Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin erään evankelistan facebook sivua

Vierailija
22.10.2020 |

Kova on ikävä häntäkin ja seurakunnan juttuja mutta, tiedän että kun hän sylki päälleni ja erotti seurakunnasta, niin hän ei enää halua kuulla minusta mitään. Vapaaseurakunnasta kyse.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli vain mulle sellainen tärkeä äitihahmo. Hän oli silloin nelikymppinen, ehkä vähän yli ja itse olin parikymppinen. Kun omia vanhempia ei elämäni kiinnostanut, niin jotenkin hain tukea hänestä. Hänellä on 5 lasta, nyt jo aikuisia. Tekee vieläkin miehensä kanssa vapaaseurakunnassaan töitä. Hän on evankelista ja miehensä pappi samassa vapaaseurakunnassa.

1. evankelista ei ole kai yleensä seurakunnan pastori, joten tarinasi ei pidä paikkaansa, evankelista ei voi erottaa jäseniä. Pastori kai voi, jonkun keskustelun ja vanhimmiston kanssa päätettyään, kuvittelisin ensin jonkunlaisen sielunhoidollisen keskustelun ja varoituksen ja parannuskehoitusten jälkeen noin voivan tapahtua.  

2. Tiesit säännöt. RIkoit tahallasi. Etkä suostunut parannukseen. Eli ITSE valitsit lähdön.

3. Jos nyt olet ehnyt asiasta parannuksen, mikä estää liittymästä takaisin?

ei kai kukaan kuvittele liittyväsi johonkin klubiin, jolla on omat takat säännöt ilman että haluaa hyväksyä ne? 

No jaa, ilmeisesti näitä löytyy. Luterilaisethan saa olla vaikka siat pellossa.

Vierailija
22/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli vain mulle sellainen tärkeä äitihahmo. Hän oli silloin nelikymppinen, ehkä vähän yli ja itse olin parikymppinen. Kun omia vanhempia ei elämäni kiinnostanut, niin jotenkin hain tukea hänestä. Hänellä on 5 lasta, nyt jo aikuisia. Tekee vieläkin miehensä kanssa vapaaseurakunnassaan töitä. Hän on evankelista ja miehensä pappi samassa vapaaseurakunnassa.

1. evankelista ei ole kai yleensä seurakunnan pastori, joten tarinasi ei pidä paikkaansa, evankelista ei voi erottaa jäseniä. Pastori kai voi, jonkun keskustelun ja vanhimmiston kanssa päätettyään, kuvittelisin ensin jonkunlaisen sielunhoidollisen keskustelun ja varoituksen ja parannuskehoitusten jälkeen noin voivan tapahtua.  

2. Tiesit säännöt. RIkoit tahallasi. Etkä suostunut parannukseen. Eli ITSE valitsit lähdön.

ei kai kukaan kuvittele liittyväsi johonkin klubiin, jolla on omat takat säännöt ilman että haluaa hyväksyä ne? 

Vanhimmisto tietenkin erotti minut, mutta tämä evankelista sylkäsi päin näköä, koska halveksi minua. En todellakaan halua liittyä takaisin, enkä elää tuollaisessa seurassa. Ja en ole koskaan elänyt kuin sika pellossa. Silloin olin muutaman kuukauden avoliitossa ja sen jälkeen mentiin naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle riittää, kun noudattaa maan lakia. Avoliitto on laillinen. Silloin pitää aina hälytyskellojen soida, kun vaaditaan enemmän kuin laki sallii. Ap. Älä vain mene takaisin.

Vierailija
24/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle riittää, kun noudattaa maan lakia. Avoliitto on laillinen. Silloin pitää aina hälytyskellojen soida, kun vaaditaan enemmän kuin laki sallii. Ap. Älä vain mene takaisin.

En menekään.

Vierailija
25/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhimmisto tietenkin erotti minut, mutta tämä evankelista sylkäsi päin näköä, koska halveksi minua. En todellakaan halua liittyä takaisin, enkä elää tuollaisessa seurassa. Ja en ole koskaan elänyt kuin sika pellossa. Silloin olin muutaman kuukauden avoliitossa ja sen jälkeen mentiin naimisiin.

Saisin varmaan kyseiseltä tyypiltä sellaisen keltaisen vihertävän limaklimpin naamalleni. 😅 Oon uskova ja eronnut.

Vierailija
26/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikää oikea uskovainen ei oo semmonen ,joka tuomitsee muita. Ihan kuin itse olisi täydellinen-oksettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän