Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana 46 vuotiaana. Mitä tekisit?

Vierailija
27.01.2014 |

Elämäni suurin päätös edessä. Terveys suht ok, talous kunnossa. Isommat lapset murkkuja. Auttakaa.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma äitini sai pikkuveljeni 44-vuotiaana ja hyvin on pärjännyt. Me isommat lapset ollaan autettu paljon hoidossa :) vanhemmalle raskaanaolevalle tehdään enemmän niitä kokeita, joista selviää mahdolliset vammat yms. Jos niiden perusteella vauva on terve niin miksipä ette pitäisi? Oma iltatähtenne!

Kaikki vammat eivät tietenkään selviä.

Vierailija
142/149 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos en saisi aborttia niin varmaan tappaisin itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin mutta kävisin tarkemmat seulat onko vauva ok. Tsemppiä ja onnea!

Eipä sellaista seulaa tai tutkimusta ole, jossa esim. kaikki kromosomimuutokset saatika muut vammat selviäisivät.

Vierailija
144/149 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin "vain" 43 vee kun tulin raskaaksi ja sain 44 v. Olin halunnut muutaman vuoden ja luovuin toivosta. Niinpä vaan tulin raskaaksi ja elämäni paras juttu. Ainoa lapsi. 

Vierailija
145/149 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP. Joku tosissaan varmaan kysyykin neuvoa tällaisissa asioissa vauva-palstalta. Provo

Vierailija
146/149 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lapsen.

Vierailija
147/149 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tekisin abortin. En haluaisi olla 61-vuotias, kun lapseni pääsee ripille.

Ei silloin enää jaksa murkkuikäisten ongelmia.

Mielenterveytesi ei käy yhtään kuinkaan, jos päädyt aborttiin.

Aina kun miettii, onko abortti "oikea vaihtoehto", niin silloin se on!!

Ei aina.Itse mietin asiaa ja onneksi valitsin toisin.Vaikka pelkäsin pahinta, sain parasta.Jos olisin valinnut abortin, olisin ollut loppuikäni yksin ja onneton, nyt oli sentään 20 onnellista vuotta ja kun ne muistan olen hyvin iloinen ja onnellinen.Jos äitini olisi valinnut toisin en olisi tätä kirjoittamassa, kumpi sitten parempi,en tiedä, ainakin olin ainut ihminen, joka toi edes hieman iloa hänen elämäänsä, koska kaikki lapsensa olivar ei-toivottuja, eikä muista hänelle juuri iloa ollut, huolta ja murhetta vain.

Mutta jos perusasiat ovat kunnossa, miksi ei ottaisi lasta vastaan 46v, kun mm. minä otin 26v täysin yksin, varattomana, sossun asiakkaana,ilman koulutusta ja lapseni on nyt aikuinen terve, onnellinen mies.Lämmin ja luja.Mieti sitä.

Vierailija
148/149 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin mutta kävisin tarkemmat seulat onko vauva ok. Tsemppiä ja onnea!

Kävin reippaasti yli 40 v istukkanäytteessä ja loput Herran haltuun. Terve vauva tuli rääkyen maailmaan. 

Vierailija
149/149 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ihmiset pitävät 60-vuotiasta ihan ikäloppuna? 60-vuotiaat ovat nykypäivänä hyvässä kunnossa ja jaksavat paljon paremmin ja erilaista, aktiivisempaa elämää kuin aikaisemmin. Ap, jos olet pitänyt itsestäsi huolta ja aiot vastaisuudessakin pitää, ei ikäsi ole mikään este iltatähden kasvattamiseen. Sinä olet nyt kokeneempi ja viisaampi ja muut lapset varttuneempia, joten ei se edes olisi samanlaista kun nuorena äitinä.