Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen orgasmi yhdynnässä..ja myytit siitä, entä miesnäkökulma

Vierailija
23.10.2020 |

Eli, kun totuus tutkimusten mukaan on, että vain suht harva nainen saa vain pelkällä yhdynnällä, niin miksi useimmat miehet kieltää asian? Onko se miehille itsetuntasia? Eikö se olekkaan tärkeintä, että nainen saa? Mikä siis mättää..jos asiasta kirjoittaa tulee alapeukkuja - mikä merkki tämä on siis nuorille tytöille? Tästähän seuraa paljon surua, kun teeskentely lisääntyy, nuoret luulevat olevansa epänormaaleja, vaikka ihan normaaleja ovat. Onko mihillä vastuuta asiassa? Nyt miehet suut auki!

Kommentit (431)

Vierailija
181/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja miksi sanonta "klitorista pakko hiplata"? Tähänhän jo sisältyy kovin negatiivinen asenne...aina ja aina vaan.

Vaimoni saanut tuhansia orgasmeja naimalla, muttei ainuttakaan klitoriksen hiplaamisella nainnin aikana. Minä en ole siihen saanut koskea, eikä hänkään ole koskenut.

Hänen orgasmien tae on ollut riittävän pitkä esileikki lähelle orgasmia ja oikea ajoitus naimisen aloitukselle. Hän on saanut orgasmit 5 min sisään tai sitten mennyt ohi ja jäänyt saamatta. Jos mennyt ohi naitu muuten vaan minun ja toki hänen mieliksi. Hänelle seksi on lähinnä naimista, vaikka saakin suuseksillä varmasti orgasmeja.

M62

Lähes 40 vuoden kokemuksella vaimon kanssa oli aluksi niin, ettei hän saanut yhdynnässä millään orgasmia. Sitten opettelimme tuon esileikin  suuseksillä hänelle niin, että hän pyysi juuri oikeaan aikaan ennen orkkua sisäänsä ja sitten alkoi vähitellen tulla... Hän on saanut aina suuseksiä halutessaan ja silloin hän saa yleensä nykyisin kaksi orkkua. Ilman suuseksiä hän saa yhden melkein aina, kun hellin tarpeeksi ennen yhdyntää.

Mitähän kohtaa olet suuseksissä stimuloinut, jos se "klitoriksen hiplaus on ollut kielletty"? Aika erkoista, muta toki kukin tyylillään.

Vielä kysyisin, miksi on peräti pitänyt opetella se yhdynnässä saaminen? Eikö se olekkaan niin, että kaikki orgasmit ovat sallittuja, siis naiselle. Mihenhän ei tarvitse opetella vaimonsa takia mitään muita tapoja tietystikkään...

Olen yllä olevan kirjoittanut mies. Täällä on väitelty kiivaasti puoleen ja toiseen tästäkin asiasta. Jokainen pari on oma juttunsa tässä varmasti eikä mitään voi yleistää.

Vaimoni vain yksinkertaisesti halusi silloin nuorena saada yhdynnässäkin orgasmeja eikä vain kielellä kuten siihen saakka oli saanut. Siitä on puhuttu lukemattomat kerrat kyllä. Hän arveli niiden olevan erilaisia ja syvempiä, kuten sitten ovat olleetkin aina. Hän nauttii niistä enemmän aina ja sen huomaa kyllä..... Haluaa silti saada joskus kielelläkin ensin yhden. Se tulee aika äkkiä koska tiedän hyvin miten se on parasta antaa hänelle. 

Aloimme yhdessä opetella oikeaa tapaa ja hetkeä miten se yhdyntäorgasmi tulee, kokeiltiin ja onnistuttiin. Nykyäänhän se menee ihan liikaakin jo "rutiinilla". Jos  hän on lauennut jo kerran menen sisään ja sitten hän kiihottuu uudelleen ja saa toisen. Jos en nuole hän kiihottuu muusta hyväilystäni yleensä aika pian ja saa yhden orgasmin. Toista ei tule eikä kolmatta. Minä sitten lopuksi saan. Näin se menee pari kertaa viikossa ja hyvää tekee vaikka rutiinia onkin

Vierailija
182/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Väestöliiton sivuja, Finsex tutkimusta. Liki 50% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Niistä jotka saavat usein suuseksiä ennen yhdyntää saa 58% tavallisesti orgasmin yhdynnässä. Viime yhdynnässä 69%.

Joten mistä tää tuuba oikein tulee, että klitorista olisi pakko hiplata samaan aikaan?

Voiko näin tyhmiä ihmisiä ollakaan :D

"Saada orgasmi yhdynnässä" tarkoittaa orgasmia yhdynnän aikana. Eikä suinkaan orgasmia, jonka saamiseksi ei ole käytetty leluja tai sormia.

Valtaosa naisista saa yhdynnän aikana, mutta vain murto-osa ns. pelkällä panemisella.

Suurin syy siihen, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on mies. Laukeaminen riippuu miehen tekniikasta, rytmistä ja kestosta. Iso ongelma on se, että naisen lähestyessä laukeamista mies innostuu eikä kestä vaan laukeaa itse. Taitava rakastaja toki opettelee pois tästä.

Se, saako nainen pelkällä panemisella ilman klitoriksen kärjen hyväilyä riippuu siitä, millainen klitoris muuten on, ei miehestä. Toisin sanoen: saako klitoris stimulaatiota yhdynnässä vai ei. Kaikki eivät saa, koska olemme anatomialtamme erilaisia.

Ja jokainen orgasmi on klitorisorgasmi. Se on iso elin, joka mm. ympäröi vaginaa. Myös esim. G-pisteorgasmi on klitorisorgasmi.

Nyt olen erimieltä, ja siis olen nainen. Kyllä vaan on eriasia kuka mies asialla on. Jos ei esim työnnä niin, että tulee tuntumaa häpyynkin, ei se ole sama. Samoin se kulma on aika tärkeä. Ja myös se kuinka se terska käy siinä suulla, vai ei. Ja toki jos on ihan ohut penis.. pituus ei niinkään. Kyllä sen miehen otteilla muutoinkin on suurikin merkitys! Jos on sellainen joka vaan sinne tökkää...niin ei kyllä sytytä. se on siinä. Kun taas osaava mies lämmittää kunnolla sen naisen ja sitten vasta kun on melkeen josiinä ja tässä, niin yes.

Onhan se nyt selvää, että miehellä suurikin vaikutus.

En sitä kiellä, muttei mies ole yksin siitä vastuussa. Mitä yritän sanoa: en tuomitsisi miestä huonoksi rakastajaksi, jos ei kykene saamaan naiselle kuin naiselle panemalla orgasmia. On naisia, jotka yksinkertaisesti eivät sillä tavalla saa, ihan sama kuka siinä on panemassa.

Ottaa vaan niin pannuun se, kun naisen nautinto sysätään miehen harteille ihan yleisesti. Se on väärin. Enkä nyt sano, että tässä ketjussa sitä tehtäisiin, mutta tuo yksi lainaamani viesti liippasi liian läheltä sitä: "Suurin syy siihen, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on mies." Olen eri mieltä. Suurin syy, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on juuri sen kyseisen naisen anatomia, ja se on asia, jolle yksikään mies ei voi yhtään mitään.

Kyllä voi. Nimittäin silloin kun huomaa että jokin panemisen tahti, syvyys yms tuottaa naiselle nautintoa niin ei lopeta sitä liikettä tai vaihda aivan muuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Väestöliiton sivuja, Finsex tutkimusta. Liki 50% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Niistä jotka saavat usein suuseksiä ennen yhdyntää saa 58% tavallisesti orgasmin yhdynnässä. Viime yhdynnässä 69%.

Joten mistä tää tuuba oikein tulee, että klitorista olisi pakko hiplata samaan aikaan?

Voiko näin tyhmiä ihmisiä ollakaan :D

"Saada orgasmi yhdynnässä" tarkoittaa orgasmia yhdynnän aikana. Eikä suinkaan orgasmia, jonka saamiseksi ei ole käytetty leluja tai sormia.

Valtaosa naisista saa yhdynnän aikana, mutta vain murto-osa ns. pelkällä panemisella.

Suurin syy siihen, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on mies. Laukeaminen riippuu miehen tekniikasta, rytmistä ja kestosta. Iso ongelma on se, että naisen lähestyessä laukeamista mies innostuu eikä kestä vaan laukeaa itse. Taitava rakastaja toki opettelee pois tästä.

Se, saako nainen pelkällä panemisella ilman klitoriksen kärjen hyväilyä riippuu siitä, millainen klitoris muuten on, ei miehestä. Toisin sanoen: saako klitoris stimulaatiota yhdynnässä vai ei. Kaikki eivät saa, koska olemme anatomialtamme erilaisia.

Ja jokainen orgasmi on klitorisorgasmi. Se on iso elin, joka mm. ympäröi vaginaa. Myös esim. G-pisteorgasmi on klitorisorgasmi.

Nyt olen erimieltä, ja siis olen nainen. Kyllä vaan on eriasia kuka mies asialla on. Jos ei esim työnnä niin, että tulee tuntumaa häpyynkin, ei se ole sama. Samoin se kulma on aika tärkeä. Ja myös se kuinka se terska käy siinä suulla, vai ei. Ja toki jos on ihan ohut penis.. pituus ei niinkään. Kyllä sen miehen otteilla muutoinkin on suurikin merkitys! Jos on sellainen joka vaan sinne tökkää...niin ei kyllä sytytä. se on siinä. Kun taas osaava mies lämmittää kunnolla sen naisen ja sitten vasta kun on melkeen josiinä ja tässä, niin yes.

Onhan se nyt selvää, että miehellä suurikin vaikutus.

En sitä kiellä, muttei mies ole yksin siitä vastuussa. Mitä yritän sanoa: en tuomitsisi miestä huonoksi rakastajaksi, jos ei kykene saamaan naiselle kuin naiselle panemalla orgasmia. On naisia, jotka yksinkertaisesti eivät sillä tavalla saa, ihan sama kuka siinä on panemassa.

Ottaa vaan niin pannuun se, kun naisen nautinto sysätään miehen harteille ihan yleisesti. Se on väärin. Enkä nyt sano, että tässä ketjussa sitä tehtäisiin, mutta tuo yksi lainaamani viesti liippasi liian läheltä sitä: "Suurin syy siihen, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on mies." Olen eri mieltä. Suurin syy, miksi nainen ei laukea pelkällä panemisella, on juuri sen kyseisen naisen anatomia, ja se on asia, jolle yksikään mies ei voi yhtään mitään.

Kyllä voi. Nimittäin silloin kun huomaa että jokin panemisen tahti, syvyys yms tuottaa naiselle nautintoa niin ei lopeta sitä liikettä tai vaihda aivan muuksi.

"juuri sen kyseisen naisen anatomia, ja se on asia, jolle yksikään mies ei voi yhtään mitään" -> "ei lopeta sitä liikettä tai vaihda aivan muuksi"

Mikä yhteys näillä on?

Lainaamasi viestin pointti nimenomaan oli että joidenkin naisten anatomia on esteenä yhdyntäorgasmeille, ja sinä selität täysiä itsestäänselvyyksiä siitä, että jos jokin juttu tuntuu hyvältä niin sitä kannattaa tehdä???

Vierailija
184/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme estää sitä miestä hyväilemästä sitä klitorista samalla kun panee? Se KLITORISHAN ON SEN TERSKAN VASTAKAPPALE! Kuinka vaikea on sitä tajuta. Mikä ihme siinä on niin vaikeaa?h

Omat orgasmini ovat aivan järisyttäviä kun mies hvielä hyväilee sitä samalla kun panee, squirttaan aina. Mies nauttii itse tästä myös valtavasti.

Isot orgasmit saan myös ihan pelkällä sormetuksellakin ja tietysti nuolemalla.

Kamalaa olis jos ei mies tätä nautintoa haluaisi minulle tuottaa, ja uskon, että useimmat naiset ovat näistä samaa mieltä.

Mutta jokainen saa miten saa, ja se hänelle hyvä tapa silloin.

Vierailija
185/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asennossa miehen on helppo hyväillä klittaa naidessa?

Emme ole vielä löytäneet...

Vierailija
186/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asennossa miehen on helppo hyväillä klittaa naidessa?

Emme ole vielä löytäneet...

Esim. lusikka, lähäri, nainen vatsallaan + mies päällä

Vierailija
187/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tähän klitan penetraatiohyväilyyn jotain opetusvideota?

Vierailija
188/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tähän klitan penetraatiohyväilyyn jotain opetusvideota?

Kunhan on tarpeeksi kostea, (mieluummin liian märkä) hellä ja pidät rytmin tasaisena niin pärjäät kyllä.

Vierailija
189/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me ollaan kehitetty oma asento ja se on super! Siis lusikka lähtökohtana, mutta nainen siis minä, olen kuitenkin mekein selälläni, ja siis vasen jalka miehen jalkojenpäällä, ja oikea lähinnä rintakehänpäällä tai olkapäällä. Miehen käsi vapautuu siis sen oikeanjalan alta upeesti. Voimme suositella lämpimästi tätä. On melko "rietas asento" mutta se vaan hyvä! Siinähän nainen aivan ns. levällään. Voi myös helposti nainenkin osallistua liikeehdintään, ja itse lyön tahtia pitämällä mihen kankusta oikealla kädellä. Voi apua miten ihanaa se onkaan!

Osattiinkohan kuvat nyt oikein. Toivottavasti!

Vierailija
190/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ai niin, tossahan kalu osuu mek´lko varmasti just g-pisteeseen, sillä tosiaan aina squirtaan tuossa, Kaluhan tulee hiukan vinossa just sinne etuseinämään!

Vierailija
191/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä kuva. En tajunnut.

Vierailija
192/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirrä kuva. En tajunnut.

No voi. Siis jos ollaan  oikekätisiä ensinnäkin. Mies siis kyljellään naisen takana. Nainen nostaa molemmat jalat levälleen miehen päälle, ja näin miehen todella helppoa päästä siihen klitorikseen  käsiksi, oikeasti helposti ja tietty se kalu sisään myös.. Se on hiukan kuin x, toki nainen voi ne jalat pitää vaikka pystyssä, mutta meistä se rento tyyli on paras. Saan aika nopsaan tuossa, ja sitten voi kääntää itsensä miten mies haluaa miten vain, yleensä ei halua vaan panee loppuun  suit sait. Joskus voi saada toisenkin.

Mies sanoi . ettei kyllä tule videota...:D Joko hahmottuu?

Vierailija
193/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hahmottuu kyllä.

Vierailija
194/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon neitsyt, joten miun mölinöillä eii täs välii. Eli, mie en kyl hirveesti tiiä naisten orgasmeista mitää. :D Sellaista oon saanu päähäni, et suuseksi tuntuu naisista hyvälle. Mie ajattelen seksii ehkä vähä väärällä tavalla… :D Miust siinä tulisi antaa, eikä ottaa. :) Ja jos mie saan orgasmin, nii kyl naisenki tulisi saada. Kyl mie kuvittelen, et tulis paha mieli, ku se olisi ohi tyyliin 5 sekunnissa, eikä nainen tuntisi mitää. :/ Et kyl mie ainaki haluisin auttaa naista sit kielellä, sormilla tai leluilla. :) Uskon vahvasti, et kumppanin orgasmi tuntuisi ainaki miust paremmalta kui oma. M25

Vierailija
195/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, ei yhtään miestä vielä kommentoimassa, "miten turhaa pillun nypläystä ja tuhat alapeukkua".

Vierailija
196/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon neitsyt, joten miun mölinöillä eii täs välii. Eli, mie en kyl hirveesti tiiä naisten orgasmeista mitää. :D Sellaista oon saanu päähäni, et suuseksi tuntuu naisista hyvälle. Mie ajattelen seksii ehkä vähä väärällä tavalla… :D Miust siinä tulisi antaa, eikä ottaa. :) Ja jos mie saan orgasmin, nii kyl naisenki tulisi saada. Kyl mie kuvittelen, et tulis paha mieli, ku se olisi ohi tyyliin 5 sekunnissa, eikä nainen tuntisi mitää. :/ Et kyl mie ainaki haluisin auttaa naista sit kielellä, sormilla tai leluilla. :) Uskon vahvasti, et kumppanin orgasmi tuntuisi ainaki miust paremmalta kui oma. M25

Hyvä poika; joku edes nuori sentään empaattinen!

Vierailija
197/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. :) Jossaki joskus luin, et jokaine o vastuus omista orgasmeistaan, ja mie en kyl voi ajatella nii. :/ Mies kait ilmeisesti saa sen helpommin, nii mie ainakin ajattelen nii, et toista pitää auttaa. :) M25

Vierailija
198/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tosi hyvä poika!

Vierailija
199/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. :) Jossaki joskus luin, et jokaine o vastuus omista orgasmeistaan, ja mie en kyl voi ajatella nii. :/ Mies kait ilmeisesti saa sen helpommin, nii mie ainakin ajattelen nii, et toista pitää auttaa. :) M25

Se on just noin. Mutta pieni varoituksen sana. Oikein hyvin toteutettuna voi käydä kuin mulle, joutuu nuorena naimisiin, kun tyttö ei päästä irti.

M62

Vierailija
200/431 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just noin. Mutta pieni varoituksen sana. Oikein hyvin toteutettuna voi käydä kuin mulle, joutuu nuorena naimisiin, kun tyttö ei päästä irti.

M62

Tyttö saa odottaa vähintään 15 vuotta sitä sormusta. :) Sit ehtii arki tulla hyvin tutuksi, nii ei tuu nii helposti avioeroo. Sit saa olla kiinni lopun ikää. :) M25