Puutteessa.
Olemme olleet noin viisi vuotta yhdessä ja naiseni ei halua seksiä kun kerran kuussa max ja ite haluaisin vaikka päivittäin. Tästä on nyt muodostunut aika suuri ongelma suhteelle. Mitenkähä ratkaisisi tilanteen vai onko ero ainut vaihtoehto?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös monesti kysynyt että miksei hän halua niin vastaus on ollut vain että hän ei tarvitse seksiä..kaikki tarvitsevat seksiä ja läheisyyttä..
Miten yksinkertainen muijasi lienee. En pyörisi minuuttiakaan sellaisen tyypin kanssa, joka kyselee neuvoja vauva.fi palstalta.
Täällä itse kuitenkin kirjoittelet, hmm?
Ja hyviä neuvoja täältä usein saa :)
N31
Mistä olet? Jäi juttu kesken.
Täällähän on himokkaita naisia. Vai mistä teidät sais
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös monesti kysynyt että miksei hän halua niin vastaus on ollut vain että hän ei tarvitse seksiä..kaikki tarvitsevat seksiä ja läheisyyttä..
Miten yksinkertainen muijasi lienee. En pyörisi minuuttiakaan sellaisen tyypin kanssa, joka kyselee neuvoja vauva.fi palstalta.
N31
PKS, pääkaupunkiseutu, kommentoin tuolla ekalla sivulla sen :)
Olen alkanut nyt puuhata eroa (viitaten erokehotuksiin ekalla sivulla), kun käsitin, että himokkaitakin miehiä on. Hukkaan menee tällaisessa suhteessa, jossa toinen ei anna...
N31
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
PKS, pääkaupunkiseutu, kommentoin tuolla ekalla sivulla sen :)
Olen alkanut nyt puuhata eroa (viitaten erokehotuksiin ekalla sivulla), kun käsitin, että himokkaitakin miehiä on. Hukkaan menee tällaisessa suhteessa, jossa toinen ei anna...
N31
Hyvä sinä! Pettämisistä ei seuraa kuin itkua ja hampaidenkiristystä, sen voin kertoa. Parempi vaan siirtyä eteenpäin. Kokemus puhuu. Minullakin se alkoi viattomana viestittelynä.
Erosta aikaa vuosi ja sen jälkeen todella hiljaista seksielämää. Yhden kanssa pidettiin hauskaa mutta sekin alkoi seurustelemaan ja nyt olen ollut ilman seksiä 4 kuukautta. Tinder on täyttä paskaa
Naiva nainen kirjoitti:
Näin voi käydä kun on pieni 15cm pippeli
Sinähän sen parhaiten tiedät.
Naista sulla ei ainakaan ole, kun on aikaa täällä trollata.
Hauskoja r.nkkuhetkiä sulle sinne.
Mä antaisin sulle kyllä. Oot mies parhaassa iässä, päälle 10v mua vanhempi.