Olen samankokoinen kuin tuo Enni Koistinen
Joka oli olet mitä syöt ohjelmassa. Olenko muka lihava?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vähintään se 30 kiloa liikaa vaikka onkin pitkä ihminen.
50 kiloa liikaa on totuus. 120 kiloa oli lähtöpaino, ja kyllä 90 kiloa on vielä merkittävä ylipaino pitkällekin naiselle. Jos tuo nyt edes on pitkä.
BMIn mukaan 90 kiloa on merkittävä ylipaino 174 cm pitkälle ihmiselle.
Niinhän minä sanoin. Miksi toistelet itsestäänselvyyksiä?
Olen huomannut, että tuossa Olet mitä syöt-ohjelmassa moni käyttää viikottain ihan älyttömästi alkoholia.
Mä olen suhteessa yhtä lihava (161/86 ja vy 92cm) ja ruumiinrakenne kun on vielä samanlainen skrodehko omppu niin näytän oikeasti todellistakin tuhdimmalta. Ei sitä kilojen kertymistä tosiaan ihan heti niin huomannut mutta kun vy kiipesi yli 90 sentin niin kilot alkoi kummasti tuntua ja haitatakin.
Olisi muuten ihan jees, että tuossa ohjelmassa se vy mitattaisiin kummallakin kertaa samasta kohtaa ja samanlaisen tukikorsetin kanssa. 8kg:n pudotuksella ei vyötäröltä lähde 30 senttiä tavaraa paitsi synnyttämällä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ap eli ammattivalittaja, sua ei kilosi häiritse yhtään. Viimeksi muutama päivä sitten pyysit hyviä rollaattorijumppaohjeita.
Oletko miettinyt, että ehkä palstailet liikaa ja pieni tauko voisi tehdä hyvää? Meinaan vaan, että jos tunnistat jo yhden lauseen perusteella ihmisen meidän tuhansien muiden nimettömien palstailijoiden keskuudesta.
Ja mä en sitten ole ammattivalittaja, kuka hän lieneekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 kiloa liikaa on totuus. 120 kiloa oli lähtöpaino, ja kyllä 90 kiloa on vielä merkittävä ylipaino pitkällekin naiselle. Jos tuo nyt edes on pitkä.
BMIn mukaan 90 kiloa on merkittävä ylipaino 174 cm pitkälle ihmiselle.
Niinhän minä sanoin. Miksi toistelet itsestäänselvyyksiä?
Sitä pidempi ei ole merkittävän ylipainoinen.
Tässä parhaillaan katson Olet mitä syöt -pätkää. Todella hämmentävää, että minun ikäiseni nainen näyttää huomattavasti vanhemmalta.
Arvelen myös että oli korsetti puvun alla, olisi rehellisempää jos punnittsiiin kuin Suurin pudottaja-ohjelmassa
Ei 8kg pudotus vähennä vyötärön mittaa 30 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ap eli ammattivalittaja, sua ei kilosi häiritse yhtään. Viimeksi muutama päivä sitten pyysit hyviä rollaattorijumppaohjeita.
Oletko miettinyt, että ehkä palstailet liikaa ja pieni tauko voisi tehdä hyvää? Meinaan vaan, että jos tunnistat jo yhden lauseen perusteella ihmisen meidän tuhansien muiden nimettömien palstailijoiden keskuudesta.
Ja mä en sitten ole ammattivalittaja, kuka hän lieneekään.
En ole miettinyt. Ammattivalittajalle voisi tauko tehdä hyvää, hän on ainakin 10 vuotta pommittanut palstaa lakonisilla aloituksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä hän siis on?
Mä ajattelisin että olisi mun pituinen nainen eli 180cm.ap
Enni on 165cm.
Vähän jäi mietityttämään se että kiloja lähti 8kg mutta rasvaprosentti putosi muistaakseni vain 3%. Vai muistanko väärin? Lähtikö se kaikki edes rasvasta tai tuliko lisää lihasta? Yleensä tähän on kiinnitetty huomiota mutta nyt ei.
Hyvä kuitenkin että esim. rasva-arvot normalisoituivat ja tuosta on hyvä jatkaa. 8kg parissa kuukaudessa on kuitenkin ihan kelpo alku.
Varmasti lähti myös nesteitä, hyvä sekin. Ilta-Sanomien mukaan pudonnut nyt 15 kg.
Vy oli 130, lopuksi 100. Mittaustapojen täytyi olla jotenkin toisistaan poikkeavia. Ei voi millään lähteä noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enni on 165cm.
Tasan ei ole. Näyttää pitkältä ja oli Pippaa huomattavasti pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enni on 165cm.
Tasan ei ole. Näyttää pitkältä ja oli Pippaa huomattavasti pidempi.
Pippa on ilmeisesti 165cm ja netistä löytyy vain kaksi kuvaa Ennistä ja Pipasta vierekkäin ja pituusero ei ole suuri. Itsekkin luulin että Enni on joku 180cm mutta eipä taida ollakaan. Jotenkin vaikutti pitemmältä.
Ja sama vaikutelma tuli nyt kun katsoin jaksoa katsomosta ja yritin vertailla kumpi on pitempi. Melko saman mittaisia ovat alun jääkapin tarkastelussa ja kummallakaan ei ole korkeakorkoisia kenkiä.
Ei Enni ole pitkä. Mutta rehellisesti, kantaa kilonsa hienosti. Alkupainoksi olisi veikannut 90kg. Myönnän etten ole hyvä arvioimaan ylipainon määrää, mutta olen pitänyt 120 kiloisia huomattavasti isompina. Sen pitäisi olla 2xminä ja Enni ei mielestäni ollut niin iso, ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei Enni ole pitkä. Mutta rehellisesti, kantaa kilonsa hienosti. Alkupainoksi olisi veikannut 90kg. Myönnän etten ole hyvä arvioimaan ylipainon määrää, mutta olen pitänyt 120 kiloisia huomattavasti isompina. Sen pitäisi olla 2xminä ja Enni ei mielestäni ollut niin iso, ei ole mahdollista.
Todella. Luulin Instagramin perusteella olevani samanpainoinen kuin Enni, mutta painan 36 kiloa vähemmän.
Luulen, että alkumittauksessa on tapahtunut joku virhe.
Katselin ig:stä Ennin ihania ja hauskoja kuvia ja huomasin mm. Marimekon vaatteita hänellä.
Marimekon vaatteissa ei ole mitään superisoja kokoja, ei ainakaan 130cm vyötäröllä.
Hieno suoritus tuo oma terveyden parantaminen noin lyhyessä ajassa.
Toi bmi arviointi on hyvin harhaanjohtava. 175 cm ja 90 kg voi antaa bmillä kauheen lihavan hälytyksen. Jos kuitenkin on lihaksikas mies, niin vyötärö voi hyvin olla alle 100 cm ja ruumiinrakenne ei viittaa lihavuuteen mitenkään.
121 kiloinen nainen ON SAIRAALLOISEN lihava, olet itse mitä mieltä tahansa.
Hän oli 50 kg painavampi kuin minä enkä minäkään ole normaalipainossa.