Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~MARRASKUISET 2014~*~

26.01.2014 |

Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!

Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.

Evelyn kp 1/24-28 yk11

Kommentit (459)

441/459 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh minäkin katsoin huvikseni lasketun ajan jos tulisin tästä kierrosta raskaaksi ja se on niin ikään tuo 1.11.:) kesken menneen laskettu aika olisi ollut kesäkuussa.

442/459 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,tipahdin lokakuisista pois ja nyt uutta kiertoa marraskuisiin :)

Minä 36v.ja mies 43v. Esikoinen 1.5- vuotias ja toista siis toivotaan kovasti. Esikko tärppäs ekasta kierrosta ja peitto heilui siinä kierrossa 2 kertaa. Nyt lähtee yk6 käyntiin ja vähän mieli apeana :/ Noh,kyllä se siitä....jos tässä kuussa tärppää niin laskettu aika olis 6.11.

Minisun mama vitskut käytössä ja tikutellut muutaman kierron,ovis tulee joka kuu ja säännölliset kierrot on. Tunnistan kyllä oviksen ilman tikuttamistakin.

Kaikille plussatuulia puhaltelen samalla kun täällä tuo lumimyräkkä saapunut :)

ANNIINA77 kp2/29 ja yk6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
443/459 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas olisi laskettu aika 5.11. jos (ja kun) tästä kierrosta tärppää. :)

Ovistestit on käytössä myös. Viime kierrossa ensimmäisen kerran kokeilin testausta ja sainkin heti ensimmäiseen testiin plussan, en vain ole varma oliko tuolloin ovis jo ohi kun plussaahan testi voi näyttää kai vielä oviksen jälkeenkin. No, tässä kierrossa aloitan testauksen ajoissa. Ovistikkujen lisäksi käytössä on raskausajan vitamiinit joita vielä löytyi kaapista.

Plussaonnea kaikille!

444/459 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Ilmoittautuisin mukaan tähän pinkkaan. Olen 37v. ja ensimmäisestä lapsesta haaveileva. Yritystä on ollut enemmän ja vähemmän...ja vuosia en halua edes laskea!  Monta kertaa olen ajatellut luovuttaa... 

Nyt ajattelin tilata ovistikkuja ja jos vaikka muutaman kilon saisin karistettu! :)

Tsemppiä kaikille ja paljon plussia! :)

Lumimaaria kp6/26-32 ja yk vuosia :(

Vierailija
445/459 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei!

Täällä esikoisesta haaveillaan minä 21v ja mies 23v. Pillerit jäi pois muistaakseni marraskuun alussa ja nyt taitaa olla yk 4 jos oon oikein laskenut :D Viime kierrossa olin jo varma raskautumisesta, oireita oli ja muutenkin sellainen tunne. Mutta niinhän se vuoto sitten kuitenkin alkoi kaksi päivää myöhässä, ja runsaana tuleekin.. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja endometrioosi, joka on nyt ilman pillereitä hieman pahentunut, pitäisi mennä tutkimaan lisää, ettei pääse kamalasti räjähtämään.. 

Edellisen kierron puolivälissä otin käyttöön multivita raskaus&imetys-tabletit. Oviksen oon tuntenut aina hyvin, joten sen löytämiseksi ei olla tarvittu vippaskonsteja. Mies valitettavasti lomautettiin reissutyöstään, mutta se on vain positiivista vauvahaaveita ajatellen, kun nyt päästään puuhailemaan vaikka joka päivä :) Jos tässä kierrossa tärppää, niin laskettu aika ois 5.11 :)

emilllia kp 3/28-29 yk 4

446/459 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Tipahdin tuolta Lokakuisista tänne. Ikää 31v, mies 33v ja esikoisesta haaveilemme. Mä oon täällä jo pitkämatkalainen, koska yritystä takana jo 2v. ja keskenmenot 08/2013 ja 12/2013 (tuulimuna). Tänään alkoi ekat menkat lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, eli eka "normaali" kierto voi nyt alkaa, jee! "Aseena" mulla on Gelee Royalet, greippimenu, minisun mamat, ovistikut ja punaviiniä aikoin litkiä vähän joka ilta oviksen jälkeen. Nämä aseet olivat käytössä myös noissa edellisissä raskauksissa, jotka siis ikävästi ja kivuliaasti päättyi. Nyt tuntuu ekan kerran keskenmenojen jälkeen olo hyvältä ja tän positiivisuuden yritän säilyttää.

Jonsteri kp1 / n.34, yk 2v.

447/459 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 1.2.2014 

~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~

Safia kp 8/28-30 yk 6

Evelyn80 kp 7/24-28 yk 11

Mammanen2011 kp 7/? yk 6-7

Lumimaaria kp 7/26-32 yk vuosia

Trista kp 6/32 yk 2

Tann kp 6/? yk 2

Jellonamieli kp 4/30-35 yk 4

emilllia kp 4/28-29 yk 4

Anniina77 kp 3/29 yk 6

Jonsteri kp 2/~34 yk 2v.

