Olenko ylimustasukkainen vai ärsyttäisikö sinuakin?
Kun olen mieheni kanssa baarissa, naiset tukevat juttelemaan hänelle, jos hän on minusta kauempana. Eivät vahingossakaan tule silloin kun olemme yhdessä. Jos menen paikalle, he lopettavat juttelemisen tai puhuvat edelleen vain miehelleni silmiin tuijottaen. Eikö se ole outoa? Eikö olisi mukavaa jutella mahdollisimman monen kanssa? Miksi minä olen niille naisille ylimääräunen, ei-toivottu henkilö?
Kommentit (71)
Sinkun näkökulmasta huomautan että ei voi tietää onko mies varattu vai ei vaan sillä perusteella että hänen porukassaan on mukana nainen jonka kanssa hän on jutellut. Lisäksi jutella voi muutenkin kun pokaamismielessä. Naiset jotka vievät miehensä puoliväkisin pois läheisyydestäni vain sen takia että olen jutustellut ovat aika naurettavia. Tai ne jotka tulevat suoraan uhkailemaan että "pidä näppisi irti miehestäni" kun olen jonkun miespuolisen henkilön kanssa kaksi sanaa vaihtanut jostain satunnaisesta aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:01"]
Sinkun näkökulmasta huomautan että ei voi tietää onko mies varattu vai ei vaan sillä perusteella että hänen porukassaan on mukana nainen jonka kanssa hän on jutellut. Lisäksi jutella voi muutenkin kun pokaamismielessä. Naiset jotka vievät miehensä puoliväkisin pois läheisyydestäni vain sen takia että olen jutustellut ovat aika naurettavia. Tai ne jotka tulevat suoraan uhkailemaan että "pidä näppisi irti miehestäni" kun olen jonkun miespuolisen henkilön kanssa kaksi sanaa vaihtanut jostain satunnaisesta aiheesta.
[/quote]
Minun miehelläni on sormus, joka antaa hyvän vinkin. Tuskin sinä kuitenkaan toimit kuten meidän tapauksen naiset, jotka ovat kuin automaatteja: lähestyvät ja loittonevat sen mukaan, kuinka lähellä minä olen tai esittävät, että olen näkymätön ja kuulumaton henkilö siinä mieheni vierellä. Kyllä meidät pariskunnaksi tunnistaa vieraskin ihminen. Siksihän ne naiset eivät lähesty meitä yhdessä. Minunkin kanssani voi kyllä jutella. Olen mukava ihminen. Tosin minulla ei ole penistä.
ap
Jos mies ei tee selväksi, että hän on naisensa kanssa, sitten on syytäkin olla mustasukkainen.
Mun mies aina esittelee mut juttelemaan tulleille mimmeille samantien. "vaimoni Liisa Lirkku" (nimi muutettu) ja usein sen jälkeen sanoo, että oltiin kaksin viettämässä iltaa ja toivottaa hyvät illan jatkot. Saan pahoja katseita niiltä mimmeiltä, mutta hymyillen sanon heipat.
Joo, tää pullukka siis oikeesti on tuo herkun vaimo! Tekis kyllä joskus mieli huutaa, mutta annanpa olla. Sitten jotkut jää lähelle odottamaan uutta veski tms reissua ja yrittää uudestaan. :D jotenkin säälittäviä.
Siis ihanko oikeasti jonkun mies keskeyttää keskustelun pussatakseen naistaan tämän saapuessa paikalle? En voisi ikinä seurustella niin huonokäytöksinen miehen kanssa! Vaikka keskustelu olisi epätoivottu, tulee se nyt herranjumala osata päättää kohteliaasti ja vasta sitten alkaa imutlla naistaan.
kaikenlaisia vieressänyhvääjiä sitä tästäkin maasta löytyy.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:40"]
Siis ihanko oikeasti jonkun mies keskeyttää keskustelun pussatakseen naistaan tämän saapuessa paikalle? En voisi ikinä seurustella niin huonokäytöksinen miehen kanssa! Vaikka keskustelu olisi epätoivottu, tulee se nyt herranjumala osata päättää kohteliaasti ja vasta sitten alkaa imutlla naistaan.
[/quote]
Joku osaa antaa myös ihan kevyen pusun eikä alkaa imutella.
Jos juttelu loppuu kun menet paikalle, nainen on ajatellut miestäsi iskumielessä. Jos menet paikalle ja sinua ei tervehditä tms. niin nainen on ihan helvetin huonokäytöksinen. Sen lisäksi, että on saattanut olla iskumielessä. Ei tuo ole mustasukkaisuutta vaan tuollaisten naisten käytös on oikeasti huonoa ja ärsyttävää.
Tuossa tilanteessa kannattaa vaan iloisesti tervehtiä, että Hei, olen "Maija" ja hymyillä ystävällisesti ja olla niinkuin ei huomaisikaan mitään iskuyirtyksiä.
Yrittävät iskeä,vaikka näkevät että on varattu. Kyllä minäkin olisin mustis.
Koita näyttää että mies kuuluu sinulle,kiehnäät niin että naiset ymmärtävät luovuttaa?
Ota oma tilasi. Voit esim. mennä sillä tavalla eteen seisomaan, ettei nainen voi olla latsomatta sinuun. tee itsestäsi hieman enemmän numeroa, tyyliin, hei kukas tänne on pyyhältänyt tms.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:40"]
Koita näyttää että mies kuuluu sinulle,kiehnäät niin että naiset ymmärtävät luovuttaa?
[/quote]
En kehtaa mennä viereen, koska en halua, että minua pidetään mustasukkaisena. Mieleni kylläkin pahoitan ja suutun sitten miehelleni.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:42"]
Ota oma tilasi. Voit esim. mennä sillä tavalla eteen seisomaan, ettei nainen voi olla latsomatta sinuun. tee itsestäsi hieman enemmän numeroa, tyyliin, hei kukas tänne on pyyhältänyt tms.
[/quote]
Olen joskus miettinyt, menisinkö siihen väliin pussailemaan miestäni, mutta pelkään tekeytyväni idiootiksi.
ap
Miksi suutut miehellesi, jos muut naiset ovat kiinnostuneita hänestä? Ymmärtäisin mustasukkaisuuden ja suuttumisen, jos miehesi olisi se, joka menee iskemään muita naisia tai jos selkeästi käytöksellään vastaisi niiden naisten iskuyrityksiin. Kohtelias juttelu ja silmiin katsominen ei ole asia, josta suuttuisin, mutta jos nyt selkeästi alkaisi vaikka flirttailla jne.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:49"]
Miksi suutut miehellesi, jos muut naiset ovat kiinnostuneita hänestä? Ymmärtäisin mustasukkaisuuden ja suuttumisen, jos miehesi olisi se, joka menee iskemään muita naisia tai jos selkeästi käytöksellään vastaisi niiden naisten iskuyrityksiin. Kohtelias juttelu ja silmiin katsominen ei ole asia, josta suuttuisin, mutta jos nyt selkeästi alkaisi vaikka flirttailla jne.
[/quote]
Koska mieheni jää siihen ja tuntuu unohtavan minut ja antaa vieraan naisen määrätä tahdin. Istun usein yksin tyhmänä kun miehelläni on uutta seuraa. Omasta mielestään hän ei tee yhtään mitään mutta minusta se on epäkunnioittavaa.
ap
Tietysti menet miehesti viereen istumaan - olettehan yhdessä liikkeellä. Jos mieheni ei koskaan esim. nostaisi kättä hartioilleni kun istun iltaa vieressä, ihmettelisin. En nyt tarkoita sitäkään, että koko ajan pitäisi nyhjätä yhdessä, mutta...
No toki voit olla mustasukkainen, olisin minäkin. Mutta en näyttäisi sitä ja mun mielestä teet itsestäsi typerän, jos menet väliin tai pussailemaan. Anna miehesi hoitaa keskustelunsa ja mene omia menojasi, siis jos luottamus on välillänne kunnossa. Ja tutustu sinäkin muihin ihmisiin , niin et jaksa kytätä miehesi juttelukumppaneita. Tai niin minä ainakin tekisin, äkkiä alkaa miestäkin oman naisen seura kiinnostaa, kun näkee naisensa ympärillä muita miehiä!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:40"]
[/quote]
En kehtaa mennä viereen, koska en halua, että minua pidetään mustasukkaisena. Mieleni kylläkin pahoitan ja suutun sitten miehelleni.
ap
[/quote]
Reilukerho.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:40"]
[/quote]
Joku osaa antaa myös ihan kevyen pusun eikä alkaa imutella.
[/quote]
No silti todella epäkohteliasta oli siinä toisena keskustelukumppanina kuka tahansa. Sen pusun voi antaa keskustelun päätyttyä ja jossain privaatimmassa tilanteessa.
Niin ap, jos miehesi juttelee/juttelisi jonkun miehen kanssa, niin jäisitkö silloinkin kyyhöttämään sivummalle vai menisitkö miehesi seuraan?
Mikä sinua siinä ahdistaa mennä miehen luo jos hänen seurassaan on joku? Kyllä mä ainakin voin baarissa jutella sekä miesten että naisten kanssa enkä oleta miehen odottelevan nöyränä jossakin sivummalla kun mulla on seuraa :D Jos mä kerran miehen kanssa siellä baarissa olen, niin totta helvetissä kumpikin voi mennä toisensa seuraan just silloin kun huvittaa. Joku suukottelu ja liimautuminen ja parisuhteen ylikorostaminen sen sijaan on vähän koomista ja epätoivoisen oloista. Minä ainakin voin mennä miehen seuraan ihan samalla tavalla on miehen seurassa sitten mies tai nainen. En mä ajattele, että "ehkä tuo mieheni yrittää tossa iskeä tuota naista niin en viitsi mennä väliin".
Voisko tuossa olla kyse siitä, että sä oikeastaan pelkäät että se miehesi ei huomioikaan sua mitenkään ja sä tavallaan häviät siinä tilanteessa sille vieraalle naiselle?
59
Siis ällö sun mies, kokeile samaa tilannetta toisinpäin. Mä en kyllä tiedä mutta onko sun mies sitoutunut tarpeeksi teidän suhteeseen?
P.s.Sorry alapeukutin vahingossa sun aloituksen, nämä kännykät on tällasia..
Up