Mitä "säälittäviä" asioita teette kun koette itsenne yksinäiseksi?
Tuli tämä ajatus mieleen siitä kun aikanaan tuntui yleiseltä että televisiota pidettiin auki seurana vaikkei sitä katsonut. Nykyään kun televisiota taidetaan muutenkin katsella vähemmän niin mikä on sinun "säälittävä" ehkä omalla tavallaan surullinen juttusi mitä teet kun koet itsesi yksinäiseksi vai onko se telkkari edelleen se sinun juttu?
Minä voin aloittaa yhdellä mikä tuli mieleen. Olen joskus laittanu jonkun pelistriimin päälle toiseen huoneeseen että on tuntunut siltä että siellä vaikka joku mieheni pelaisi tietokoneella kavereidensa kanssa.
Kommentit (78)
ASMR kirjoitti:
Mua hävettää tunnustaa, mutta katson käytännössä joka ilta tabletilla sängyssä ”asmr personal attention”- videoita. Siis sellaisia joissa tämä asmr-artisti katsoo silmiin, halaa, kuiskii mukavia ja antaa suukkoja. Mä oon ollut koko ikäni yksin ja mulla on aivan valtava läheisyyden tarve :/ Kuulostaa ehkä säälittävältä, mutta sitähän se on. Mutta se tuo niin paljon lohtua.
-M30
<3 <3 <3
Noiden edellämainittujen tyynynhalausten ja mielikuvituskeskustelujen lisäksi silitän omia hiuksiani ja kuvittelen että se on oikeasti joku muu :D
Alkoholi ja tyynyn halaaminen täällä. Saan myös läheisyyttä paijaamalla lemmikkejä. Hyvää puolisoa toivoisin itselleni jossain vaiheessa löytyvän.
Voi ei ❤️ Itse en ole yksinäinen, mutta tiedän että ilman kumppaniani olisin. Läheisyys on niin tärkeää. Lähetän halauksia ja silityksiä jokaiselle yksinäiselle, kosketitte sydäntäni tänään.
Suutelen ja hyväilen käsivarttani ja kuvittelen suutelevani jotakuta toista, riippuu vähän päivästä kenestä fantasioin. Kuiskuttelen kaikkea kaunista itsekseni. Masturboin ja fantasioin samalla.
Itken.
Tämä menee hieman asian vierestä, mutta ehkä saan kertoa. Aiemmin kerroin jo tekeväni melkein kaikkea tässä ketjussa mainittua.
Muutama vuosi sitten sain hammaslääkäriltä puudutuspiikin, jonka teho kesti pari tuntia. Huulet puutuivat vasemmalta puolelta täysin. Koko tuon parituntisen hamuilin huulten tuntevalla puolella niiden tunnotonta puolta ja kuvittelin suutelevani jotakuta kivaa ihmistä. En enää muistanut, miltä sellainen tuntuu.
Mulla on mennyt erakoituminen jo niin pitkälle, että en enää siedä mitään sivuääniä. En siis osaa pitää telkkaria tai radiota enää päällä, niin kuin vuosia sitten vielä tein.
Muistelen kaiholla niitä aikoja jolloin kokkasin iloisasti ruokaa radion tai telkkarin pauhatessa taustalla.
Roikun facessa ja toivon että joku haluaisi puhua kanssani.
Pelaan Sims3 ja luon sinne kauniin hahmon jolla on paljon ystäviä ja tekemistä.. halin koiraani.
Häiriintyisin televisiosta tai radiosta. Hiljaisuudessa paras.
-yksinäinen sinkku
Voi ku olis ees kissa mille höpötellä ja kuka nukkuis kaikussa, juu kaikkea tuota edelläainittua teen minäki, täytyy sanoo, et yksinäisyys on yksi musertavimmista asioista elämässä😢
Syön kaikkea hyvää: leipää ja juustoa, suklaata, jäätelöä jos löytyy. Joo, olen ylipainoinen, koska myös juhlin syömällä.
Minulla on aina televisio päällä ja lisäksi toisella näytöllä pyörii jotain youtubevideoita tai sarjoja. Haluan mahdollisimman paljon ärsykkeitä ympärilleni jottei tarvitse kuunnella omia ajatuksia tai hiljaisuutta. Illalla katson asmr-hierontavideoita ja kuvittelen että joku koskettaisi minua samalla tavalla.
Nukun 120cm sängyssäni aina toisella puolella, toisella puolella on iso pehmolelu peiton alla. Olen yli 30v ikisinkkunainen.
Vierailija kirjoitti:
ASMR kirjoitti:
Mua hävettää tunnustaa, mutta katson käytännössä joka ilta tabletilla sängyssä ”asmr personal attention”- videoita. Siis sellaisia joissa tämä asmr-artisti katsoo silmiin, halaa, kuiskii mukavia ja antaa suukkoja. Mä oon ollut koko ikäni yksin ja mulla on aivan valtava läheisyyden tarve :/ Kuulostaa ehkä säälittävältä, mutta sitähän se on. Mutta se tuo niin paljon lohtua.
-M30
Oot helvetin nolo.
Äläs nyt, ei tarvitse hävetä. Olet hyvä juuri noin kyllä sinuakin rakastetaan ja tulet löytämään vielä onnen
Vierailija kirjoitti:
ASMR kirjoitti:
-M30
Oot helvetin nolo.
Tää niin saatanasti
Enpä ole koskaan kokenut, kun on niin hyvässä seurassa, että koko ajan on kiwaa.
-Sinkkiş
Julkaisen seuranhakuilmoituksia, joihin kukaan ei vastaa. Luulevat varmaan valehtelijaksi (miettien miten ihminen, jolla on elämä hyvällä mallilla, voi olla niin yksinäinen).