Olenko ylimustasukkainen vai ärsyttäisikö sinuakin?
Kun olen mieheni kanssa baarissa, naiset tukevat juttelemaan hänelle, jos hän on minusta kauempana. Eivät vahingossakaan tule silloin kun olemme yhdessä. Jos menen paikalle, he lopettavat juttelemisen tai puhuvat edelleen vain miehelleni silmiin tuijottaen. Eikö se ole outoa? Eikö olisi mukavaa jutella mahdollisimman monen kanssa? Miksi minä olen niille naisille ylimääräunen, ei-toivottu henkilö?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:39"]Me mennään tapaamaan yhteisiä tuttavia vakipaikkaan, mutta mieheni löydän usein uudempien tuttavuksien seurasta... Se ei ole ollut siis suunnitelma.
ap
[/quote]
Ei ne vissiin ihan vieraita kuitenkaan ole, kun olette kerta vakipaikassanne ja naiset tietävät teidän olevan parisuhteessa.
Kyllä mä ainakin paikallisessa juttelen niiden vieraampienkin kanssa. Siellä se vielä on helppoa, kun tietää, että paikka on täynnä myös miehen tuttuja eli ei tarvitse kantaa erityisesti huolta, että onko tämä nyt jäänyt pöytään yksin vai ei.
Alkuun ap:n mies kuulosti törpöltä, mutta nyt alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että Ap vaan on mustasukkainen ja kontrolloiva.
[/quote]
Ne ovat henkilöitä, joiden kasvot muistan, mutta emme ole heidän kanssaan aikaisemmin puhuneet. Tai sitten ihan uusia kasvoja. He tekevät tuttavuutta mieheni kanssa ja välttävät minua.
ap
Mutta paikallisessahan on ihan normaalia, että mennään juttelemaan sen kanssa, jonka kasvot tunnistaa vaikkei tunnetakaan :-o
Isommassa ravintolassa on paljon korkeampi kynnys jutella muille, mutta tuollaisessa "vakiopaikassa" tuo on täysin normaalia.
Onko tää jotain nykyaikaa että naiset menee pokaa miehiä tarjoamalla drinkkejä???
Ei hemmetti. En kyllä koskaan tekis itsestäni tollasta tyrkkyä. Sehän on sama kun kysyis suoraan, haluatko pillua.
Mihin tää maailma on menossa....
Jotain vanhaa vois säilyttää kuten vaikka, vaikka kasvonsa? Eikä tyrkyttää itseään ravintolassa ku halpa H...A.
En koskaan tekis noin. Ikinä. Se on miesten heiniä. Niin tasa-arvoiseks en ala.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:12"]
Mutta paikallisessahan on ihan normaalia, että mennään juttelemaan sen kanssa, jonka kasvot tunnistaa vaikkei tunnetakaan :-o
Isommassa ravintolassa on paljon korkeampi kynnys jutella muille, mutta tuollaisessa "vakiopaikassa" tuo on täysin normaalia.
[/quote]
Onko normaalia sekin, että puhutaan vain miehelle mutta ei sen miehen vaimolle? Vakipaikka ei muuten välttämättä ole ihan pieni.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:12"]
[/quote]
Onko normaalia sekin, että puhutaan vain miehelle mutta ei sen miehen vaimolle? Vakipaikka ei muuten välttämättä ole ihan pieni.
[/quote]
On, jos vaimo ei ole paikalla. Mikäli vaimo ei liity keskusteluun, hän sntaa ymmärtää, että ei ole kiinnostunut siitä henkilöstä, jonka kanssa mies keskustelee, joten miksi tämän väkisin pitäisi itseään sille vaimolle tyrkyttää?
Mikäli mies autuaasti unohtaa naisensa kun saa muuta naisseuraa, niin mieskin on outo ja huonosti käyttäytyvä. Toisaalta ap myös vaikuttaa oudolta, jos pitää jotenkin "tyrkkynä" mennä miehensä luo baarissa. Jos mä olen mieheni kanssa baarissa, niin miksi ihmeessä mun pitäis jotain lupia siihen kysellä että saanko mennä mieheni luo. En varmasti mihinkään jäisi yksinään kyhjöttämään siksi, että toinen juttelee jonkun kanssa, siinä nyt ei ole mitään järkeä :D
Ap, jos mies juttelisi jonkun miehen kanssa, niin jäisitkö silloinkin kyhjöttämään syrjään kuin vuoroasi odottaen vai menisitkö miehesi luo? Mun mielestä tuo tilanne ei eroa naisten kanssa juttelusta. Jos se on sun miehes niin sä voit mennä miehen luo sillä oletuksella että mies ei ole sitä naista siinä lämmittelemässä. Eri asia jos mies tosiaan on sillä asenteella liikkeellä, että haluaa lämmitellä muita naisia ja on vaan mielissään jos pysyt sivussa. Sitten pistäisin pohdintaan vähän tarkemmin että missä kunnossa suhde on. Muussa tapauksessa oikeasti tuo sivussa nyhjääminen on mun mielestä tosi koomista.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 20:12"]
[/quote]
[/quote]
On, jos vaimo ei ole paikalla. Mikäli vaimo ei liity keskusteluun, hän sntaa ymmärtää, että ei ole kiinnostunut siitä henkilöstä, jonka kanssa mies keskustelee, joten miksi tämän väkisin pitäisi itseään sille vaimolle tyrkyttää?
[/quote]
Ymmärsin että niitä naisia ei kiinnosta ap:n mieskään jos ap on lähistöllä.
Joskus alussa oli samanlaista meillä. Mieheni kuitenkin puhui ihan suoraan ja kauniisti, että tuossa on nainen, jota rakastan.
Älä mene eteen, mene taakse. Halaa miestä takaapäin ja kiitä vaikka naista siitä että piti miehestä huolen/sille seuraa. Esittele itsesi ja ala kyselemään ja juttelemaan.
:)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:04"]
Älä mene eteen, mene taakse. Halaa miestä takaapäin ja kiitä vaikka naista siitä että piti miehestä huolen/sille seuraa.
[/quote]
No tuo olis kyllä mun mielestä läpinäkyvää korostamista.
Ja sori, yritin puhelimella poistaa lainausketjua, ei sitten "ihan" onnistunut...
-52-