Pitäisi laihduttaa pysyvästi 20 kiloa mutta miten pystyn ihmeeseen? Neuvoka kaipaillaan!
Ei ilkkumista kiitos! Minun pituiselle sopiva painoluokka on 50kg ja ylipainoa on 20kg. Hävettää! :(
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mä laihdutin yli 20 kiloa ENE-dietillä, mutta en pusseilla vaan ruoka-aineilla. Tämä ei sovi kaikille, ja asiaan pitää perehtyä kunnolla. Väärin käytettynä ko. dietti voi olla vaarallinen.
En Eläissäni aio totuttaa semmosta, josta en tiedä, mitä niissä on. Ruokvirasto esimerkiksi ei osaa sanoa hydrolysaateista eikä dektriineistä, mitä ne ovat, kun on¨liian pieniksi pilkottu. Hydrolysaateista ainakin tulee migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laihdutin yli 20 kiloa ENE-dietillä, mutta en pusseilla vaan ruoka-aineilla. Tämä ei sovi kaikille, ja asiaan pitää perehtyä kunnolla. Väärin käytettynä ko. dietti voi olla vaarallinen.
En eläissäni aio toteuttaa semmosta, josta en tiedä, mitä niissä on. Ruokavirasto esimerkiksi ei osaa sanoa hydrolysaateista eikä dekstriineistä, mitä ne ovat, kun ne ovat¨liian pieniksi pilkottu. Hydrolysaateista ainakin tulee migreeni.
Pitki vähän korjata. Ja migreenihän on myrkytysoire!
25 kiloa on poissa -kolme vuotta on mennyt - laihduttanutkaan en ole - pienen pieniä muutoksia -annoskoko - hiilarimäärä - ruokarytmi - lisäaskelia - kaikkea pientä, muutos kerrallaan - mieti miksi kilot ovat tulleet ja korjaa sitä - minulla ne tulivat vuosien saatossa liian isoista annoksista ja herkuista - nyt saavat lähteä, ei aivan yhtä hitaasti, mitä tulleet, mutta en suostu laihduttamaan, muutan vain elämäntapaani
Lisää liikuntaa, juo vettä enemmän (2-3l päivässä) pyri syömään pieniä annoksia kolmen tunnin välein.
Jos kuitenkaan tuloksia ei ala tulla niin osta netistä rasvasieppareita ja ota niitä aina ennen ruokailua, niin pian tuloksia alkaa tulemaan.