Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluu mennä kierrätyskeskukseen työkokeiluun vaikka työkkäri painostaa

Vierailija
22.10.2020 |

Onko muita työkokeilu paikkoja pk seudulla?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noissa kierrätyskeskuksissa sitten tehdään? Eikö tuo ole fyysistä työtä? Miten fyysisesti sairas muka pystyy sitä tekemään? Jos ei pysty esim. nostelemaan mitään. Vai kenelle nuo on tarkoitettu?

Ei työkokeilu ole pelkästään pitkältä sairaslomalta palaaville, vaan myös ammatinvaihtajille.

Kirppiksillä on eniten tietysti lahjoitetun tavaran lajittelua ja hinnoittelua, hinnoittelua voi tehdä vaikka olisi fyysisiä vaivojakin, kun ei mene huonekaluosastolle mitään sohvia kantamaan.

En kyllä ymmärrä miten kirppiksellä työskentely auttaa ketään työnvaihdossa tai edes sieltä sairaslomalla paluulta. Itse olen ollut pari vuotta pois työelämästä sairauden vuoksi ja sitten kun pystyn palamaan työelämään haluan aloittaa osa-aikatöillä omalta alaltani enkä mistään random kirppishommista.  Samaten jos vaihdat työtä niin mitä hyötyä siitä on, että  menet kirppikselle töihin etkä sen uuden alan hommiin. Ihan sama varmaan pysyä sitten siinä vanhassa duunissa, tuskin sieltä kirppishommista mitään tarpeellisia taitoja opit ellei ura kirpparinpitäjänä sitten ole se sun haave.

Vierailija
82/82 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin työkokeilussa sairaalassa, tein samoja töitä kuin osastonsihteeri. Postitin epikriisejä, tilasin takseja ja laboratoriokokeita, purin potilaskansioita, tein osaston tilastoinnin, vastasin puhelimeen, tein kokousmuistioita jne.

Tuo on semmoinen työkokeilu, josta on enemmän hyötyä tulevaisuutta ajattelen. Tuosta voi sitten edetä palkallisiin admin hommiin ja vaikka toimistopäälliköksi jos sellainen kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla