Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "säälittäviä" asioita teette kun koette itsenne yksinäiseksi?

Vierailija
22.10.2020 |

Tuli tämä ajatus mieleen siitä kun aikanaan tuntui yleiseltä että televisiota pidettiin auki seurana vaikkei sitä katsonut. Nykyään kun televisiota taidetaan muutenkin katsella vähemmän niin mikä on sinun "säälittävä" ehkä omalla tavallaan surullinen juttusi mitä teet kun koet itsesi yksinäiseksi vai onko se telkkari edelleen se sinun juttu?

Minä voin aloittaa yhdellä mikä tuli mieleen. Olen joskus laittanu jonkun pelistriimin päälle toiseen huoneeseen että on tuntunut siltä että siellä vaikka joku mieheni pelaisi tietokoneella kavereidensa kanssa.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin netistä chattiseuraa.

Vierailija
62/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASMR kirjoitti:

Mua hävettää tunnustaa, mutta katson käytännössä joka ilta tabletilla sängyssä ”asmr personal attention”- videoita. Siis sellaisia joissa tämä asmr-artisti katsoo silmiin, halaa, kuiskii mukavia ja antaa suukkoja. Mä oon ollut koko ikäni yksin ja mulla on aivan valtava läheisyyden tarve :/ Kuulostaa ehkä säälittävältä, mutta sitähän se on. Mutta se tuo niin paljon lohtua.

-M30

Luuseri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketuksen kaipuu on oikeasti kyllä tosi surullinen asia. Ettei kaikilla ole sitä mahdollisuutta saada edes halausta. Pitäisi järjestää yksinäisten ihmisten halikerhoja. Joissa kokoonnutaan porukalla halailemaan ja pitämään kädestä. Kaikki lääppiminen ja liian kiihkeät otteet kiellettyjä. Tavoitteena vain saada tuntea ihmisen kosketus.

Vierailija
64/78 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun pehmolelulle, eilen katsottiin lämpömitarria yhdessä.

Vierailija
65/78 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosketuksen kaipuu on oikeasti kyllä tosi surullinen asia. Ettei kaikilla ole sitä mahdollisuutta saada edes halausta. Pitäisi järjestää yksinäisten ihmisten halikerhoja. Joissa kokoonnutaan porukalla halailemaan ja pitämään kädestä. Kaikki lääppiminen ja liian kiihkeät otteet kiellettyjä. Tavoitteena vain saada tuntea ihmisen kosketus.

Ajatuksena ensin vähän outo, ehkä se halaus pitäis tulla joltain kuka välittää. Mutta en kiellä ettenkö tarvitsisi haleja. Jos ei lapsuuden haleja lasketa niin olen halannut yhden kerran aikuisiällä kun hyvästelin mahtavan naispuolisen ystävän. Se oli lyhyt halaus, mutta jäi mieleen.

Vierailija
66/78 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on melankolinen viestiketju. Voisipa tämän ongelman eteen tehdä jotain yleisellä tasolla.

Vierailija
67/78 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson netfliä tai luen kirjan, mihin uppoutua, että suljen yksinäisyyden pois. Radio on päällä siksi, että usein pelkään yksin.

Vierailija
68/78 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen nyyhkymusaa, syön roskaruokaa ja ryven itsesäälissä 😞 Saatan myös nukkua paljon.

Vierailija
69/78 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan koe itseäni yksinäiseksi. Olen lapseton sinkku, 45 v.

Vierailija
70/78 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanoteeraus on jumittua tunneiksi av-palstalle.

Vierailija
71/78 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko ja aikuisviihde.

Vierailija
72/78 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoan

Vierailija
73/78 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuodatan lapsuudenaikaiselle pehmonalelle huoleni, ja se "vastaa" minulle möreällä empaattisella pehmonalleäänellään. Tämä helpottaa oloani ja saa minut usein myös nauramaan. En tunnustaisi tätä koskaan kellekään.

Vierailija
74/78 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputan

Vierailija
75/78 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuodatan lapsuudenaikaiselle pehmonalelle huoleni, ja se "vastaa" minulle möreällä empaattisella pehmonalleäänellään. Tämä helpottaa oloani ja saa minut usein myös nauramaan. En tunnustaisi tätä koskaan kellekään.

Psykoosi?

Vierailija
76/78 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina TLC päällä kun olen päivällä yksin kotona. En katso sitä, mutta tasainen, aivoton enkkumölinä taustalla rauhoittaa. Myöskin herkuttelen ikävääni. Sillä hetkellä en kyllä tajua, että se on ikävää! Kun perhe tulee kotiin, olen yhtäkkiä tyytyväinen ja levollinen.

Vierailija
77/78 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lähipubiin "lukemaan iltapäivälehden" ja epähuomiossa juon siinä sivussa itseni tuiteriin ja laahustan grillin kautta kotiin.

Vierailija
78/78 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joskus olisi aikaa vetäytyä totaaliseen yksinäisyyteen vaikkapa pariksi vuorokaudeksi. Luultavasti katsoisin youtubesta moottorisahavideoita, en siis mitään Texasia vaan ihan oikeita puunkaatovideoita, mässäisin kaupan pizzoja ja hampurilaisia. En kävisi suihkussa enkä ajaisi partaa, nukkuisin ja taas nukkuisin kunnes kyllästyisin ja alkaisin taas hommiin.