Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
Piti oikein kaivaa mittanauha esiin ja muistella. Pienin penis taisi olla n. 5-6 cm eikä paksuudessakaan kehumista ollut. Toivottavasti en näyttänyt kovin järkyttyneeltä, kun mies mulkkunsa esiin veti, koska eka ajatus oli "voi vitun vittu...".
Olen niin onnellinen, että nykyisellä poikaystävälläni on normaalikokoinen, koska pienimunaisuus olis todennäköisesti pilannut meidän jutun alkuunsa, niin kamalalta kun se kuulostaakin.
Boana olisin helvetin huolissani, että se ripa menee nussiessa poikki. En uskaltaisi nussia kun ihan hissukseen vaan.
6 cm? Sellainen naisen sormen kokoinen. Kiinni hyvin isossa miehessä. Alkoi ällöttää, koska en ole kiinnostunut lapsista. Ala-astepojan vehkeiltä ne näytti pikkuruisia palleja myöten. Kyseessä vielä pitkäaikainen ystävä, noloa!
No on teilläkin jutut :D
mut miettikääpä mikä älämölö tietyissä piireissä nousisi jos vaikkapa jonkun tekniikan maailman palstalla miehet ilkkuisivat naistensa varusteista...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:26"]
No on teilläkin jutut :D
mut miettikääpä mikä älämölö tietyissä piireissä nousisi jos vaikkapa jonkun tekniikan maailman palstalla miehet ilkkuisivat naistensa varusteista...
[/quote]
Tekniikan maailmas on parempiakin juttuaiheita kun teidät isot lättäperseet. ;-)
Guningas Gulli se on Gaalimatojen Gunggu GahhahhahGaa ;-)
Itselleni sattunut tämä kaksi tai kolme kertaa, kumppaneita kaiken kaikkiaan ihan vertailtavaksi asti kertynyt, huomatkaa. Olen itse tiukka, mutta fiilikset ovat minimulkkujen kanssa ihan pakkasella. Toinen niistä oli vielä erektiohäiriöinenkin.. Kelatkaa, löysä katkarapu.
Jotenkin se suhde sitten viileni.. :/
On kyllä oikeasti ihan kamala pettymys, jos housuista mikromunan tapaa. Erittäin hyvä syy olla säästämättä itseään avioliittoon: ihan hirveää ois joutua nalkkiin pienimunaisen kanssa.
Mulla oli yli-isovehkeinen mies, ei mitään iloa hänestä, hänellä vaikeus saada orgasmi, minulla samoin. Ei se isosta koosta ole kiinni, vaan ihan jostain muusta.
Ei persettä voi verrata gulliin ;-)
Kuulkaas mammat, muistakaas että nää pikkupilisetkin on jonkun lapsia eli mites suhtautuisitte jos oma kulta syntyiskin pienipippelisenä (ja sellaisena pysyisikin..)..
Olin kerran suhteessa tosi komeaan mieheen, johon olin kovasti ihastunutkin. Oliskohan SEN pituus ollut jotain 6-7 cm työstötilassa. Suhde ei kaatunut siihen, vaan avovaimon olemassa oloon...Ja oleellista oli myös se, että tää kundi ei osannut oikein suudella eikä muutenkaan ollut harjaantunut seksihommeleissa. Avovaimonsa oli lentoemäntä - ehkä eivät ehtineet tarpeeksi harjoitella.
Eksällä oli 24 cm erektiossa. Nykyisen strategisia mittoja en tiedä. Lepotilassa ei ole kummoinen. Jopa vähän järkytyin kun eka kerran näin. Onneks paisuu erektiossa hyvin. Saattais olla joku 17-18. Kun laitan kädet vieretysten kullin ympärille, näkyy terska päästä ulkona.
Eniten harmittaa, että seksiä on vähän.
