Yli nelikymppinen, mitä ehkäisyä käytät?
Kierukka, kapseli, pillerit, kortsu, sterilisaatio (miehen)? ( vai haluttomuus? :P)
Mun pitäis nyt vaihtaa kierukasta johonkin, ja tuntuu, että hormonien pumppaaminen tähän kroppaan alkaa riittää.
Kommentit (35)
Sterilisaatio on hyvä vaihtoehto. Miehelle vielä helpompi juttu.
Saa ruokakaupoista tai ainakin isommista marketeista. Löytyy kun vertaat hintoja. Maksaa yli 10 euroa paketilta. En lähde kaivelemaan nimiä, mies kun meni jo nukkumaan. 3.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:42"]
Sterilisaatio on hyvä vaihtoehto. Miehelle vielä helpompi juttu.
[/quote]
Oisko hyviä vinkkejä, miten saa miehen motivoitua niin, että jopa haluaa itse mennä sterilisaatioon? T. Ap
Mitenköhän hormonit vaikuttaa yli 4-kymppisen kehoon? Tuskin ainakaan auttavat laihduttamaan. :/
Minulla ainakin seksihalut lisääntyivät, kun luovuin hormonaalisesta ehkäisystä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:52"]
Minulla ainakin seksihalut lisääntyivät, kun luovuin hormonaalisesta ehkäisystä.
[/quote]
se kyllä tekisi terää!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:34"]
Kierukka, kapseli, pillerit, kortsu, sterilisaatio (miehen)? ( vai haluttomuus? :P)
Mun pitäis nyt vaihtaa kierukasta johonkin, ja tuntuu, että hormonien pumppaaminen tähän kroppaan alkaa riittää.
[/quote]
Vaikka et aikoihin ole enää uskaltanut käyttää rekisteröityä nimimerkkiäsi,
niin silti toivon, että jätä jo vihdoin rauhaan kaikkien Totuuden Hengen
saaneiden ihmisten pilkkaaminen, kun sinulle ei yksinkertaisesti ole annettu
ymmärtystä totuuden ymmärtämiseen.
Hormonikierukka. Se lisähormoninmäärä ei ole niin iso, samoja hormoneja on meissä ihan normaalistikin. Mä olen joutunut eläissän syömään hormonihäiriöihin mittavia kuureja, siihen nähden hkierukka on loistoväline.
kondomi.
koska hormonit vaan vei kaiket halut. mieluummin sitten pelataan kortsuilla. meillä päin ei oikein operointiinkaan pääse, kun aina lääkärit tolkuttaa sitä hormonikierukan upeutta.
mä olen allerginen lateksille, mutta löydettiin Durexin kondomit. Toimivat! niitä saa ihan perusmarketeista ja monessa koossa.
Perspano on tosi hyvä ja mieskin tykkää tiukemmasta.
Mies käynyt jo vuosia sitten (32 vuotiaana) vasektomiassa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:34"]
[/quote]
Vaikka et aikoihin ole enää uskaltanut käyttää rekisteröityä nimimerkkiäsi,
niin silti toivon, että jätä jo vihdoin rauhaan kaikkien Totuuden Hengen
saaneiden ihmisten pilkkaaminen, kun sinulle ei yksinkertaisesti ole annettu
ymmärtystä totuuden ymmärtämiseen.
[/quote]
Aijjaa! Tämähän oli kiintoisa pointti. Mulla ei ole koskaan ollut rekisteröityä nimimerkkiä. Meinaatko, että pitäis antaa tulla niiden tenavien, jotka Jumala suo, vai mikä on se Totuus? o_O
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:39"]
Kondomi. Lateksiton, ohut ja hajuton. Kalliimpi kuin tavalliset kondomit.
[/quote]
Saako noita ihan ruokakaupasta? Mikä merkki, mitä maksaa (kpl)? T. Ap