Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
En haluu mennä kierrätyskeskukseen työkokeiluun vaikka työkkäri painostaa
22.10.2020 |
Onko muita työkokeilu paikkoja pk seudulla?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Minä olin työkokeilussa sairaalassa, tein samoja töitä kuin osastonsihteeri. Postitin epikriisejä, tilasin takseja ja laboratoriokokeita, purin potilaskansioita, tein osaston tilastoinnin, vastasin puhelimeen, tein kokousmuistioita jne.
Tuo on semmoinen työkokeilu, josta on enemmän hyötyä tulevaisuutta ajattelen. Tuosta voi sitten edetä palkallisiin admin hommiin ja vaikka toimistopäälliköksi jos sellainen kiinnostaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En kyllä ymmärrä miten kirppiksellä työskentely auttaa ketään työnvaihdossa tai edes sieltä sairaslomalla paluulta. Itse olen ollut pari vuotta pois työelämästä sairauden vuoksi ja sitten kun pystyn palamaan työelämään haluan aloittaa osa-aikatöillä omalta alaltani enkä mistään random kirppishommista. Samaten jos vaihdat työtä niin mitä hyötyä siitä on, että menet kirppikselle töihin etkä sen uuden alan hommiin. Ihan sama varmaan pysyä sitten siinä vanhassa duunissa, tuskin sieltä kirppishommista mitään tarpeellisia taitoja opit ellei ura kirpparinpitäjänä sitten ole se sun haave.