Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viimekesän, se ainoa, "baaripoka". Kundi oli varmaan siinä 20-25v ja minä siis 47 =). Hänellä oli todella pieni, en nyt mittaillut mutta ylivoimaisesti pienin mihin olen "törmännyt". Penis ei tuntunut vaginassa miltään, tosin itsekkin olen sarjassa todella valuva, joka vie omiakin tuntemuksia. Ja vaikka en todellakaan ole mikään anaaliseksin ystävä, siinä hetkessä halusin hänet kakkoseen, että edes jotain tuntemusta tulisi. No, omat sormet klitalle niin kyllähän siitä hyvät kiksit saatiin. Kundi antoi minulle vielä ennen kotiin lähtöä hyvät suuseksisessiot, kehui ettei ennen ole posliinia nuollut. Hyvä fiilis siitä lopuksi jäi
N
Mun ei ollut baaripoika, mut tinderistä viime kesänä ja myös ainoa. Nuori mies, olen nuori itsekin. Ja sama tunne tai ei siis tuntunut pillussa miltään, luulen sen olleen sisällä. En ollut ennen anaalia kokeillut, mutta halusin jotain tuntea ja kiinnostus heräsi, kun ajattelin, että noin pieni ei voi sattua. Käsivoidetta liukkariksi ja anaaliin takaapäin niin tuntui siinä peppureijän suulla kyllä ihanalle, isompaa kuin sen miehen sormen kokoinen en sinne haluaisikaan. Samalla klittaa sormettaen sain orkun ja meis laukesi anaaliini samaan aikaan ja hän kovin kiitteli. Minäkin kiittelin ja kehuin häntä. Pyysin vielä nuolemaan ja nuoli tosi ihanasti. Kiitokseksi nuolemisesta pyysin miestä käymään pesulla ja otin häneltä sitten vielä suihin. Suloinen sormen kokoinen oli vähän hassu suussa, mutta toisaalta saatoin hyvin hänet hoidella, ei tullut kakomista tai tarvinnut varoa, että menee liian syvälle. Kiveksetkin oli jotenkin pienet ja sain ne molemmat helposti suuhuni imettäväksi. Tapailtiin jonkin aikaa niissä merkeissä, enemmän yhteisen suuseksin kuin anaalin, mutta kivaa oli. Eli ei pieni aina ole huono, vaikka kyllä isomman parisuhteeseen ja muutenkin haluan.
hiukka samanoloinen kokemus minullakin. Baaripoka, tuli viimekesänä villiolo kun jäin yksin kotiin. No, baariin siis ja sieltä minua nuorempi kaveri yöksi meille. Penis, en saanut mitään tuntumaa häneen, mutta se suuseksin taidokkuus. Voisin väittää että parasta suuseksiä ikinä, vaikka mun omamieskin nuolee hyvin ja melko useinkin. Kaveri nuoli minut tuplana ja minäkin tunsin itseni oikein syväkurkuksi, nimittäin sain koko peniksen suuhun, siitä voi päätellä kokoa =)
Sizegain on paras https://www.naturalrevenue.com/affiliate/scripts/knocuw6nf?a_aid=553dca…
Itsellä löytyy ainakin 20 cm muna ja painan päivittäin naisii
Pituudelta 15 ja paksuudelta 10.
Hautausmaalla on tilaa näille suvunjatkamiseen kyvyttömille pienimunaisille miehille.
Nykyinen naisrotu vaatii kyvykästä suvun jatkajaa.
Vierailija kirjoitti:
Hautausmaalla on tilaa näille suvunjatkamiseen kyvyttömille pienimunaisille miehille.
Nykyinen naisrotu vaatii kyvykästä suvun jatkajaa.
Olet elävä esimerkki siitä, miten siittämiseen ei kummoisia taitoja tai geenejä tarvita 😃
Otanta on ehkä 25-30 eri suomalaista miestä.
Kahdella on ollut noin peukalon kokoinen täydessä juhlakunnossa.
Sit kerran tuli vastaan kans "peukalopenis", se ei kyl kännin takia seissyt. Se oli silti velttonakin tosi pieni, ehkä enemmän pikkurillin paksuinen. Eli tosi ohut. En tiiä millainen grower se ois voinut olla, mut lepokoko oli ihan mini.
Kaksi isoa on tullut vastaan, ja muut on ollut keskivertoa. Suoraa, ylöspäin käyrää, alaspäin käyrää.
Vierailija kirjoitti:
Surullisia ihmiskohtaloita kyllä nämä mikrokalun omistajat. Eipä kyllä käy kateeksi
Foorumit ovat väärällään pitkässä parisuhteessa olevia naisia jotka valittavat surkeasta peniskeskeisestä nylkytyksestä josta eivät nauti tippaakaan ja unelmoivat ajan kanssa tehdystä suuseksistä tai sormetuksesta joka tuottaa ihania orgasmeja.
Näiden kannattaisi vaihtaa normimulkkuinen mielikuvitukseton nussijansa mikropenismiehiin niin kaikkien elämänlaatu kohoaisi kummasti.
No, ainakin kuvittelen että peniksen koko ei vaikuta mitenkään siihen miten voimakkaan orgasmin mies saa vai onko mikropenismiehillä muuta ongelmaa nautinnon kanssa kuin pelko siitä että nainen nauraa?
Micro muna on harvinainen, silti niitä kokemuksia tuntuu olevan vaikka kuinka paljon. Jotenkin tuntuu, että sitä kokoa liioitellaan alas, niinkun ylöskinpäin. Mutta toki täällä munkin kullini olis olematon madonpätkä. Pieni se onkin ja varmaan olis pienin kokemus monelle. Muttei se nyt sentään ihan prinssinakki ole. 14/11. Siis pituus ja ympärys. Mut onneksi olen lähes aseksuaali, joten ei pahemmin haittaa. Enkä saisikaan sellaista naista jonka haluaisin, vaikka olis mikä parru housussa. Mut joo jollekin voi olla isokin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mutta toki täällä munkin kullini olis olematon madonpätkä. Pieni se onkin ja varmaan olis pienin kokemus monelle. Muttei se nyt sentään ihan prinssinakki ole. 14/11. Siis pituus ja ympärys.
Buahaha. Yli 15 000 miehen tutkimuksessa peniksen keskipituus erektiossa oli 13,2cm ( kun se mitataan oikein yläpinnalta häpyluuhun) ja ympärysmitta 11,7cm
Sinulla on siis keskimääräistä isompi mulkku jos kohta aavistuksen ohuehko.
Mikropeniksen rajaksi on ravistettu hihasta 8,5cm mutta 3/4:lla mitta oli välillä 12-16cm.
Joo, naiset ehkä tuntevat sisällään eron 12- ja 20-senttisen välillä mutta joku pari senttiä keskimitan ympärillä ei tunnu pillussa missään
No naisille normaali on semmonen 18-19 cm pitkä ja joku 4,5-5 cm paksu. Ja kyllähän niitä paljon onkin, siis miehiä joilla semmonen on. Sitten näitä 14-17 cm pitkiä ja 4-4,5 paksuja on myös, ehkä suurinosa. Me pienen omaavat ollaan sitten tässä 12-14 cm ja 3,5-4 cm paksun pilin miehiä. Ja kyllä siitä on saanut 3 naiselta kuulla, että pieni. Siis mulla 14/3,5. En usko noita erektiossa peukalon kokoinen juttuja. Tosin mullakin levossa ei paljon peukaloa kummempi uloke ole. Vaan eihän se mikään pakko ole munaansa kellekään näytellä ja muutenkin pysyy sinkkuna ja jättää koko homman. Jos välttämättä haluaa seksiä, niin ei muuta kun thai hierontaan. Siellä ei munia mittailla, tyttö vaan kysyy, että ollako sinula raha.
minun miehellä on pieni, siis erektiossa alle 10 cm,
Ja on totta että yhdyntä ei juuri tunnu. Mutta parisuhde kunnossa, ja seksielämäkin on todella hyvää, harrastetaan paljon suuseksiä, mies antaa minulle dildohoitoja kun tarvitsen.
Ja hän saa ihan erityisnautintoa juuri tuollaisen dildohoidon jälkeen, kun pillu on eritysavoin. Haluaa naida takaa ja tuntea erityisyyttä niin. Ja suotakoon se hänelle.
ja vaihtaisinko kumppania peniksen koon takia - no en.
Vierailija kirjoitti:
minun miehellä on pieni, siis erektiossa alle 10 cm,
Ja on totta että yhdyntä ei juuri tunnu. Mutta parisuhde kunnossa, ja seksielämäkin on todella hyvää, harrastetaan paljon suuseksiä, mies antaa minulle dildohoitoja kun tarvitsen.
Ja hän saa ihan erityisnautintoa juuri tuollaisen dildohoidon jälkeen, kun pillu on eritysavoin. Haluaa naida takaa ja tuntea erityisyyttä niin. Ja suotakoon se hänelle.
ja vaihtaisinko kumppania peniksen koon takia - no en.
missä nämä naiset on =). Aivan loistava asenne.
Vaikka totuuden nimissa on kyllä sanottava ettei dildo vastaa oikeaa, ei sitten millään. Mutta hyvä suuseksi hakkaa varmasti huono penetraatioseksin vaikka olisi isokin
Mulla on senteissä 12kyrpä. Kysymys on taidoista. Joka naisen saan tyydytettyä.
Sellanen pikkurillin kokoinen... Jouduin keskeyttämään leikit ja sanomaan moikka. En pystynyt vaan jäämään siihen.. olin tosi törkee mutta, ei auta. En anna säälistä edes..
Vierailija kirjoitti:
Sellanen pikkurillin kokoinen... Jouduin keskeyttämään leikit ja sanomaan moikka. En pystynyt vaan jäämään siihen.. olin tosi törkee mutta, ei auta. En anna säälistä edes..
Tilaa nopeasti aika vaginan kiristysleikkaukseen, niin ei tarvitse etsiä sonninkalun kokoisia.
No varmaan just se kuuluisa 15cm... koska se on ainoa, jota olen saanut ja jota saan edelleen eikä ole haluja vaihtaa mihinkään muuhun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa nopeasti aika vaginan kiristysleikkaukseen, niin ei tarvitse etsiä sonninkalun kokoisia.
Joo ei se vaan riitä mihinkään sellanen. Ei auta edes kiristys o.O.. ikävä juttu sulle
Noin 20 senttinen nysä oli eräällä miehellä
haluuks nähä