Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ylimustasukkainen vai ärsyttäisikö sinuakin?

Vierailija
27.01.2014 |

Kun olen mieheni kanssa baarissa, naiset tukevat juttelemaan hänelle, jos hän on minusta kauempana. Eivät vahingossakaan tule silloin kun olemme yhdessä. Jos menen paikalle, he lopettavat juttelemisen tai puhuvat edelleen vain miehelleni silmiin tuijottaen. Eikö se ole outoa? Eikö olisi mukavaa jutella mahdollisimman monen kanssa? Miksi minä olen niille naisille ylimääräunen, ei-toivottu henkilö?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:39"]En mä oikein edes ymmärrä, miksi te käytte tollaisissa iskupaikoissa. Meillä ei ole 20 vuoden suhteen aikana koskaan ollut tuollaisia tilanteita, koska me joko a)ollaan isommalla porukalla liikkeellä, jolloin tavallaan seurustellaan vaan niiden omien kamujen kanssa tai b) ollaan kahdestaan jossain ruokapaikassa. harvemmin niissä kukaan tulee kiehnäämään :)

[/quote]

Ei sitä tarvitse minnekään "iskupaikkoihin" mennä. Me ainakin käydään miehen kanssa paljon keikoilla ja siellä näkyy tuollaisia naisia myös kuin joista ap kertoo. Ja myös miehiä.

Meillä vaan on se ero, että me ei unohdeta toistemme olemassaoloa vaikka juteltaisikin muiden ihmisten kanssa. Esittelemme toisemme jne ihan sujuvasti keskustelukumppanillekin.

[/quote]

Mies ei voi esitellä minua, kun en kehtaa mennä sieltä etäältä väliin. Kyllä ne naiset ovat hetki aikaisemmin nähneet meidät yhdessä tai ovat nähneet aikaisemmin. Miehelläni on myös sormus.

ap

[/quote]

Joo, naisten vika että sun mies ei saa suutaan auki kertoakseen olevansa liikkeellä vaimonsa kanssa.

[/quote]

Juuri kertoin, että ne naiset tietävät sen!

ap

Vierailija
42/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:39"]En mä oikein edes ymmärrä, miksi te käytte tollaisissa iskupaikoissa. Meillä ei ole 20 vuoden suhteen aikana koskaan ollut tuollaisia tilanteita, koska me joko a)ollaan isommalla porukalla liikkeellä, jolloin tavallaan seurustellaan vaan niiden omien kamujen kanssa tai b) ollaan kahdestaan jossain ruokapaikassa. harvemmin niissä kukaan tulee kiehnäämään :)

[/quote]

Ei sitä tarvitse minnekään "iskupaikkoihin" mennä. Me ainakin käydään miehen kanssa paljon keikoilla ja siellä näkyy tuollaisia naisia myös kuin joista ap kertoo. Ja myös miehiä.

Meillä vaan on se ero, että me ei unohdeta toistemme olemassaoloa vaikka juteltaisikin muiden ihmisten kanssa. Esittelemme toisemme jne ihan sujuvasti keskustelukumppanillekin.

[/quote]

Mies ei voi esitellä minua, kun en kehtaa mennä sieltä etäältä väliin. Kyllä ne naiset ovat hetki aikaisemmin nähneet meidät yhdessä tai ovat nähneet aikaisemmin. Miehelläni on myös sormus.

ap

[/quote]

Mitä sen miehen sitten pitäisi tehdä? Olla juttelematta ihmisille? Jos et mene miehen luo, niin tämä varmaan päättelee, että säkin olet löytänyt juttuseuraa.

Tai siis niin meillä toimii, että toinen voi jäädä juttelemaan jonnekin ja se, kumpi tuntee olonsa "yksinäiseksi" hakee sen toisen käsiinsä ja menee esim. keskusteluun mukaan.

Omituista olisi se, että toinen juttelisi jonkun kanssa ja se toinen kyräilisi jostain matkan päästä ja sitten kiukuttelisi, kun toinen ei huomioinut.

