Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ylimustasukkainen vai ärsyttäisikö sinuakin?

Vierailija
27.01.2014 |

Kun olen mieheni kanssa baarissa, naiset tukevat juttelemaan hänelle, jos hän on minusta kauempana. Eivät vahingossakaan tule silloin kun olemme yhdessä. Jos menen paikalle, he lopettavat juttelemisen tai puhuvat edelleen vain miehelleni silmiin tuijottaen. Eikö se ole outoa? Eikö olisi mukavaa jutella mahdollisimman monen kanssa? Miksi minä olen niille naisille ylimääräunen, ei-toivottu henkilö?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ällö sun mies, kokeile samaa tilannetta toisinpäin. Mä en kyllä tiedä mutta onko sun mies sitoutunut tarpeeksi teidän suhteeseen?

P.s.Sorry alapeukutin vahingossa sun aloituksen, nämä kännykät on tällasia..

Vierailija
22/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse olla mustasukkainen, mutta miehesi pitäisi pitää huoli, että jokaiselle käy ilmi, että sinä olet hänen kumppaninsa ja pitää nuo muut naiset loitommalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:49"]

Miksi suutut miehellesi, jos muut naiset ovat kiinnostuneita hänestä? Ymmärtäisin mustasukkaisuuden ja suuttumisen, jos miehesi olisi se, joka menee iskemään muita naisia tai jos selkeästi käytöksellään vastaisi niiden naisten iskuyrityksiin. Kohtelias juttelu ja silmiin katsominen ei ole asia, josta suuttuisin, mutta jos nyt selkeästi alkaisi vaikka flirttailla jne.

[/quote]

Koska mieheni jää siihen ja tuntuu unohtavan minut ja antaa vieraan naisen määrätä tahdin. Istun usein yksin tyhmänä kun miehelläni on uutta seuraa. Omasta mielestään hän ei tee yhtään mitään mutta minusta se on epäkunnioittavaa.

ap

[/quote]

Tosi outoa käytöstä mieheltäsi! Oletteko olleet pitkäänkin yhdessä? Kuulostaa siltä, että mies on miesystäväsi, ts. ette ole sen paremmin avo- kuin aviopuolisoita vielä, koska luulisi etteivät tällaiset asiat ole enää ongelmia silloin, kun ollaan sitouduttu. Tai ne on ainakin käsitelty siihen mennessä.

Vierailija
24/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:12"]

Ei sun tarvitse olla mustasukkainen, mutta miehesi pitäisi pitää huoli, että jokaiselle käy ilmi, että sinä olet hänen kumppaninsa ja pitää nuo muut naiset loitommalla.

[/quote]

Tätä minä haluaisin. Kotona aina puhun siitä ja mies lupaa mutta sitten tulee uusi tyrkky. Mieheni on periaatteessa neutraali mutta unohtaa minun olemassaoloni.

ap

Vierailija
25/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:49"]

Miksi suutut miehellesi, jos muut naiset ovat kiinnostuneita hänestä? Ymmärtäisin mustasukkaisuuden ja suuttumisen, jos miehesi olisi se, joka menee iskemään muita naisia tai jos selkeästi käytöksellään vastaisi niiden naisten iskuyrityksiin. Kohtelias juttelu ja silmiin katsominen ei ole asia, josta suuttuisin, mutta jos nyt selkeästi alkaisi vaikka flirttailla jne.

[/quote]

Koska mieheni jää siihen ja tuntuu unohtavan minut ja antaa vieraan naisen määrätä tahdin. Istun usein yksin tyhmänä kun miehelläni on uutta seuraa. Omasta mielestään hän ei tee yhtään mitään mutta minusta se on epäkunnioittavaa.

ap

[/quote]

Tosi outoa käytöstä mieheltäsi! Oletteko olleet pitkäänkin yhdessä? Kuulostaa siltä, että mies on miesystäväsi, ts. ette ole sen paremmin avo- kuin aviopuolisoita vielä, koska luulisi etteivät tällaiset asiat ole enää ongelmia silloin, kun ollaan sitouduttu. Tai ne on ainakin käsitelty siihen mennessä.

[/quote]

Pitkä suhde... Naiset ovat nyt innostuneet miehestäni enemmän kuin ennen.

ap

Vierailija
26/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sä kysynyt että miksi te menette edes yhdessä baariin jos ette ole siellä yhdessä?

Vierailija
27/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän mitä tyrkkyjä on baarit täynnä..Suomalaiset naiset tulee aina itse tarjoutumaan miehille eikä toisinpäin. Monesti on tehnyt jollekin ämmälle sanoa suorat sanat kun ei tajua että mies on minun kanssani.

Vierailija
28/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:42"]

No oletko sä kysynyt että miksi te menette edes yhdessä baariin jos ette ole siellä yhdessä?

[/quote]

Erkanemme, jos mies menee esim. tupakalle ulos. Sillä reissulla häneen sitten tarraa noita naisia.

ap

Vierailija
29/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:50"]

Joo, tiedän mitä tyrkkyjä on baarit täynnä..Suomalaiset naiset tulee aina itse tarjoutumaan miehille eikä toisinpäin. Monesti on tehnyt jollekin ämmälle sanoa suorat sanat kun ei tajua että mies on minun kanssani.

[/quote]

Kyllä! Siksi en voikaan vastata samalla mitalla miehelleni, koska eivät miehet ole yhtä röyhkeitä kuin naiset. 

ap

Vierailija
30/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun exältä. Samanlaisia tilanteita ja mies oli kuin olisi tyhmä eikä tajuaisi, mistä tilanteissa oli kyse, kun jälkikäteen otin asian puheeksi. No lopulta kävi ilmi, että jos en ollut paikalla niin tilanteet eteni sitten loppuun asti. Ja minua syyllisti vainoharhaisuudesta ja mustasukkaisuudesta, vaikka saattoi silmieni edessä pitää jalkapeliä toisen naisen kanssa pöydän alla. :( Lopulta löysin toisen naisen alasti saunasta piileksimästä erään yövuoron päätteeksi. Lopulta sain lopetettua suhteen, kun sain todisteen, että en ole hullu. Nykyisen miehen kanssa ei ole koskaan ollut niitä hirveitä tunteita, ei ole tarvinnut pelätä pettämistä eikä jännittää mitään.

Vierailija
31/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain suhteissa on ok jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa baarissa kun ei mene pitemmälle. Ap:n miehelle se varmaan sopii mutta ap:lle ei.

Vierailija
32/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mun sitten pitäisi tehdä,e ttä niin ei enää kävisi?

ap

Vierailija
33/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:50"]

[/quote]

Mistä niiden naisten pitäisi huomata, että ap:n mies on varattu, kun hän on yksin eikä mainitse asiaa?

Vierailija
34/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:34"]

Mitäs mun sitten pitäisi tehdä,e ttä niin ei enää kävisi?

ap

[/quote]

Kävisi mitä? Ettet olisi mustasukkainen vai että miehesi ei vietä aikaa muiden kanssa?

Vierailija
35/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein edes ymmärrä, miksi te käytte tollaisissa iskupaikoissa. Meillä ei ole 20 vuoden suhteen aikana koskaan ollut tuollaisia tilanteita, koska me joko a)ollaan isommalla porukalla liikkeellä, jolloin tavallaan seurustellaan vaan niiden omien kamujen kanssa tai b) ollaan kahdestaan jossain ruokapaikassa. harvemmin niissä kukaan tulee kiehnäämään :)

Vierailija
36/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:21"]Joissain suhteissa on ok jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa baarissa kun ei mene pitemmälle. Ap:n miehelle se varmaan sopii mutta ap:lle ei.

[/quote]

On vähän eri asia jutella jonkun kanssa kuin unohtaa toisen olemassaolo.

Mun mies on tosi sosiaalinen ja juttelee "joka toisen vastaantulijan" kanssa, mutta siinä kohtaa, kun mä tulen paikalle, vetää mut kainaloon ja antaa pusun. Tai vähintään esittelee mut vaimonaan tms. Ei jää sille toiselle epäselväksi meidän suhteen laatu.

Enkä mä ole tuota edes vaatinut, mieheltäni mun huomioiminen tulee luonnostaan eikä liity mihinkään sellaiseen, että kenen kanssa saisi jutella ja kenen ei.

Vierailija
37/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:39"]En mä oikein edes ymmärrä, miksi te käytte tollaisissa iskupaikoissa. Meillä ei ole 20 vuoden suhteen aikana koskaan ollut tuollaisia tilanteita, koska me joko a)ollaan isommalla porukalla liikkeellä, jolloin tavallaan seurustellaan vaan niiden omien kamujen kanssa tai b) ollaan kahdestaan jossain ruokapaikassa. harvemmin niissä kukaan tulee kiehnäämään :)

[/quote]

Ei sitä tarvitse minnekään "iskupaikkoihin" mennä. Me ainakin käydään miehen kanssa paljon keikoilla ja siellä näkyy tuollaisia naisia myös kuin joista ap kertoo. Ja myös miehiä.

Meillä vaan on se ero, että me ei unohdeta toistemme olemassaoloa vaikka juteltaisikin muiden ihmisten kanssa. Esittelemme toisemme jne ihan sujuvasti keskustelukumppanillekin.

Vierailija
38/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, jonka tässä täytyy ryhdistäytyä, on ap:n mies. Hieman vaikuttaa siltä, että mies nauttii kaikesta saamastaan huomiosta ja lyö vettä myllyyn, ja samalla unohtaa oman vaimonsa. Muiden naisten huomio kutkuttaa, taitaa olla äijä siihen koukussa ja pönkittää sillä myös egoaan.

Ap onko teillä hyvä ja onnellinen suhde? Entä tarpeeksi seksiä (myös miehen mielestä?) Kun nyt taitaa olla ruoho vihreämpää aidan takana...

Vierailija
39/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:39"]En mä oikein edes ymmärrä, miksi te käytte tollaisissa iskupaikoissa. Meillä ei ole 20 vuoden suhteen aikana koskaan ollut tuollaisia tilanteita, koska me joko a)ollaan isommalla porukalla liikkeellä, jolloin tavallaan seurustellaan vaan niiden omien kamujen kanssa tai b) ollaan kahdestaan jossain ruokapaikassa. harvemmin niissä kukaan tulee kiehnäämään :)

[/quote]

Ei sitä tarvitse minnekään "iskupaikkoihin" mennä. Me ainakin käydään miehen kanssa paljon keikoilla ja siellä näkyy tuollaisia naisia myös kuin joista ap kertoo. Ja myös miehiä.

Meillä vaan on se ero, että me ei unohdeta toistemme olemassaoloa vaikka juteltaisikin muiden ihmisten kanssa. Esittelemme toisemme jne ihan sujuvasti keskustelukumppanillekin.

[/quote]

Mies ei voi esitellä minua, kun en kehtaa mennä sieltä etäältä väliin. Kyllä ne naiset ovat hetki aikaisemmin nähneet meidät yhdessä tai ovat nähneet aikaisemmin. Miehelläni on myös sormus.

ap

Vierailija
40/71 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 18:45"]

[/quote]

[/quote]

Mies ei voi esitellä minua, kun en kehtaa mennä sieltä etäältä väliin. Kyllä ne naiset ovat hetki aikaisemmin nähneet meidät yhdessä tai ovat nähneet aikaisemmin. Miehelläni on myös sormus.

ap

[/quote]

Joo, naisten vika että sun mies ei saa suutaan auki kertoakseen olevansa liikkeellä vaimonsa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan