Sakkoja rapsahdellut täällä taas
Siis ymmärrän kyllä että se Prisma-tyttö esimerkiksi ärsytti monia, mutta mitä mieltä alkaa haukkumaan niin että ne sakot on pakko saada? Tuleeko siitä hyvä mieli, kun poliisit kuulustelee?
Tulee mieleen se tapaus, kun täällä 25-vuotiasta keskenmenon saanutta ja lapsettomuutta kärsinyttä alettiin haukkumaan huoraksi ja mahoksi ja kehotettiin tappamaan itsensä. Veti sitten ne lääkkeensä ja joutui sairaalaan, kovat sakot rapsahti monelle.
Mikä idea noissa lynkkausviesteissä on? Miksi haluatte rikosrekisterin tällä tavalla?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:25"]
Hyi... Toivottavasti nämä kiusaajat jäävät myös keskenmenon sattuessa ihan yksin ja saavat haukkumiset päällensä!
[/quote]
Minä olen saanut keskenmenon ja kärsinyt lapsettomuudesta, melko saman ikäisenä kuin se kirjoittaja jota haukuttiin. Minä en tarvinnut jaksuhali-pissis kannustusjoukkoja ja henkistä tsemppaamista, koska en rypenyt lapsettomuudessa ja keskenmenossa. Sellaista sattuu.
[/quote]
Sinä olet sinä. Tässä keskustelussa ei ole nyt sinusta kyse. Perusta oma keskustelusi ja kerro siinä selviytymisestäsi. Voin tulla lukemaan sitä ja kommentoimaan, jos haluat.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:25"]
Hyi... Toivottavasti nämä kiusaajat jäävät myös keskenmenon sattuessa ihan yksin ja saavat haukkumiset päällensä!
[/quote]
Minä olen saanut keskenmenon ja kärsinyt lapsettomuudesta, melko saman ikäisenä kuin se kirjoittaja jota haukuttiin. Minä en tarvinnut jaksuhali-pissis kannustusjoukkoja ja henkistä tsemppaamista, koska en rypenyt lapsettomuudessa ja keskenmenossa. Sellaista sattuu.
[/quote]
No kuule tuskin kaipasit haukkujoitakaan, jotka käskevät tehdä itsemurhan!!