+++Plussanneet+++

---Tippuneet---

448/459 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa pinoon uudet sekä jo aiemmista kuukausipinoista tutut!

Safia, Mammanen: Meillähän on sitten samat mahdolliset lasketut ajat, 1.11. Lokakuun pinossa jo leikittelin ajatuksella voisiko numeroissa olla jotain taikaa. Hääpäivämme oli nimittäin 11.11.2011 ja tämä on yk 11. Mene ja tiedä... Toisaalta jo ei tässä kierrossa nappaa niin ehdin viettää marraskuisissa vielä toisenkin kierron. Siksi päätin ottaa vetovastuun ketjusta. Onpahan jotain muuta tekemistä kuin (kuviteltujen) oireiden kyttääminen.

Evelyn kp 7/24-28 yk 11

449/459 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 11-sarja, Evelyn! Pidän kovasti peukkuja 1.11. ajalle, numeroissa on taikaa takuulla!
Itsellenikin toivon onnellisia numerotuulia: 7.päivä olisi laskettu aika, sattumoisin sekä mieheni että minun onnennumeroita. Kertautuu elämässämme monissa merkittävissä kohdissa. Voih.. viime kuun osasin olla ajattelematta vauvaa aivan koko ajan, mutta nyt täytyy myöntää, että mitään muuta ei ole mielessä. Ajatukset pyörii kirjaimellisesti oman navan ympärillä: helpottavaa, etten ole ainut :D

Jellonamieli 4/30-35, yk4

450/459 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tipuin syyskuisista, vaikka en sinne oikein kerennyt vielä paljon kirjoitellakaan. Täällä ikää 23 vuotta, miehellä 24 ja esikoista toivotaan. Yritystä takana vuosi, mutta yrityskertoja ei ole kuin varmaan joku 7. Kolme viimeistä kiertoa olen syönyt terolutteja, jotta kierto tasaantuisi. Maanantaina sitten soitettava aikaa gynekologille, jotta saan varattua ajan siihen 15. päivä  tienoille katsomaan ovuloinko edes. Tosin yksi varhainen keskenmeno/tuulimuna takana, niin luulisi kehossa ainakin jotain tapahtuvan.

Tiusk 1/30, yk 8

451/459 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudetkin menee jo sekaisin, siis lokakuisista tipuin, en syyskyisista. Tosin eihän tuota plussaa silloinkaan tullut, mutta en sillon vielä tänne kirjoitellut.

452/459 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mukaan ilmoittautuu Neiti A, alle 30-vuotias esikoisemme haaveilija ja yrittäjä. Tässä kuussa ainakin greippimehu mukaan kehiin, vitamiineja syön jo. Lisää ovulaatiotestejä voisi tilata :) Anteeksi myöhäinen ajankohta kirjoitella, pienet nollaukset näin lauantai-iltana kaiken odottelun ja stressin keskellä ;) Niin, ja kaikenlainen stressaaminen pois nyt helmikuussa, ollut ihan liikaa kaikkea ressin aihetta..

Neiti A kp 2/27-31 yk 4 (siis 2.helmikuuta on tuo kp 2, kun näin yöllä kirjoittelen ;)

453/459 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, mulla nyt loppu menkat ja laskeskelin että ovulaatio osuis ens viikonlopulle. No miehen työvuorot menee tietenkin sillai että tarttis joko aamulla aikasin tai illalla myöhään pyöriä lakanoissa. En kyllä haluis mitenkään väkisin väkertää että hei nyt pannaan kuule vaikka silmät ristissä!
Mitenkä muuten te joille on kohtaloksi tullut useampi keskenmeno olette kertoneet uusista raskauksista. Mulla yksi takana ja heti on sillai vauhko olo että kelleen ei sitten kerrota ku tärppää!! Se on kuitenkin aika rankkaa se keskenmenosta kertominen :(

454/459 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille! Ilmottautuisin mukaan jännäilemään. Itsellä ikää 29v miehellä muutama vuos enempi. Esikoinen olis toiveissa ja yritystä lähes 2v takana. Lapsettomuus tutkimukset aloitettu. Yks käynti vasta takana. Jännittää "tuomio" ihan hirveesti!  Poppakonsteja ei o käytössä. Oon juonu greippimenua edellisinä kiertoina, mut koin et sil o ollu mitään vaikutusta mihinkään ja on mielestäni pahaa, joten jätin sen nyt pois. Oviksen oon tikuttanu pari kertaa ihan vaan varmistaakseni et se on sillon ku ajattelenki ja on ollu ni en nyt sit niitäkään tilaa lisää. :) 

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti tulis paljon plussia!

Onnenaika kp 9/32 yk 1v 10kk 

455/459 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tästä tulee oikein menestyksellinen kuukausi ja toivon kovasti (kuten varmasti me kaikki) että erityisesti teillä tärppäisi, jotka olette jo pidempään perheenlisäystä toivoneet ja yrittäneet!

Tein eilen ja tänään jo ovistestit ja yllätyin kun testiviivat olivat lähes yhtä vahvat jo kuin kontrolliviivat. Onkohan tämä normaaliakin alkukierrosta, vai onko ovis jo tulossa...? Imetän vielä parisen kertaa vrk joten kierto saattaa hyvinkin heittelehtiä eli kai ovis olisi periaatteessa jo mahdollinenkin muutaman päivän päästä. Jään seuraamaan tilannetta ja samalla aloitettu jo "talletukset" varmuuden vuoksi. :)

Trista kp 8/32 yk 2

456/459 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 3.2.2014 

~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~

Safia kp 10/28-30 yk 6

Evelyn80 kp 9/24-28 yk 11

Mammanen2011 kp 9/? yk 6-7

Lumimaaria kp 9/26-32 yk vuosia

Onnenaika kp 9/32 yk 1v. 10 kk

Trista kp 8/32 yk 2

Tann kp 8/? yk 2

Jellonamieli kp 6/30-35 yk 4

emilllia kp 6/28-29 yk 4

Anniina77 kp 5/29 yk 6

Jonsteri kp 4/~34 yk 2v.

Tiusk kp 3/30 yk 8

Neiti A kp 3/27-31 yk 4

+++Plussanneet+++

---Tippuneet---

457/459 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat loppui kivasti perjantaina, joten katsotaan nyt, tärppääkö. Yllätyin, kuin noinkin nopeasti loppui, olivat tosi runsaat, joten olin varautunut, että kärsin niistä kaaauan.

458/459 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 11-sarja evelyn! :) Toivon tosiaan että siinä olis taikaa!

Mammanen: esikoisesta kerrottiin vasta tosi myöhään. En tainnut edes parhaille ystäville kertoa ennen ekaa ultraa. Toisesta kerroin sellaisille ystäville ja sukulaisille kenen kanssa ollaan lähes päivittäin tekemisissä varmaan rv 6 alkaen. Yks naapuri jopa arvas ja kysyi suoraan rv 7!?! Oon sen tyylinen ihminen et aika avoimesti pystyn puhumaan läheisten kaa tämmösist jutuista. Km:stakin. 

Nyt tästä yrittämiseskin oon puhunu aika monen kanssa ja viime raskaudesta ja km:sta. Mua se jotenkin ehkä helpottaa kun puhuu ystävien kanssa joilla samanikäisiä lapsia ja monilla myös keskenmenoja ja pitkään yrittämistä jne. 

Yritän kuitenkin sen mahdollisen plussauutisen pitää vain mun ja miehen tietona ainakin muutamat ekat viikot. Tosin pitkään ei varmasti pysty kun monet kuitenkin tietää meidän vauvahaaveista ja tietenki välillä kyselevät mikä on tilanne. Mut mulle on paljon vaikeampaa salata tämmöset jutut niiltä parhailta ystäviltä ku kuitenkin jaetaan lähes kaikki asiat.

On: huomenna alotan tikuttelun ja varmuuden vuoksi koitetaan koko tää viikko pitää kiirettä peiton alla :)

459/459 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressin määrästä kertonee jotain se, että omaa napaa vaan tulisi vuodatettua ja kuitenkin palstan tarkoitus olisi tukea muitakin.. Olen pari kuukautta pyörinyt älyttömissä vauvahaaveissa ja samaan aikaan kärsinyt miehen alhaisesta halukkuudesta, monia hyvin ristiriitaisia teemoja ollut siis esillä. Nyt on alkanut hahmottumaan miehen lääkityksen vaikutukset näihin hommiin sekä libidon että mahdollisesti myös siittiöiden laadun osalta. Minun täytyy siis suorittaa asennemuutos tässä kohtaa, unohtaa vähäksi aikaa tikuttelut ym. ja keskittyä siihen tärkeimpään eli omaan rakkaaseen kumppaniin. Ollaan riidelty niin paljon viime aikoina ja mitä kurjimmista aiheista. Täytyy rauhoittua hetkeksi. Olisi kiva, jos minut pidettäisiin kuitenkin listalla mukana, voin sitten loppukierrosta tulla kertomaan kuulumisia. Anteeksi, että palstailuni katkeaa ennen kuin se ehti kunnolla alkaakaan. Voimia ja onnea vauvan yritykseen teille kaikille <3 <3

Neiti A 3/27-31, yk 4