada tehtyä työn nopeasti että pääsee poiskin. Yllättävän rennosti miehet siellä olivat, suomessa kun on naisisilla vissiin pitkät perinteet miesten puolella, on ollut saunaemäntiä ym. Miespuolisia siivoajia on melko vähän naisiin verrattuna Suomessa. He tuppaavat lisäksi olemaan mamu-taustaisia ja usealla uskonnolliset syyt estävät tuollaiset uimahallien siivoamiset ym. alastomien ihmisten keskellä pyörimiset.

Mutta hei, ei se miesten puolella siivoaminen kyllä mikään etuoikeus ole, siellä vaan korostuu tämä siivoajan työn nurja puoli, ei saisi näkyä eikä kuulua mutta puhdasta jälkeä täytyy tulla. Ja samoin kun naisten puolella harva nainen on nuoti missi, niin eipä siellä miestenkään puolella ketään sillä silmällä ihailtavia juurikaan ole. Että pelko pois, tuskin se siivoojatäti sun miestäsi sillä silmällä kattelee :D

Niin ja edellisessä työpaikassani (eräs isompi tehdas) oli miessiivoaja, sellanen 40-v. suomalainen mies, joka siivosi myös naisten pukkarit.

[/quote]En usko, ettet katso miesten puolella miehiä sillä silmällä, onhan siellä myöskin tosi komeita nuoria miehiäkin, eikä pelkkiä vanhoja ukkoja. Et taida olla ihan normaali, jos ei vastakkaisen sukupuolen alaston vartalo tee sinuun mitään seksuaalista vaikutusta.

Vierailija
18/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:56"]

[/quote]

en ymmärrä että näin tehdään, kuten en ymmärrä miksi Yrjönkadun uimahallissa on naisten päivinä kundeja valvomassa, pukuhuoneessa täytyy saada oman rauhan, eli en ollenkaan tiedä miksi kukaan ei valita enemmän siitä, minä en ainakaan nauti siitä että toinen sukupuoli on pukkarin ja suihkun puolella, kestän sen, mutta en tykkää siitä.

[/quote]kuten sanottua, onhan niitä naisia miesten puolellakin työtään tekemässä

Vierailija
19/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on viestejä, joihin ei viitsi vastata, tökkimistä ja sairaita väitöksiä.

Vierailija
20/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:55"]

Paljon on viestejä, joihin ei viitsi vastata, tökkimistä ja sairaita väitöksiä.

[/quote]Joo, huumori on tosi kaukana.

Ketju on lukittu.