En pääse sairauspäivärahalle, vaikka lääkäri on kirjoittanut sairauslomaa
Kiitos Kela. Kyllä suomi pitää huolta omista kansalaisistaan.
Jouduin kuitenkin käymään sairauslomatodistusten takia lääkärissä kolme kertaa, kahdella eri lääkärillä ja jouduin näistä maksamaan itse (ei sossun rahalla).
Kommentit (8)
Kaikki sairaudet ei oikeuta sairaspäivärahaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sairaudet ei oikeuta sairaspäivärahaan.
Minulla on yhteensä neljä diagnoosia... Yksi oli vakava masennus jonka pitäisi kyllä tietääkseni oikeuttaa sairauspäivärahaan jopa yksistään. Ap
Sairauspäivärahallakin on katto eli kun 300 päivää tulee täyteen, niin maksu päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Sairauspäivärahallakin on katto eli kun 300 päivää tulee täyteen, niin maksu päättyy.
Tässä ei ollut siitä kyse. Syyksikin oli kirjattu, että kokevat sieltä kaukaa minun pystyvän kuitenkin töihin. Oikea syy lienee, että sairauspäiväraha olisi enemmän kuin työttömyyskorvaus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ollut siitä kyse. Syyksikin oli kirjattu, että kokevat sieltä kaukaa minun pystyvän kuitenkin töihin. Oikea syy lienee, että sairauspäiväraha olisi enemmän kuin työttömyyskorvaus. Ap
Jos ihminen pystyy naukumaan vauviksella kohtalostaan, kyllä hän silloin on kykenevä edes johonkin työhön.
Ei kaikki duunit edellytä olympiatason fyysistä kuntoa tai Astronautin paineensietokykyä.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen pystyy naukumaan vauviksella kohtalostaan, kyllä hän silloin on kykenevä edes johonkin työhön.
Ei kaikki duunit edellytä olympiatason fyysistä kuntoa tai Astronautin paineensietokykyä.
Täysin samaa mieltä. Muka vakava masennus ja av:lla kyllä kirjoittelee ja valittaa. Joo joo.
Joo työ on parasta kuntoutusta. Unohda se sairauseläkehöttö. Ei tuu tapahtumaan nykypäivänä
Sama täällä, joku saa musta hyvän saikuttavan työntekijän :D