Eihän tossa sun käytöksessä ole mitään järkeä :-o

-Se sosiaalisen vaimo-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:45"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Joo, naisten vika että sun mies ei saa suutaan auki kertoakseen olevansa liikkeellä vaimonsa kanssa.

[/quote]

Juuri kertoin, että ne naiset tietävät sen!

ap

[/quote]

Mistä? Voihan ne ajatella, että olette kavereita tai vaikka sisko ja veli, kun miehesi pokailee muita vaikka sinä olet paikalla. Harvalle tulee mieleen, että joku on niin mulkku, että vaimon jättää yksin ja hänen nähtensä vielä flirttaa muille.

Vierailija
44/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sitten ole mustasukkaisuuden osoitus, että menisin sinne väliin? Enkö sillä nolaisi itseäni?

ap

Vierailija
45/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:56"]Eikö se sitten ole mustasukkaisuuden osoitus, että menisin sinne väliin? Enkö sillä nolaisi itseäni?

ap

[/quote]

Jos menet miehesi luo ravintolassa, se ei ole mustasukkaisuutta vaan ihan normaalia.

Jos menet "väliin", se on mustasukkaisuutta.

Ja jos seisoskelet syrjässä kyräilemässä, se on omituista.

Vierailija
46/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:56"]Eikö se sitten ole mustasukkaisuuden osoitus, että menisin sinne väliin? Enkö sillä nolaisi itseäni?

ap

[/quote]

Et nolaa, esittele itsesi vähän reippaammin kuin tavallisesti tai liity keskusteluun itsekin. Mene vaikka lähelle miestäsi, mutta älä pussaile kesken kaiken.

Miehesi on kyllä kovin ajattelematon!

Vierailija
47/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole todellista! Ei ole sinun tehtäväsi mennä väliin, jos mies on niin törppö ettei huomioi sinua. Hän asettaa sinut niiden "naisten jatkeeksi" että sinunkin pitää kilpailla miehesi huomiosta. Minä en kilpailisi, jos oma mieheni ei halua jutella baarissa minun kanssani (tai tee niinkuin tuo yhden mies, että vetää kainaloon!) niin jättäisin hänet suosiolla puhumaan naisten kanssa, ja menisin itse juttelemaan muiden miesten kanssa.

Vierailija
48/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:07"]ei ole todellista! Ei ole sinun tehtäväsi mennä väliin, jos mies on niin törppö ettei huomioi sinua. Hän asettaa sinut niiden "naisten jatkeeksi" että sinunkin pitää kilpailla miehesi huomiosta. Minä en kilpailisi, jos oma mieheni ei halua jutella baarissa minun kanssani (tai tee niinkuin tuo yhden mies, että vetää kainaloon!) niin jättäisin hänet suosiolla puhumaan naisten kanssa, ja menisin itse juttelemaan muiden miesten kanssa.

[/quote]

Paitsi ap:han sanoi ettei mies voi vetää häntä esim. kainaloon, koska jää jonnekin kauemmasa mulkoilemaan.

Mua naurattaa toi mielikuva ihan suunnattomasti. Mies juttelee jonkun kanssa, joka tuli juttusille. Vaimo seisoo jossain tolpan takana mulkoilemassa.

Miettikää miltä tuo kuvio näyttää sen mielestä, joka istuu siinä tiskillä ja näkee kaiken xD

Vierailija
49/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en seiso tolpan takana vaan siinä, missä miehen kanssa kun hän on lähtenyt tupakalle, vessaan... Tai sitten juttelen yhteisten vanhojen tuttujen kanssa. Alan ihmetellä, mihin mieheni on kadonnut ja hetken kuluttua näen hänet jonkun naisen seurassa kauempana, ei koskaan minun vieressäni.

ap

Vierailija
50/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:45"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Mitä sen miehen sitten pitäisi tehdä? Olla juttelematta ihmisille? Jos et mene miehen luo, niin tämä varmaan päättelee, että säkin olet löytänyt juttuseuraa.

Tai siis niin meillä toimii, että toinen voi jäädä juttelemaan jonnekin ja se, kumpi tuntee olonsa "yksinäiseksi" hakee sen toisen käsiinsä ja menee esim. keskusteluun mukaan.

Omituista olisi se, että toinen juttelisi jonkun kanssa ja se toinen kyräilisi jostain matkan päästä ja sitten kiukuttelisi, kun toinen ei huomioinut.

-Se sosiaalisen vaimo-

[/quote]

Jaa ap:n pitää seurata, missä mies seikkailee ja kulkea perässä?

Vierailija
51/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:55"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

-Se sosiaalisen vaimo-

[/quote]

[/quote]

Tuo, että paikalla on muita ihmisiä joiden kanssa jutella, ei kuulosta siltä, että oltaisiin jossain ravintolassa syömässä ja ns. oikeilla treffeillä.

Toisin sanoen ovat varmaan jossain baarissa/pubissa. Kyllä mä kokisin ahdistavana, jos en saisi tuollaisessa paikassa jutella muille ihmisille, eihän sitä sitten tarvitsisi lähteä ulos ollenkaan, koska voisihan sitä kököttää vaan kotona kahdestaan.

-se sosiaalisen vaimo-

Vierailija
52/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kasvattamaan selkärangan. 

Vierailija
53/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:55"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

-Se sosiaalisen vaimo-

[/quote]

[/quote]

Tuo, että paikalla on muita ihmisiä joiden kanssa jutella, ei kuulosta siltä, että oltaisiin jossain ravintolassa syömässä ja ns. oikeilla treffeillä.

Toisin sanoen ovat varmaan jossain baarissa/pubissa. Kyllä mä kokisin ahdistavana, jos en saisi tuollaisessa paikassa jutella muille ihmisille, eihän sitä sitten tarvitsisi lähteä ulos ollenkaan, koska voisihan sitä kököttää vaan kotona kahdestaan.

-se sosiaalisen vaimo-

[/quote]

Me mennään tapaamaan yhteisiä tuttavia vakipaikkaan, mutta mieheni löydän usein uudempien tuttavuksien seurasta... Se ei ole ollut siis suunnitelma.

ap

Vierailija
54/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on käynyt muutamaan kertaan näin, että naiset tuli puhumaan kundille jonka kanssa olen treffeillä, ihan minun ollessa siinä vierellä. En itse voisi tehdä näin, siis nyt menen tyrkyttämään itseäni, joku kaunis nuori nainen kerran tuli sanomaan mun kanssa puhuneelle jätkälle että "hei, saanko tarjota sulle drinkin" , siis kaikkea sitä näkee. Nainen menee keskeyttämään keskustelua ja itse ehdottaa että ostaa kundille drinkin? Minä annoin kundille silloin vapauden valita, valitsi sen naisen joka ei tyrkytellyt ja jolle itse osti drinkin.

Vierailija
55/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:28"]mulle on käynyt muutamaan kertaan näin, että naiset tuli puhumaan kundille jonka kanssa olen treffeillä, ihan minun ollessa siinä vierellä. En itse voisi tehdä näin, siis nyt menen tyrkyttämään itseäni, joku kaunis nuori nainen kerran tuli sanomaan mun kanssa puhuneelle jätkälle että "hei, saanko tarjota sulle drinkin" , siis kaikkea sitä näkee. Nainen menee keskeyttämään keskustelua ja itse ehdottaa että ostaa kundille drinkin? Minä annoin kundille silloin vapauden valita, valitsi sen naisen joka ei tyrkytellyt ja jolle itse osti drinkin.

[/quote]

Me oltiin kerran miehen kanssa tiskillä. Siihen tuli nainen, joka koki itsensä niin kauniiksi ja seksikkääksi, että selkeästi uskoi voivansa iskeä miehen vaikka tämä olikin toisen naisen seurassa. Tarjoutui sitten tarjoamaan miehelle drinkin. Mies kiitti tarjouksesta ja pyysi Ville Vallattoman. Nainen tilasi drinkin ja katsoi mua ylimielisen voitokkaana. Mies sai paukun, kiitti naista, antoi paukun mulle ja tilasi itselleen oluen xD

Vierailija
56/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:28"]mulle on käynyt muutamaan kertaan näin, että naiset tuli puhumaan kundille jonka kanssa olen treffeillä, ihan minun ollessa siinä vierellä. En itse voisi tehdä näin, siis nyt menen tyrkyttämään itseäni, joku kaunis nuori nainen kerran tuli sanomaan mun kanssa puhuneelle jätkälle että "hei, saanko tarjota sulle drinkin" , siis kaikkea sitä näkee. Nainen menee keskeyttämään keskustelua ja itse ehdottaa että ostaa kundille drinkin? Minä annoin kundille silloin vapauden valita, valitsi sen naisen joka ei tyrkytellyt ja jolle itse osti drinkin.

[/quote]

Me oltiin kerran miehen kanssa tiskillä. Siihen tuli nainen, joka koki itsensä niin kauniiksi ja seksikkääksi, että selkeästi uskoi voivansa iskeä miehen vaikka tämä olikin toisen naisen seurassa. Tarjoutui sitten tarjoamaan miehelle drinkin. Mies kiitti tarjouksesta ja pyysi Ville Vallattoman. Nainen tilasi drinkin ja katsoi mua ylimielisen voitokkaana. Mies sai paukun, kiitti naista, antoi paukun mulle ja tilasi itselleen oluen xD

[/quote]

Voi miten mä tykkäisin tästä! Sulla on ihana mies.

ap

Vierailija
57/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

siis valitsi minut:) eli turhaan jotkut naiset luulee että tulemalla ehdottelemaan drinkkeja voi vallata kundin, siis ne kundithan tykkää itse metsästää, siitä ne tykkää, voi ne tietysti mennä viettelijättären mukaan, mutta pidemmäksi tyttöystäväksi 80% kundeista valitsee sen jonka perään heidän täytyy juosta hieman ja nähdä vähän vaivaa valloittaakseen.

Vierailija
58/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:28"]mulle on käynyt muutamaan kertaan näin, että naiset tuli puhumaan kundille jonka kanssa olen treffeillä, ihan minun ollessa siinä vierellä. En itse voisi tehdä näin, siis nyt menen tyrkyttämään itseäni, joku kaunis nuori nainen kerran tuli sanomaan mun kanssa puhuneelle jätkälle että "hei, saanko tarjota sulle drinkin" , siis kaikkea sitä näkee. Nainen menee keskeyttämään keskustelua ja itse ehdottaa että ostaa kundille drinkin? Minä annoin kundille silloin vapauden valita, valitsi sen naisen joka ei tyrkytellyt ja jolle itse osti drinkin.

[/quote]

[/quote]

ninpä näin sitä pitää, mitäs nainen ei kunnioittanut sitä että kundi oli varattu:)

Vierailija
59/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap olet vähän ujo tai epävarma, mutta toisaalta onko tuo mies sinulle se oikea, nimittäin et kovin onnelliselta vaikuta ja miehes näyttäys käyttäytymisen puolesta olla vähän sitoutumaton tällä hetkellä, kiinnostunut liikaa muista naikkosista, mä sanoisin päin naamaa mitä ajattelen. Ja en todellakaan katselis tuollaista, etsisin miehen joka kiinnostunut minusta ja johon luottaa, että tuollaisessa tilanteessa antaa turvaa ja esittelee omana naisenaan. Mutta siis minä tekisin noin. 

Vierailija
60/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:39"]Me mennään tapaamaan yhteisiä tuttavia vakipaikkaan, mutta mieheni löydän usein uudempien tuttavuksien seurasta... Se ei ole ollut siis suunnitelma.

ap

[/quote]

Ei ne vissiin ihan vieraita kuitenkaan ole, kun olette kerta vakipaikassanne ja naiset tietävät teidän olevan parisuhteessa.

Kyllä mä ainakin paikallisessa juttelen niiden vieraampienkin kanssa. Siellä se vielä on helppoa, kun tietää, että paikka on täynnä myös miehen tuttuja eli ei tarvitse kantaa erityisesti huolta, että onko tämä nyt jäänyt pöytään yksin vai ei.

Alkuun ap:n mies kuulosti törpöltä, mutta nyt alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että Ap vaan on mustasukkainen ja kontrolloiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi