Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin erään evankelistan facebook sivua

Vierailija
22.10.2020 |

Kova on ikävä häntäkin ja seurakunnan juttuja mutta, tiedän että kun hän sylki päälleni ja erotti seurakunnasta, niin hän ei enää halua kuulla minusta mitään. Vapaaseurakunnasta kyse.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitteko yhteyttä?

Vierailija
2/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tekopyhältä ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylki päällesi?! Pysy kaukana!!

Vierailija
4/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska harrastin esiaviollista seksiä ja se on synti siksi minut myös erotettiin.

Vierailija
5/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku käärme kyseessä?

Vierailija
6/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset..

Vierailija
7/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska harrastin esiaviollista seksiä ja se on synti siksi minut myös erotettiin.

Mistä ne sen tietää mitä olet missäkin tehnyt?

Vierailija
8/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

::::D wtf

Vierailija
9/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, kun asuin hetken avoliitossa ennen avioliittoa. Niin ei olisi saanut tehdä.

Vierailija
10/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin varmaan!! :D varmaan joka neljäs saisi jäädä seurakuntaan jos näin olisi.

Vierailija
11/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, kun asuin hetken avoliitossa ennen avioliittoa. Niin ei olisi saanut tehdä.

Jopa olet itsellesi ystävät valinnutXD

Vierailija
12/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntaiseurakunta?

Vierailija
13/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helluntaiseurakunta?

Vapaaseurakunta.

Vierailija
14/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helluntaiseurakunta?

Vapaaseurakunta.

Ei kovin vapaalta kuulosta.

Vierailija
15/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä kaukana tuollaisesta syljeskelijästä. Mitähän tasoa opetus on, kun käytös on kuin kalkkarokäärmeellä?

Vierailija
16/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitteko yhteyttä?

En ottaisi yhteyttä. Ennemminkin se olisi pastorin tehtävä ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää anteeksi. Se nyt vain on faktaa että harva uskovainen pystyy tai haluaa odottaa avioliittoon seksiä. Eikä kaikki enää nykyään halua välttämättä edes naimisiin.

Vierailija
17/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli vain mulle sellainen tärkeä äitihahmo. Hän oli silloin nelikymppinen, ehkä vähän yli ja itse olin parikymppinen. Kun omia vanhempia ei elämäni kiinnostanut, niin jotenkin hain tukea hänestä. Hänellä on 5 lasta, nyt jo aikuisia. Tekee vieläkin miehensä kanssa vapaaseurakunnassaan töitä. Hän on evankelista ja miehensä pappi samassa vapaaseurakunnassa.

Vierailija
18/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli vain mulle sellainen tärkeä äitihahmo. Hän oli silloin nelikymppinen, ehkä vähän yli ja itse olin parikymppinen. Kun omia vanhempia ei elämäni kiinnostanut, niin jotenkin hain tukea hänestä. Hänellä on 5 lasta, nyt jo aikuisia. Tekee vieläkin miehensä kanssa vapaaseurakunnassaan töitä. Hän on evankelista ja miehensä pappi samassa vapaaseurakunnassa.

Harmi ettei hän ollut luottamuksesi arvoinen. Ei varmaan ymmärrä hävetä käytöstään.

Vierailija
19/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provo.

Vierailija
20/26 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli vain mulle sellainen tärkeä äitihahmo. Hän oli silloin nelikymppinen, ehkä vähän yli ja itse olin parikymppinen. Kun omia vanhempia ei elämäni kiinnostanut, niin jotenkin hain tukea hänestä. Hänellä on 5 lasta, nyt jo aikuisia. Tekee vieläkin miehensä kanssae vapaaseurakunnassaan töitä. Hän on evankelista ja miehensä pappi samassa vapaaseurakunnassa.

Harmi ettei hän ollut luottamuksesi arvoinen. Ei varmaan ymmärrä hävetä käytöstään.

Ei hän ole koskaan mitään yhteyttä minuun ottanut. Hänellä on ollut selllainen selkeä elämä eli uskovaisen miehen kanssa naimisiin, 5 lasta, nyt lapsenlapset, saman miehen kanssa vuosikymmenet ja samassa evankelista työssä nuoresta lähtien. Itselläni on ollut hyvin erilainen ja repailen elämä. Ei sellaista tietysti hän hyväksy eikä muutkaan vapaissa suunnissa. Siellä ihmisellä täytyy olla hyvä elämä nuoresta lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi