Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä juustokakun leipoisin?

Vierailija
29.12.2013 |

Tekee mieli leipoa uudeksi vuodeksi. Mikä on mielestäsi paras juustokakku? Linkatkaa reseptejä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota normaali valkosuklaajuustokakku ja heitä sinne piparimausteet ( 1 tl neilikkaa, inkiväärii ja maustepippuria + ruokalusikallinen kanelia). Liivatteet kahvilikööriin, jos oikein haluat hienostella. Aika törkeän syntisen hyvää. En reseptille sen kummempaa nimeä tiedä, itse joulun alla kehittelin, kun loppui valkosuklaa kesken (tosin saatoin keksiä pyörän uudestaankin).

Vierailija
2/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.canadianliving.com/food/baking_and_desserts/lime_curd_cheesecake.php Tämä on mun mielestä paras, MacKay's sitruunatahnaa olen valmiina käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään sitruunasta. Laitan turkkilaista jugurttia, maitorahkaa, kermavaahtoa, tuorejuustoa ja sitruunanmehua ja -kuorta raastettuna. Vaniljasokeria ja sokeria maun mukaan. Liivatetta tietty myös =)

Päälle olen laittanut valkosuklaata.

Toinen hyvä on muuten sama kuin yllä, mutta reilusti mansikkasosetta sitruunan sijasta.

Vierailija
4/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glögijuustokakku. Pohja pipareista ja glögi päälle. Kotikokista löytyy ohjeita ja ah, niin hyvää :)

Vierailija
5/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne!

Vierailija
6/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mango tai valkosuklaa :)

Vierailija