Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~MARRASKUISET 2014~*~

26.01.2014 |

Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!

Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.

Evelyn kp 1/24-28 yk11

Kommentit (459)

121/459 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Nelle82 ja iltatähti82! :)

Masc: Minä käyn joka aamu juoksulenkillä :) on todellakin niin vapauttavaa! Minä kans odotan kevättä ja varsinkin niitä aamuja, milloin aurinko on nousemassa ja on lämmintä :D käyn myös jumpalla ja salilla käyntiä oon miettinyt, kun pitäis nuo rintalihakset saada vähän parempaan kuosiin :P molempien raskausaikana liikuin tosi vähän ja lihoin paljon! Nyt odotan mielenkiinnolla miten tässä raskaudessa pystyy liikkumaan ja tuleeko sitä painoa sitten yhtä paljon, vai vähemmän :)

Eilen alkoi nuha puskeen päälle ja vilutti aika kivasti. Eilen tuntui myös nippailuja tuolla oikealla puolella, mutta en oo nyt ihan varma että mistä johtuu. Testipäivää ei millään malttais oottaa! Plaah, vielä viikko! Jännä miten nyt ei tee enää yhtään seksiä mieli. Väsyttääkin koko ajan ja varsinkin illalla on tosi kuollut olo.

Ihanaa viikonloppua kaikille <3

122/459 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssasisaret älkää tehkö mitä minä tein, heräsin viime yönä kolmelta, menin vessaan ja tein raskaustestin. Tottakai se oli negatiivinen koska on kuitenkin menkkojen pitäisi alkaa vasta tänään taikka huomenna. Tästä huolimatta meni aamuyö miettiessä että en varmaan olekkaan raskaana. Hohhoijaa tämmönen tekee ihmisen ihan pimeeksi. Te jotka yritätte lasta vuosikausia olette mielettömän vahvoja kun pysytte järjissänne. Mulle tämä seitsemänkin yrityskertaa taitaa olla jo liikaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/459 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, Evelyn! :( Pidin jo kovasti peukkuja sinun puolesta. Paljon tsemppiä ja tärppionnea uuteen kiertoon!

Masc: Itse pystyin harrastamaan liikuntaa aika aktiivisesti raskauden ekat kaksi kolmannesta. Kävin jumpalla (bodypumpissa, zumbassa yms) ja lenkkeilin, tosin juoksulenkit jouduin jättämään aika piankin plussauksen jälkeen koska juoksu ei tuntunut enää hyvältä. Ei myöskään bodycombat yms. reippaammat tunnit. Viimeisellä kolmanneksella kävin sitten enää rauhallisilla kävelylenkeillä, koska vähänkään reippaampi eteneminen alkoi heti "pistää" ikävästi. Uskon vahvasti että liikunnan harrastaminen auttoi jaksamaan raskausaikana ja palautumaan nopeammin raskaudesta ja synnytyksestä.

ON: Menkkoja odotellessa. Jos mitään ei kuulu niin testaan sunnuntaina. Tosin pieni epäilys on siitäkin että ovis saattoikin olla vasta myöhemmin kuin mitä aluksi luulin. En vaan ole enää ihan varma luotanko noihin ovistesteihin (tai siis vikahan on tuskin testeissä vaan lähinnä niiden käyttäjässä :) ja taidan siksi jättää ne käyttämättä ensi kierrossa.

124/459 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille! 

Ensinnä tervetuloa uudet! 

Nyytikki puhuu kyllä asiaa siitä parisuhteen hoitamisesta. Aiempi parisuhde itsellä kaatui tähän vauvattomuuteen. Onneksi nyt on sellainen parisuhde, koka varmasti kestää tän vauvan odottelun. Läheisyyttä tulee annettua ja seksiä harrastettua muutenkin kuin vain vauvanteko mielessä. Ja tämä suhde on kaikin puolin avoimempi ja asioista pystytään keskustella. Ja kun kummallakin on halua saada yhteinen vauva, niin mieskin on valmis tekeen sen eteen asioita... 

Joku kysyi niistä lämmöistä, niin en itse ole ennen ovulaatiota tässä kierrossa seurannut aamulämpöjä, mut huvikseen nyt olen oviksen jälkeen niitä mittaillut ja ne on n. 0,5astetta korkeammat nyt mitä normaali Lämpö. Vois katsookin et romahtaako se ennen oletettuja menkkoja, niin kuin sen normaalisti kuuluis tehdä. Ja liikunnasta vielä et ekasša raskaudessa ekat 20 vkoa pystyi normaalisti liikkumaan, mut sitten n. 20 viikolla alkoi iskiaskivut eikä toinen jalka pitänyt alla ja vauva laskeutui jo n. 30vkolla niin alas et meinas jo tulla ulos saakka niin ei saanut eikä voinut liikkua.. Toivottavasti nyt menis helpommin jos vielä tulen raskaaksi. 

Voi Mammanen! Kurjaa kyllä. Itse olen erehtynyt tekeen joskus saman ja sitä ei kyllä saa enää nukuttua. Se pettymys ja suru... :( Onneksi sinulla on vielä armon aikaa, et se muuttuisikin positiiviseksi.. :) 

ON: Mulle iski epätoivo. Tästä kierrosta en kuitenkaan raskaudu, kun olen langennut siihen stressaamiseen. Eikö se ole se perusta raskautumiselle et "älä stressaa, kyllä se sieltä tulee!" :D Alamahaa juilii ja polttelee, et varmaan ne menkatkin sieltä tulee.. Testaus intokin on poissa. Ei huvita taas tihrustaa sitä negatiivista testiä ja koittaa saada sieltä joten viivan tapaista näkyviin.. Tänään on kyllä huono päivä. :D Onneksi alkaa rankka työputki niin ei ehdi omaa napaa kuulostella... :) 

125/459 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys tällekin päivälle!

Minun tilaamani testit eivät täksi päiväksi kerinneet.. Toisaalta onneksi, koska vaikka olisin erehtynyt jo testin tekemään, niin negaahan se ois varmaankin näyttänyt, kun ens vkon loppupuolella pitäisi vasta uusi kierto alkaa... :oP Vaan kun kuume on kova, niin ei malttaisi odottaa...

Ensimmäinen yrityskerta siis vasta nyt menossa, ja nimimerkistäni voi päätelläkin että iltatähtöstä tässä yritellään. Itseasiassa olisin jo viime kuussa vauvani saanut, mutta tein viime kesänä abortin kun mies ei tahtonut enää lasta. :( :( :( Kuva on vaan muistukkeena. Lääkärikin oli ihmeissään kun itkin vo:lla. En siis itse olisi tahtonut moista tehdä/kokea, suru on edelleen suuri. Erohan siinä miehen kanssa tuli kun en asiasta ylitse päässyt. Vaan ero teki hyvää, sillä mieskin oli sillävälin asioista ajatellut vähän laajemmalti, ja tullut siihen tulokseen, että tahtoo loppuelämänsä minun kanssani olla. Ja minä tietysti hänen. Ja nyt ollaan siis ensimmäistä (ja viimmeistä) yhteistä lasta yrittämässä. :) :) :) Ei se tosin menetettyä korvaa, mutta uskon että kaikella on tarkoituksensa. Ensimmäisen menetys antaa toivon mukaan mahdollisuuden tulevalle. Ja suhdekin on tuon muutaman kuukauden eron jäljiltä nyt todella luja kaikinpuolin. <3

Menis nyt vaan tämä aika nopiampaa tonne ens vkon puolelle... :-P Mutta jospa jo nyt viikonlopun aikaan joku teistä ilmoittelisi ihania plussailu-uutisia.. :)

126/459 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

kolmekymppinen 1 lapsen äiti ilmottautuu mukaan yrittäjiin. Kuumeilu kova ja yk2. Kierto sekaisin ja tikutan testeillä tämän kuukauden. Vielä ei ole tikkuun tullut sitä maagista viivaa oviksesta. 1 viikon sisään pitäisi omien laskujen mukaan ovis olla :)

127/459 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi missmama, toivottavasti kyse oli vain huonosta päivästä :( Ja vaikeahan se on olla "stressaamatta", kun vauva kuumeilu on kova. Laita viestiä, miltä se rupeaa kuulostelemaan, josko kuitenkin? :)

Ja tervetuloa Lil e mukaan keskusteluun.

Itsellänihän alkoi taas uusi kierto keskiviikkona, tässä on nyt vähän kuulostelua, että miten nuo kierrot lähtee pillereiden jälkeen käyntiin. Eli vielä ollaan siinä tilanteessa, että menkat aiheuttaa (lievän) hurraa huudon. Ja vähän lisää omaa napailua: sain ystävänpäivänä sormuksen vasenpaan nimettömään... nyt vain sitten ihmettelemään, että kumpi ehtii ensin: häät vai vauva?

128/459 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli, nyt sitten oviksen odottelua edessä viikonpäivät :)

129/459 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^ Tuli ja meni siis :D

130/459 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! 

Täällä on aktiivisesti taustailtu mut oon yrittänyt olla tulkitsematta liikaa kroppaa, niin tarkoituksella olen myös kirjoitellut vähemmän. Paljon on tullut uusia lokakuisista, tervetuloa ja pahoittelut samaan syssyyn :) <3 

Onnea pinon ekasta plussasta Nyytikki!

Täällä on sairasteltu koko kuukausi enemmän ja vähemmän. Onneks vauvantekohommia on pystynyt, jaksanut ja kiinnostanut silti harjoitella, liekö vaan osuneet oikeaan aikaan. Tuntuu että kierto venyy, ei hajuakaan ovulaatiosta vaikka viime kuukaudet oon ollut niin hyvä sen pongaamaan. Loppuvuoden vauva on enemmän kun tervetullut tähän osoitteeseen:) Vähän joutui itse ottaan takapakkia kun yllättäen takaraivoon oli jostain juurtunut "kahden päivän välein" -ajatus. Vetäytyminen ja ihan rehellisesti sanottuna bilettäminen omien kavereiden kanssa kannatti ja hulluus on vältetty:D Suosittelen jos ajatukset kiertää vaan yhtä kehää. Bilettämisen voi korvata myös muilla aktivitteteillä, mikä ikinä itselle toimii.

Jänniä aikoja meillä marrasvauvan toivojilla on edessä, hui ja ihanaa!

131/459 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa taas uusille ja ihanaa että ollaan saatu eka plussa, jännä miten muidenkin plussat piristää päivää :)

Airi: Onnea kihloista teillekin, joko on hääpäivä päätetty? Täälläkin mentiin kihloihin vuosi sitten, ja häät tulee sitten joskus omalla painollaan.

ON: Olen pitänyt nyt hiljaiseloa, kun ei oikein mitään uutisia ole ollutkaan. Henkisesti olin jo melkein luovuttanut tämän kierron suhteen, joten olen onnistunut olemaan suht stressivapaa. Toki en osaa olla ajattelematta vauvoja olleenkaan, niin aina välillä niitä ajatuksia tulee. Tänään sitten aamulla kun makasin vielä sängyssä niin tunsin vihlaisun alavatsassa ja muutenknin siellä jotain tuntemuksia on. Kiinnittymisiin ja muihin en vielä usko, mutta luulen että ovuloin tänään!  Tai sitten ne on vaan ihan jotain suolistovaivoja :D Äsken sitten laskin ovulaatiolaskurilla, että jos tänään ovuloin niin kierto olisi 35 päivää, ja minun kierto ennen e-pillereiden aloitusta oli sen 35 päivää :) Onneksi siirsin verikoe ajan perjantaista maanantaille, koska jos tänään ovuloin, niin verikoe olisi antanut tuloksen etten ovuloi ja sitten olisin ollut taas aika maassa. Inhottavaa kun tuo oma gyne ei tunnu uskovan pitkiin kiertoihin, tai on sitä miletä että kierrot venyy koska ei ovuloi :(

132/459 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tottakai kovasti onnea plussan saajalle eli Nyytikille! Toivotaan kovasti, että pysyy matkassa :)

133/459 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain! 

Onkos kenelläkään uusia uutisia kerrottavana? Olis jo kiva kuulla jotain POSITIIVISTA! :) 

ON: Tissit enää vain hitusen hellänä. Ovulaatiosta viikon oli lämpö 36,8 (puoli astetta korkeampi kuin normaalisti) ja eilen dpo 7 nousi lämpö 37.-37.2 kainalosta, samaa ollut tänäänkin. Nuhakin loppui kun koira lähti reissuun. :D Oviksen jälkeinen kuiva kausi on ohi nyt ja valkovuoto tullut eilisestä lähtien runsaana. Ja alamahalla kipua. Aivan kuin menkat jo tulisi..Arvaatte varmaan mitä ajattelen näiden tarkoittavan.. Nele82 meillä on samat kiertopäivät. Onko sulla mitään oloja? :) 

Katsotaan ens viikonlopulla et romahtaako lämmöt et viitsiikö edes testata. Peruspessimisti fiilis edelleen.. En odota suuria, joka kierrosta olen saanut raskausoireet esille, vaikka koko ovulaatiota ei olis tullut! :D 

Lauantai illan huumaa kaikille! :)

Vierailija
134/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei yökyöpeliltä...

Missmama sinulla kuulostaa tilanne TODELLA LUPAAVALTA ! Apua!  Minä en ole suorastaan edes muistanut lämmönmittauksen antavan mahdollisesti vinkkejä! -> kuumemittarin etsintä edessä :D

Tsemppiä hirmuisesti!

Minulla ei oikein oloja ole ja lämpökin alhainen. Usko olleeseen ovikseen hiipuu pahasti.

Ennen raskautta luteaalivaihe oli noin 11 pv joten tässä ei olisi montaa päivää enää odotettavana siihen. Saa nähdä kuinka käy.

Nele82 (sunnuntain) dpo8

135/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä ollaan sitten tipahdettu marraskuisista...voi tätä pettymysten määrää..vuosia ja vuosia! Luovuttaa en tahtoisi... :'(

Nyytikki onnea plussasta! :)  

Toivottavasti tänne alkaa ilmestymään paljon plussailu-uutisia! :)

136/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun mukaan nyt kun plussan sain, aikaisemmin en uskaltanut ettei rupea hermoilemaan.. :) eilen siis tehty testi jossa haalea plussa, kävin ostamasa digitestin joka sitten varmisti raskauden :) tänään kp 25/n.28 ja yk 2. Olen siis parikymppinen 1 vuotiaan tytön äiti.

Plussia muillekkin! 

xpikkumyyx rv 3+3

137/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta Pikkumyy!

Pikainen päivitys, testi tehty aamutuimaan ja negahan sieltä tulla tärähti. Takerrun vielä toivonrippeisiin ajatellen että ovis saattoikin olla vasta myöhemmin joten mahd raskaus ei vielä näkyisikään testissä... pöh. Pitäisi vaan suosiolla luovuttaa, no sitten KUN menkat alkaa niin voikin suunnata katsetta jo eteenpäin. Toivottavasti teillä muilla on pian jakaa iloisempia uutisia!

138/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 23.2.2014

~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~

Safia kp 30/28-30 yk 6

Missmama kp 30/25-45

Mammanen2011 kp 29/? yk 6-7

Onnenaika kp 29/32 yk 1v. 10 kk

Lidia85 kp 28/30

Hera 90 kp 28/30 yk 3

Trista kp 28/32? yk 2

Jellonamieli kp 26/30-35 yk 4

emilllia kp 26/28-29 yk 4

Anniina77 kp 25/29 yk 6

Taivaanlahja kp 25/28-29

Tuiksi 24/26 yk 14

Jonsteri kp 24/~34 yk 2v.

Tiusk kp 23/30 yk 8

Neiti A kp 23/27-31 yk 4

sannakaro kp 21/21-33 yk 2

KK kp 21/27

Jiiaa79 kp 21/28-35 yk 1

Pöntiäinen kp 20/26-28 yk 1

Katarine kp 20/29 yk 2

Masc kp 20/29 yk 13

Mimuli22 kp 19/30 yk 9

Aavaa kp 15/30 yk 10

Alicia kp 15/30-?

anneee kp 15/40 yk 5

Anis83 kp 14/28 yk 1

Blackpanther kp 11/27-28 yk 2

Emotar kp 10/28 yk 8

Tunturi 8/23-28 yk 7

Rellu kp 8/33

Mimmi ja onni kp 7/39-42 yk 4

Tann kp 6/24 yk 3

Anniw kp 6/26-32 yk 5

T M H kp 5/26 yk 3

Evelyn80 kp 4/24-28 yk 12

kuumeilua 72 kp ?/?

Airi kp ?/?

Iltatähti82 kp ?/?

Nele82 dpo 8 yk 0

Lil e kp ?/? yk 2

+++Plussanneet+++

Nyytikki 25/26 yk vuosia  

---Tippuneet---

Lumimaaria

139/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Lumimaaria, olisin niin toivonut sinulle plussaa. Kaikkea hyvää tulevaan!

Onnea plussasta xpikkumyyx! Plussanneiden palsta löytyy "Raskaus ja synnytys" -otsikon alta. Täällä pinossa vasta kuumeillaan omasta pienokaisesta.

140/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumimaaria, ymmärrän täysin sun fiiliksiä. Täälläkin tehty aamulla nega. Tuntuu, että joka kerta on aina vaan vaikeampi päästä jaloilleen. Meillä ensimmäistä yritetty jo aivan liian kauan ja viime marraskuussa tuli km vkolla 9. Pitäis vaan yrittää nauttia elämästä tällaisenaan mutta en voi sille mitään, että joka kerta nähdessäni raskaana olevia naisia tai pienten lasten äitejä, tunnen suurta kateutta.

Paljon tsemppiä teille kaikille muille marraskuisille! <3