Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle ruoka on suurin nautinto elämässä

Vierailija
29.01.2014 |

Tajusin just, että todellakin olisin mieluummin pyöreä ja herkuttelisin usein, kuin hoikka ja pidättyisin hyvistä ruuista. Ja kun mulle se hampurilaisateria maistuu paremmalta kuin salaatti, vaikka salaatistakin tykkään (kastikkeen kanssa).

Tällä hetkellä koitan keventää, ja kieltäydyn kaikesta, mistä tykkään. No, onneksi salaatti maistuu (toistaiseksi), mutta en tiedä kuinka kauan tätä jaksaa.

Mikään ei koskaan ole tuonut niin suurta mielihyvää, kuin hyvien makujen maistelu.

Olen tällä hetkellä ylipainon rajoilla tai vähän yli, mutta olisin varmaan paljon lihavampikin, jos antaisin kaikille mielihaluille vallan. Koitan laihduttaa hyväksynnän takia. Jos en välittäisi muiden mielipiteistä ja viihtyisin yksin koko loppuelämäni, niin luultavasti natustelisin nytkin suklaapatukkaa :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:43"]

Niin mulle ruoka on nautinnon lisäksi myös suuri lohtu. On nimittäin tosi ankeaa huonon päivän päätteeksi mennä kaupan kautta kotiin syömään lautasellinen rehuja ja vähän kanaa. Ja koska elämässä ei oikein ole suuria ilon ja mielihyvän lähteitä (esim. hyvä parisuhde ja seksi), niin on astetta vaikeampaa kieltäytyä niistä ainoista iloista.

Luonteen heikkoutta toki sekin on, että aina pitäisi olla "juhlaa", ja arkenakin vedellä herkkuja kun viikonloppuun ei malta odottaa.

Ja mun maha nyt todellakin kurnii vaikka söin 45 minuuttia sitten :)

ap

[/quote]

Noh, sun aloitus oli aika turha. Haluat mässäillä, syödä roskaruokaa ja itket sitten täällä - miksi? Syö mitä haluat mutta älä valita. Monet meistä ovat kertoneet sinulle sen että kaikkea ruokaa voi syödä ja nautiskella mutta kohtuudella, jos et sitä halua hyväksyä tai laput silmillä ajattelet että on vastakkain vain himoitsemasi roskaruoka tai salaatti niin kestä se. Meille muille ruuasta nauttiminen on ihan jotain muuta:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme