Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkyys ja ystävällisyys. Kumpaa sinä arvostat enemmän?

Vierailija
27.01.2014 |

ev

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivassa suhteessa, 75% älyä ja 25% ystävällisyyttä. Pahin on yli 95% jompaakumpaa...

Vierailija
2/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valita vain toinen niin sanon ystävällisyys.

Vierailija
4/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä ja ystävällinen mieluummin kuin älykäs ja kusipää

Vierailija
5/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä. Itse en ole mikään penaalin terävin kynä, joten olen aina kadehtinut älykkäitä ihmisiä.

Vierailija
6/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ystävällisyys? En arvosta ollenkaan ihmisiä jotka osaavat hymyillä mutta ovat muuten kusipäitä.

Vierailija
7/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valita, niin ystävällisyys. Älyä mitenkään väheksymättä.

Vierailija
8/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä. Fiksulla ihmisellä on tilannetajua, hän osaa käyttäytyä olematta mielistelevän ystävällinen.

Vierailija
9/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista älykkyyttä kysymyksessä tarkoitetaan? Ehkä tetoutta, sosiaalista älyä, nokkeluutta tai todellista viisautta? Entäs mitä ystävällisyydellä tarkoitetaan tässä yhteydessä? Ystävällistä käytöstä naamatusten vai ystävällistä suhtautumista kaikkiin ja kaikkeen, myös selän takana? Viattomuutta ja kykyä olla huomaamatta muiden epätäydellisyyksiä, vai ystävällistä käytöstä siksi koska haluaa olla kaikkien mielestä kiva?

Vierailija
10/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä. Ystävälliseenkin ihmiseen turhaantuu lopulta, jos hän on tyhmä kuin saapas.

Vierailija
11/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kokemus että nämä kulkevat käsikädessä.

Älykkyys varmaan voittaa, mutta en oikein voi näin kaksiulotteisesti arvata. Niin moni muukin ominaisuus rakentaa pakkaa.

Vierailija
12/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä.

Vierailija
13/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys. Ehdottomasti.

Ja ohis, jos sen ev:n laittaa, niin se tulee otsikkoon. Jos siis noudattaa sen alkuperäistä tarkoitusta.

Vierailija
14/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen vastakkainasettelu. Mutta älykäs on siis suorituskyvyltään selvästi keskiarvon yläpuolella sillä älykkyyden saralla, josta kulloinkin on kyse. Jos ystävällisyys tarkoittaa tässä jotain samanlaista keskiarvon yläpuolelle sijoittuvaa ominaisuutta, voisi ajatella, että keskimääräisestikin ystävällinen on miellyttävää seuraa muille. Näin tarkasteltuna valitsen tärkeämmäksi älykkyyden, koska tavallisen ystävällinen, älykäs ihminen on luultavasti mitä parhainta seuraa. Jos tähän korkeaan älyyn liittyy myös korkea moraali ja oikeamielisyys, niin siinäpä jalo paketti.

Vierailija
15/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tällaiset avaukset joissa ap ei tule vastaamaan kysymyksiin.

Vierailija
16/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyyttä. Älykkyydellä ei ole minulle mitään merkitystä esim. ystävien tai puolison valinnassa. Mutta ystävällisyys, lämminsydämisyys, halukkuus kuunnella on tärkeitä.

Vierailija
17/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäällä ystävällisyys ilmenee eri tavalla kuin normaalilahjaisella. Älykäs voi olla ystävällinen olemalla tahdikas, mutta suorapuheinen ja siten korjaamalla ongelman, joka on voinut vaivata sinua jo pitkään, mutta johon et ole hoksannut itse ratkaisua. En arvosta sellaista ystävällisyyttä mikä on pinnallista. Todellinen ystävällisyys laittaa itsensä hieman likoon, jos tilanne sitä vaatii.

Vierailija
18/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyyttä. Ja lisäksi ajattelen, että älykyyttä ei ole olemassa ilman, että siitä seuraa ystävällisyyttä, eli fiksuja kusipäitä ei ole olemassa. Kusipäät ovat kaikki tyhmiä Ja pilaavat sillä sekä oman että lähipiirinsä tulevaisuuden. Sen sijaan tyhmäkin voi olla ystävällinen ja sillä pärjää jo pitkälle.

ystävällisyys ei tietenkään ole pelkkä hymy.

Vierailija
19/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin tyhmä ettei minulla ole yhtään kaveria.

Vierailija
20/24 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin älykkyys. Ystävällinen voi olla kuka tahansa (älykäskin) halutessaan, mutta harva alkaa älykkääksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan