Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
olen mä hurja;)
29.01.2014 |
jos joku tietäisi, mitä kaikkee sitä keksikin ja kertoili, että sai torttua, hulluna pitäisi..olen minä joskus kärsinytkin tästä nokkeluudesta ja spontaanisesta luonteestani. no, elämäähän tää vain on.
Kommentit (4)
Parasta saa kun itse leipoo, esim http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/12854/Omenatorttu/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itse olin kakarana samanlainen kun pääasia oli tosiaan ne petipuuhat, nykyään häpeän tuota aikaa.
Alue: Aihe vapaa
Siiiis mitä? Olet keksinyt satuja jotta saisit torttua? Minä saan sitä ihan rahalla, kaupasta tai kahvilasta.