Nuorena löyty semmoinen samaa kokoa oleva mies kuin itekin. Oltiin semmoinen söötti miniatyyri parskunta. Sen kikkelikin oli sitä. Ihan kuin turpea sormi, jolla sitten jörni kuin pikku kani. Oli se eka kerta outo. Mä en oikein tiennyt, mihin se laitetaan.. Jos laitoin poskeen, siinä sitten mällystin hetken ja hän tuli. Satsi oli kyllä iso.
Jonkin aikaa me seurusteltiin ja sitten se kyllästy muhun, kun olin niin seksi perään. Helvetti, kun puutteessa piti elää.
Seuraavat kaksi olivat vielä pikkumiehiä, ok munalla. Semmonen perus grillimakkara, camping.
Sitten siirryinkin normaali kokoisiin miehiin. Pituutta vähintään 170 cm. Niillä on ollut kunnon tavaraa tarjolla. En mä mitään hevosta tarvii, mutta lihaa kuitenkin. ;)
Eihän se ulkoinen koko mitään pitäisi kertoa, mutta omalla kokemuksella en ottanut enää riskejä. :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:45"]Mulla oli yli-isovehkeinen mies, ei mitään iloa hänestä, hänellä vaikeus saada orgasmi, minulla samoin. Ei se isosta koosta ole kiinni, vaan ihan jostain muusta.
[/quote]
Kyllä se koosta ja päästä kiinni, vaikka olisi kuinka tiukka matami-mimmi-av-mamma
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:46"]
[/quote]
Totta, koska persettä ei voi työntää gulliin, mutta gullin voi työntää myös perseeseen eli gulli voittaa ;-)
Ja sitten muka naisilla on niin kovat ulkonäköpaineet, yhyy. Miehellä kun on pieni penis, niin sitä saa haukkua netissä ja livenä, ja kenellekään ei kelpaa. Sitten naiset kokee niin kauheana sen, ettei ole kuin C-tissit ja toinen vähän erikokoinen kaiken lisäksi, kyynel!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:46"]
[/quote]
Totta, koska persettä ei voi työntää gulliin, mutta gullin voi työntää myös perseeseen eli gulli voittaa ;-)
[/quote]
Kuka tässä sodasta on puhunut. Ainoastaan siitä että perse ei korreloi gullin kanssa. Etupeppu voisi olla parempi ilmaisu ;-)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:36"]joku 2-3cm..eikä ole edes vitsi. Mies oli pitkä, komea, lihaksikas ja oli kyllä pettymys. Oltiin pitkään salilla katseltu toisiamme ja kun erosin ex-poikaystävästä päädyin tämän "komistuksen" kanssa "sänkyyn", joskaan se kikkeli tai natsa ei yltänyt edes sisälle. En ole eläissäni kokenut seksin saralla mitään yhtä vaivaannuttavaa tilannetta, huh.
[/quote]
Miten voi olla noin pieni??? Tässä sormilla mittailen 3 cm.
[/quote]
Sanoitko senmoisella söpsöttävällä äänellä, että "voi kun on söpö"
Mulla ei kohtuullisesta kokemuksesta huolimatta ole sattunut prinssinakkeja tielle. Kaveri on kertonut että joskus nuoruudessa eräällä ulkomaanmatkalla eksyi sänkyyn miehen kanssa jonka pippeli oli kokoluokkaa katkarapu, karvoje seasta ei ollut erottunut mitään.
Kovasta ähinästä oli arvellut että seksin harrastamisesta on kysymys mutta mitään ei ollut kuulema tuntenut. Joten tällaistakin voi siis tytöt sattua!
Yksi pikkurillini kokoinen (ja mulla on pienet kädet) ja yksi etusormeni kokoinen. Pikkurillin kohdalla menin kylppäriin kokoamaan itseni ja päätin esittää, että kivaa on. Etusormi sai paljon anteeksi, koska oli jumalainen suu-ja muussa seksissä, sanoi itsekin, että pakko olla kun on niin pieni. Suhde jatkui jonkun aikaa, koska mies oli muuten kiva ja komea.
Nyksällä, jo 15v, on iso ja käyttää sitä jumalaisesti, en enää edes kokeilisi pientä, mutta nuorena oli avarakatseisempi.