Naisten harrastama mikroagressio miehiä kohtaan
Hyvin moni nainen syyllistyy syrjintään nykyään. Jos mies menee bussissa naisen viereen, ei nainen katso silmiin vaan saattaa mikroagressiivisesti ottaa laukun syliinsä. Jos mies menee puhumaan baaritiskillä naiselle, nainen mikro- tai jopa miniagressiivisesti katsoo muualle. Jotkut naiset menevät lähes agressioon.
Tämä epäkohta tulisi korjata! Miksi miehiä syrjitään?
Kommentit (38)
Ihan samalla tavalla nostan kyllä laukun vaikka viereen tulisi nainen tai lapsi 😂 Yleensä laitan myös kuulokkeet päähän jos eivät ole jo.
ei kellään oo velvollisuus katella silmiin tai olla sulle jotenkin käytettävissä jutusteluun jolla sä vaan kalastelet pillua
Vierailija kirjoitti:
Se on pakko tehdä niin, kun miehet ovat niin hyökkääviä eivätkä usko, kun nainen viestittää ettei ole kiinnostunut seksistä ko miehen kanssa.
Enpä tiennytkään, että bussissa istuminenkin on naisten mielestä sitä, että mies haluaa naiselta seksiä. -ei ap
Koska olet vääränlainen mies. Jos olet ruma niin sinulla ei ole mitään oikeutta olla naisten kanssa tekemisissä.
Minne se laukku pitäisi laittaa jos ei syliin? Roikottaa käytävällä vai kenties antaa sen vieressä istuvan miehen syliin? Ei oikein jää muita vaihtoehtoja.
Tuskin miehetkään mitenkään avosylin hymyilee sulle kun menet niiden viereen istumaan tai alat baaritiskillä jotain jaamaamaan.
Miksi ihmeessä pitäisi katsella miestä silmiin kun 90% niistä pitää sitä kutsuna seksiin. En tuijottele naisiakaan silmiin, miksi miehiä pitäisi?! Jumalauta kuinka typerä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pakko tehdä niin, kun miehet ovat niin hyökkääviä eivätkä usko, kun nainen viestittää ettei ole kiinnostunut seksistä ko miehen kanssa.
Enpä tiennytkään, että bussissa istuminenkin on naisten mielestä sitä, että mies haluaa naiselta seksiä. -ei ap
Voi kuule, siihen riittää ihan että laitat hameen päälle kuumana kesäpäivänä ja jo alkaa tulla kadulla ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi katsella miestä silmiin kun 90% niistä pitää sitä kutsuna seksiin. En tuijottele naisiakaan silmiin, miksi miehiä pitäisi?! Jumalauta kuinka typerä aloitus.
Miten huonosti kasvatettu metsäläinen ei katso ihmistä silmiin puhuessa?
Ärsyttää töissä naisten mikroagressio. Kun ei saa lämmittää ruokaansa, kun naiset varaavat koko tauon ajaksi mikron.
M49
Minä olen mikroaggressiivinen jos mies koettaa tulla mikrolle ennen mun ruuan lämmitystä.
Jos mun viereen tulee bussissa tai metrossa istumaan joku vieras ihminen, mies tai nainen, nostan laukkuni syliini tietenkin, tilaa tehden, mutta että ihan silmiin pitäisi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten huonosti kasvatettu metsäläinen ei katso ihmistä silmiin puhuessa?
Ei välttämättä huonosti kasvatettu, eikä metsäläinenkään, mutta esim. autismikirjon ihmiset eivät yleensä katso keskustelukumppanian silmiin. Minulla on Aspergerin syndrooma, ja keskusteluun keskittyminen on vaikeaa, ellei peräti mahdotonta, jos minun pitää katsoa toista silmiin.
Jos sä kattosit youtubesta niitä videoita minkälaista on kävelä naisena ympäriinsä ja mitä huuteluita sieltä saat osaksesi niin ehkä voisit ihan pikkusen paremmin ymmärtä ilmiötä. Minua naisena pelottaa fyysisesti vahvemmat miehet, valitettavasti mulla on pari huonoa kokemusta.. :(
Joo todellakin. Saatetaan myös kysyä "mistä sä oot?" tms törkeetä.
Kun mies käyttäytyy hyvin, saatan tyytyä nano- tai pikoaggressioon.
Uliopistolla on näköjään perjantain työt saatu päätökseen ennen lounasta, niin että on kivasti aikaa kehitellä omaa tieteellistä teoriaa etiäppäin.
Seuraavaksi käsite konsekventiaalinen yltiöfeministinen mikroaggressio: mies tunkee tyhjässä bussissa viereen istumaan ja hakee katsekontaktia ja nainen huitaisee Vuittonilla.
En ole seuraa vailla. En etsi sitä bussista enkä myöskään baaritiskiltä. Koita kestää ap.
Erehdyin kerran junassa katsomaan viereeni istunutta miestä ja katseemme kohtasivat vahingossa ja hymyilin(niinkuin teen aina) ja käänsin pään pois ja kaivoin kuulokkeeni esiin tarkoituksenani laittaa ne korville, rentoutua ja kuunnella hyvää musiikkia, mutta tämä minua paljon vanhempi mieshän kääntyi puoleeni kunnolla ja esitteli itsensä, siitä alkoi tungettelevien kysymysten tulva elämästäni ja kehuminen ulkonäöstäni. En kehdannut enää laittaa kuulokkeita, joten siinä sitten tunnin verran kuuntelin tuota ennenkuin mies jäi pois kyydistä. Enää en vilkaise päin vahingossakaan. Haluan olla rauhassa itsekseni.