Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodin viikkoa aikaisemmin ilmoitettavat hoitopäivät

Vierailija
30.01.2014 |

Epäsäännöllisen hoitoajan päivät on ilmoitettava edellisen viikon keskiviikkoon mennessä. Onko hoitopäiviä mahdollista vaihtaa tämän jälkeen ERITTÄIN pätevästä syystä ilman lisäkuluja. Eli onko inhimillinen jousto mahdollista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:25"]

Omaa hölmöyttä. Aina pitää olla puskurirahaato.

[/quote]

Rikkaat rahassa uivat eivät vain tajua!!

Vierailija
22/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:38"]

No meillä on erittäin joustava päiväkoti. Mun työ on sellainen että työskentelen asiakkaiden aikataulun mukaan. Pidän lapsen kotona jos ei tarvitse mennä töihin. Meillä on sopimus 12pv kuussa. Tavallisinta on, että asiakas saattaa perua tapaamisen edellisenä iltana, jolloin ilmoita hoitoon että lapsi on vapaalla. Yhtä tavallista sekin, että asiakas pyytää tapaamista seuraavaksi päiväksi vaikka olen ilmoittanut hoitoon vapaapäivästä. Minulle sanottiin päiväkodista että ei yhden lapsen kohdalla tällainen järkytä toimintaa, että heillä on joka tapauksessa täysi miehitys joka päivä. Eri asia olisi jos hoidon tarve olisi yhtäkkiä aamukuudelta tai iltakuudelta, siihen he varaavat erikseen henkilökuntaa.

[/quote]

Nimenomaan näin, joustavuutta ja yhden lapsen hoito ei päiväkodin venettä kaada. Aloituksessa oli kyse yhdestä päivästä, ei mistään jatkuvasta ja siihen ei voitu tuollaisen asian vuoksi suostua. Ei hyvää päivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoikohan kyykyttäjälle tulla hyvä ja itseensä tyytyväinen olo. Voi ei.