Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuntelin kahta teinityttöä: olen niin surullinen kuulemastani,

Vierailija
23.10.2020 |

Että ei haluta naimisiin, jotta ei tule avioeroa.

Itse olen tällainen täti, joka näkee surut ja erot osana elämää. Oi, mihin tämä maailma on mennyt...?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
2/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua naimisiin, samaisesta syystä. Miksi vaivautua, kun mies kuitenkin pettää?

Harmi, että kasvoin hömppäleffojen kulta-aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisteja. Tinder-aikana kun kaikilla on kymmenen rautaa tulessa ja viisi panoa kierroksessa, niin ei ehkö romantiikkaa kaipaa, tai siihen edes kykene.

Vierailija
4/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kuultavaa.... ehkä ihmisen vain tarvitsee elää vanhaksi, että oppii jotain..-?

Vierailija
5/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä syy.

Statistiittinen totuus kun on se, että enemmistö avioliitoista päätyy eroon. Joten todennäköisyydet eivät ole puolellasi.

Tuskinpa hyppäisit lentokoneesta laskuvarjohyppyä, jos sitä ennen sinulle kerrottaisiin että on 60% mahdollisuus että varjo ei aukea. Sitä nuo teinit ajattelee, fiksuja ovat.

Vierailija
6/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä syy.

Statistiittinen totuus kun on se, että enemmistö avioliitoista päätyy eroon. Joten todennäköisyydet eivät ole puolellasi.

Tuskinpa hyppäisit lentokoneesta laskuvarjohyppyä, jos sitä ennen sinulle kerrottaisiin että on 60% mahdollisuus että varjo ei aukea. Sitä nuo teinit ajattelee, fiksuja ovat.

Ei, vaan pessimistisyya ja toivottomuus ei kanna pitkälle.

Ilman toivoa ihmisellä ei ole mitään.

Vierailija
7/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin naimisiin, jos voin elää yhdessä rakastamani ihmisen kanssa luottaen hänen pyyteettömään rakkauteensa enemmän kuin papin ameneen? Jos rakkaus loppuu tai elämät eriytyvät, voimme siirtyä elämässämme eteenpäin ilman naurettavaa harkinta-aikaa ja lakipalveluita.

Vierailija
8/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin, että täällä on jotain paljon, paljon pahempaa. 

Vierailija
9/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin naimisiin, jos voin elää yhdessä rakastamani ihmisen kanssa luottaen hänen pyyteettömään rakkauteensa enemmän kuin papin ameneen? Jos rakkaus loppuu tai elämät eriytyvät, voimme siirtyä elämässämme eteenpäin ilman naurettavaa harkinta-aikaa ja lakipalveluita.

Miksi et haluaisi?

Jos rakkaus loppuu tms., niin eihän se vaafi kuinnyhden allekirjoituksen.

Vierailija
10/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap on järkyttynyt siitä että teinitkin osaavat olla realisteja, vai mitä tässä siis oli?

Vierailija
11/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä syy.

Onko sinulle ero=kuolema? Ei tuo vertaus jotenkin avaudu.Vai jos sanoisin, että 1/10 suostuu kanssasi treffeillä, niin lopettaisitko pokailun siihen, kun todennäkösyys on pieni? Todella huono vertauskuva.

Vierailija
12/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä syy.

Voi teitä tilastojahulluja, ette osaa edes suhteuttaa asioita.

Vierailija
13/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä teinitytöt olivat erolapsia itse. He sanoivat, etteivät halua samaa lapsilleen, jos sellaisia tekevät.

Ap

Vierailija
14/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä viisi kirjainta??

Vierailija
15/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä teinitytöt olivat erolapsia itse. He sanoivat, etteivät halua samaa lapsilleen, jos sellaisia tekevät.

Ap

Ja minä teidän nuoria aikuisia, jotka eivät halua omia lapsia, koska ovat itse "erolapsia".

Mun mielestä tosi kunnioitettava ja epäitsekäs periaate.

Vierailija
16/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua naimisiin, samaisesta syystä. Miksi vaivautua, kun mies kuitenkin pettää?

Harmi, että kasvoin hömppäleffojen kulta-aikana.

Miksi just mies pettäis, voithan itsekin pettää. Tai kumpikaan ei petä.

Vierailija
17/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitkä?

Vierailija
18/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän oikein hyvin. Eroperheen lapsena en todellakaan halua, että lapseni joutuisivat kokemaan samaa helvettiä. Tähän mennessä olenkin onnistunut pitämään perheen kasassa vaikeidenkin aikojen yli. Ei ole muuten ollut helppoa hommaa. Mutta sen takia löytyy sietokykyä, koska ei halua lastensa kärsivän.

Vierailija
19/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Toisaalta ehkä heidän kanssaan voi puhua, että maailma muuttuu. Se ei ole enää ainoa oikea ideaali, joka oli muutama vuosikymmen sitten, kun erota ei oikein voinut, se oli maailmanloppu. Varmaan jotkut nykyäänkin elävät yhdessä koko elämän, mutta ennen on myös oltu pakosti yhdessä, vaikka toinen olisi alkoholisti, pahoinpitelijä, patologinen petturi ja valehtelija ja hyväksikäyttäjä.

Ellei kannata ruokkia noita pelkoja, vaan rohkaista elämään ja kohtaamaan kaikki avoimin mielin. Myös mahdollinen erotilanne, voit kertoa, että jos sellainen tulisi, niin se on nykyään normaalia ja siitäkin selviää hyvin.

Vierailija
20/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä yksi pointti, koska nykyään on helppo erota, on jokaisen treenattava parisuhdetaitojaan. Ei voi olla kokovartalok...rpä aamenen jälkeenkään. On osattava olla hyvä puoliso!

On totta, että elämässä tulee myös vastoinkäymisiä, silloinkin on osattava olla hyvä kumppani! Keskustella rakentavasti eikä nimitellä, haukkua, paeta, mykkäkoulua pitää, ottaa viinaa tms.

Eli tällaista kannattaa painottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän