Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
561/735 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15cm.e

Surullista et noin pieni oli hänellä

Nysä :-)

Vierailija
562/735 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienin penis ehkä 10cm pitkä, paksuus ihan OK. Ei silti tuntunut oikein missään. 

Mutta huonoin kokemus silti ohuen peniksen kanssa. Pituutta ehkä 14-15cm, mutta muutoin oli kuin grillinakki. Ei paljon tehnyt sellaista mieli.

Ohuuden voi kompensoida käärimällä penun ympärille sopivaa fylliä ja vetämällä kortsun päälle. Tuntoherkkä pää hoitaa laukeamisen normaaliin tapaan. Laajempikin römpsä ja rektumi saa suureen tarpeeseensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/735 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori olin kun kohdalle sattui,ei tuntunut missään oikeasti, kun pikkurilli. Säälitti miehen puolesta

Samanlainen kokemus. Ensin luulin, että se siitä kasvaa, kun alkaa seisomaan. Olin hämmästynyt, kun se näytti katkaravulta täydessä seisokissa. Annoin säälistä, en halunnut tuottaa traumoja, ei tuntunut miltään. Kortsu oli tavattoman iso sille. Sen vaadi, vaikka pillereitä syönkin. Suihin en viitsinyt prinssinakkia ottaa. Tuli mieleen pikkupojan pippeli ja itsellä olo oli vaivaantunut. Jäi yhteen kertaan. Nyt huvittaa koko asia. 

Tuollainen tuli minullekin vastaan. Mies oli kyllä komea ja urheilullinen. Mies oli ujo ja halusi, että sammutetaan valot. Hämärässä hän räpelsi sormillaan minua. Suuseksi oli kyllä hyvää. Itseään hän ei oikein antanut minun koskettaa. Sanoi sitten haluavansa takaapäin. Niin tehtiinkin. Mies nylkytti itseään pyllyäni vasten. Hetken mietin mitä tapahtuu, en oikein ymmärtänyt miksi mies vain nylkytti, kunnes tunsin jotain prinssinakkimaista, mutta kovaa peppureikääni vasten ja sitten ymmärsin mikä häpyhuuliani paineli. Laitoin käden jalkojeni väliin hyväilläkseni itseäni ja samalla ''vahingossa'' sormella kosketin miehen pientä penistä varmistaakseni, että totta tosiaan pienen pieni pippelihän se oli. Kaluksi sitä ei kai voi kutsua. En oikein tiennyt mitä tehdä. Koin sen kaiken noloksi, ehkä enemmän sen miehen puolesta. Annoin miehen nylkyttää itseään kunnes laukesi. Eihän se sisälle asti oikein yltänyt, niin en kokenut sitä mitenkään negatiiviseksi asiaksi itseni kannalta. Mies viestitteli kovasti sen jälkeen. En säälistä halunnutt sanoa hänelle, miksi en enää halua tavata.

Vierailija
564/735 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo haukkua vain miesten kaluja. Monien naisten revat ovat järkyttävän näköisiä suonsilmäkkeitä. P-aukotkin ovat monesti 5cm läpimittaisia mustanruskeita epämiellyttäviä kraatereita. Pata kattilaa soimaa. Eihän kukaan fysiikalleen mitään mahda. Hyväksyttävä vaan mitä on tarjolla sekä miesten että naisten ja muitten sukupuolten.

Vierailija
565/735 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama reilusti keskivertoa pienempi on tullut vastaan. Mulla ei oo isot kädet, mut käden sisään ne jäi, kun puristi sormet ympärille. Eli n. 10cm tai alle olivat eikä mitään paksuja erektiossa siis. Suihin ottaessa huvitti se pienuus. Yks sanoi ääneen saavansa nyt syväkurkkua. Luuli sen yltävän jotenkin syvälle, kun katosi suuhuni kokonaan. Eikä ne oikein tuntuneet missään vaikka sellainen 15cm normipaksu kalu tuntuu jo kohtuullisen hyvälle, jos kantajansa osaa sitä käyttää. Toki isompi ja varsinkin paksumpi venyttää kivasti ja tuottaa enempi nautintoa. Enkä tarvitse mitään megajättikalua siihen.

Vierailija
566/735 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama reilusti keskivertoa pienempi on tullut vastaan. Mulla ei oo isot kädet, mut käden sisään ne jäi, kun puristi sormet ympärille. Eli n. 10cm tai alle olivat eikä mitään paksuja erektiossa siis. Suihin ottaessa huvitti se pienuus. Yks sanoi ääneen saavansa nyt syväkurkkua. Luuli sen yltävän jotenkin syvälle, kun katosi suuhuni kokonaan. Eikä ne oikein tuntuneet missään vaikka sellainen 15cm normipaksu kalu tuntuu jo kohtuullisen hyvälle, jos kantajansa osaa sitä käyttää. Toki isompi ja varsinkin paksumpi venyttää kivasti ja tuottaa enempi nautintoa. Enkä tarvitse mitään megajättikalua siihen.

Tuon kokoisia minäkin olen saanut ja aika usein. Liekö huonoa tuuria, kun baaripokat sattuvat olemaan pienimunaisia?

Vierailija
567/735 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kokoisia minäkin olen saanut ja aika usein. Liekö huonoa tuuria, kun baaripokat sattuvat olemaan pienimunaisia?

Mitä jos miehet ovatkin oikeasti pienimunaisia? Paitsi tietysti tämän palstan miehet, mutta heitä ei kohtaakaan baarissa, vaan odottavat sinua peräkammarissa.

Vierailija
568/735 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistä annoin kakkostakin,mutta ei tuntunu missää.

Semmonen sormen kokonen nakki.

Vierailija
569/735 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota kokoluokkaa ne tuntuu enimmäkseen olevan. Olen tavannut vähän isompia, mutta en oikeasti isoja. Keskikokoinen on ihan hyvä. Haaveilen isommasta.

Vierailija
570/735 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palstalla saa keskustella pienestä peniksestä, mutta samaan aikaan ketju isosta pillusta katosi? 

Se on selvää, että on varmasti pieni peniksisiä miehiä. Mutta niin on myös iso pilluisa naisia.

Vierailija
571/735 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat aiheet on niin typeriä, että joutaisivat hittoon. Ihan kuin koko maailma ois kiinni liittimien koosta.

Vierailija
572/735 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen etusormen mittainen ja vähän paksumpi. Oli naurussa pitelemistä, kun näin sen. Mutta rohkeana likkana jatkoin toimintaa. Lähärissä toimi ihan hyvin, painoi klitorista sopivasti ja osaan puristaa lantionpohjilla tiukasti. Mut yhteen kertaan jäi.

Vierailija
573/735 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellanen äijä hoidossa, että piti pinseteillä ettiä muna sieltä karvojen joukosta.  Panemisesta ei tietenkään tullu mitään vaan oli pakko lyödä äijälle vibra äteen, että poraa sillä. N47 132g

Vierailija
574/735 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noin 6 senttiä ei ollu paljoa peukaloa pidempi, eikä paksumpi. Ja kysyin hoidolta että joko se on sisällä, koska en tuntenut yhtään mitään. :D Suihin en voinut edes ottaa kun nauratti niin paljon.

Vierailija
575/735 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka kirjoitti:

Varmaan noin 6 senttiä ei ollu paljoa peukaloa pidempi, eikä paksumpi. Ja kysyin hoidolta että joko se on sisällä, koska en tuntenut yhtään mitään. :D Suihin en voinut edes ottaa kun nauratti niin paljon.

Pari viikkoa sit tuli vastaan juuri tuollainen peukalon kokoinen ja paksuinen. Kun leikkiin oli ryhdytty niin vein leikin loppuun, vaikka eihän se tuntunut miltään. Miehen mieliksi vaihdeltiin asentojakin ja mies laukesi takaapäin.

Vierailija
576/735 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lepotilassa 18 cm ja ympärys 13 cm. Lepokokoon tietysti vaikuttaa monet asiat kuten lämpötila ja sellaiset. Täydessä juhlakunnossa 23/16. Naiset ovat todella ylistäneen ja ovat lentäneet taivaisiin sen sekä hyvin kehittyneiden rakastelutaitojeni avulla! Orgasmitakuu!

M57

Oi miten suhun saisi yhteyden. Miehelläni on 20/5,5 eli ihan iso kulki mutta haluaisimme yhdessä että saisin vielä vähän isompaa. Voimme vaikka maksaakin tuosta ilosta hieman.

Toivottavasti et feikkaa...

Vierailija
577/735 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulle on sattunut vaan pieniä peniksiä kohdalle. Kaikilla on ollut mitaten 10-12cm eli pieniä. Ihan hyvältä ne on tuntuneet, mutta ystävättäret on kertoneet miestensä 14-15cm kaluista ja sellanen kyllä kiinnostaa. Olen ehdotellut miehelle kolmatta osallistujaa seksiin, naista tai miestä. mulle kävis kyllä jos meillä olis mukana toinen nainen ja mies saisi nauttia ja minäkin toivottavasti edes kerran saisin isompaa.

Vierailija
578/735 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimekesän, se ainoa, "baaripoka". Kundi oli varmaan siinä 20-25v ja minä siis 47 =). Hänellä oli todella pieni, en nyt mittaillut mutta ylivoimaisesti pienin mihin olen "törmännyt". Penis ei tuntunut vaginassa miltään, tosin itsekkin olen sarjassa todella valuva, joka vie omiakin tuntemuksia. Ja vaikka en todellakaan ole mikään anaaliseksin ystävä, siinä hetkessä halusin hänet kakkoseen, että edes jotain tuntemusta tulisi. No, omat sormet klitalle niin kyllähän siitä hyvät kiksit saatiin. Kundi antoi minulle vielä ennen kotiin lähtöä hyvät suuseksisessiot, kehui ettei ennen ole posliinia nuollut. Hyvä fiilis siitä lopuksi jäi

N

Vierailija
579/735 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viimekesän, se ainoa, "baaripoka". Kundi oli varmaan siinä 20-25v ja minä siis 47 =). Hänellä oli todella pieni, en nyt mittaillut mutta ylivoimaisesti pienin mihin olen "törmännyt". Penis ei tuntunut vaginassa miltään, tosin itsekkin olen sarjassa todella valuva, joka vie omiakin tuntemuksia. Ja vaikka en todellakaan ole mikään anaaliseksin ystävä, siinä hetkessä halusin hänet kakkoseen, että edes jotain tuntemusta tulisi. No, omat sormet klitalle niin kyllähän siitä hyvät kiksit saatiin. Kundi antoi minulle vielä ennen kotiin lähtöä hyvät suuseksisessiot, kehui ettei ennen ole posliinia nuollut. Hyvä fiilis siitä lopuksi jäi

N

Mun ei ollut baaripoika, mut tinderistä viime kesänä ja myös ainoa. Nuori mies, olen nuori itsekin. Ja sama tunne tai ei siis tuntunut pillussa miltään, luulen sen olleen sisällä. En ollut ennen anaalia kokeillut, mutta halusin jotain tuntea ja kiinnostus heräsi, kun ajattelin, että noin pieni ei voi sattua. Käsivoidetta liukkariksi ja anaaliin takaapäin niin tuntui siinä peppureijän suulla kyllä ihanalle, isompaa kuin sen miehen sormen kokoinen en sinne haluaisikaan. Samalla klittaa sormettaen sain orkun ja meis laukesi anaaliini samaan aikaan ja hän kovin kiitteli. Minäkin kiittelin ja kehuin häntä. Pyysin vielä nuolemaan ja nuoli tosi ihanasti. Kiitokseksi nuolemisesta pyysin miestä käymään pesulla ja otin häneltä sitten vielä suihin. Suloinen sormen kokoinen oli vähän hassu suussa, mutta toisaalta saatoin hyvin hänet hoidella, ei tullut kakomista tai tarvinnut varoa, että menee liian syvälle. Kiveksetkin oli jotenkin pienet ja sain ne molemmat helposti suuhuni imettäväksi. Tapailtiin jonkin aikaa niissä merkeissä, enemmän yhteisen suuseksin kuin anaalin, mutta kivaa oli. Eli ei pieni aina ole huono, vaikka kyllä isomman parisuhteeseen ja muutenkin haluan.

Vierailija
580/735 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Mun ei ollut baaripoika, mut tinderistä viime kesänä ja myös ainoa. Nuori mies, olen nuori itsekin. Ja sama tunne tai ei siis tuntunut pillussa miltään, luulen sen olleen sisällä. En ollut ennen anaalia kokeillut, mutta halusin jotain tuntea ja kiinnostus heräsi, kun ajattelin, että noin pieni ei voi sattua. Käsivoidetta liukkariksi ja anaaliin takaapäin niin tuntui siinä peppureijän suulla kyllä ihanalle, isompaa kuin sen miehen sormen kokoinen en sinne haluaisikaan. Samalla klittaa sormettaen sain orkun ja meis laukesi anaaliini samaan aikaan ja hän kovin kiitteli. Minäkin kiittelin ja kehuin häntä. Pyysin vielä nuolemaan ja nuoli tosi ihanasti. Kiitokseksi nuolemisesta pyysin miestä käymään pesulla ja otin häneltä sitten vielä suihin. Suloinen sormen kokoinen oli vähän hassu suussa, mutta toisaalta saatoin hyvin hänet hoidella, ei tullut kakomista tai tarvinnut varoa, että menee liian syvälle. Kiveksetkin oli jotenkin pienet ja sain ne molemmat helposti suuhuni imettäväksi. Tapailtiin jonkin aikaa niissä merkeissä, enemmän yhteisen suuseksin kuin anaalin, mutta kivaa oli. Eli ei pieni aina ole huono, vaikka kyllä isomman parisuhteeseen ja muutenkin haluan.

Olet ihana nainen ja suurella sydämmellä ja hyvällä asenteella.

T. pienimunainen mies, joka ei sille voi mitään.