Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~MARRASKUISET 2014~*~

26.01.2014 |

Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!

Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.

Evelyn kp 1/24-28 yk11

Kommentit (459)

141/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha hitokseen Onnea plussanneille! (mikäli joku ei katso Putousta, niin tiedoksi, että tämä on positiivinen ilmaisu!) :D Ja onnekasta ensi kiertoa pudonneille!

Rouva79 lokakuun (ja syyskuun) kuumeilijoista pudonneena ilmoittautuu mukaan. Ollaan 35v pariskunta ja haaveissa eka yhteinen lapsi (miehellä 2 koululaista edellisestä liitosta, minä esikoista kuumeilen). Yhdessä oltu 8v ja naimisissa pari vuotta. Äärest niukat menkat vaivanneet h-kierukan poiston jälkeen ja ensi kierrossa käyn gynellä mittauttamassa limiksen paksuuden, jos ei tästä kierrosta onnekkaasti plussaa satu tulemaan.

Kierron vaihe on sellainen, että ovisplussa tuli perjantai-iltana kp 16. Talletus tehtiin jo torstai-iltana, koska mies on reissussa viikonlopun (että pitikin osua just ovisviikonloppuun, tässä iässä kun ei enää haluis hukata yhtäkään kiertoa!) Tänään vielä varmisteluyritys kun mies palaa kotiin, vaikka taitaa olla myöhäistä. Veikkaan oviksen luultavasti olleen jo eilen lauantaina.Täytyy toivoa, että torstain setistä oli vielä viriilejä simppoja jäljellä munasolua odottelemassa... Kai niiden pitäis pari päivää siellä sinnitellä valmiudessa...

Hurjasti plussatuulia aiempien kuiden pinoista tutuille sekä uusille marraskuun tuttavuuksille, kaikille tasapuolisesti! :) Tilastollisesti noin joka neljännen tai viidennen meistä pitäis saada plussa tässä pinossa, tais päteä viime kuun pinoonkin.

Rouva79, kp 18/30 yk4

142/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli pudotus aamulla! Olin menossa testaamaan ja samantien kun istuin testi kädessä vessaan niin tilanne ratkesikin ettei tarvinnutkaan testiin pissiä!

Vaikka tähän olin yrittänyt itseäni valmistella niin kyllähän se h*lvetin pahalle tuntuu!!

Poistun nyt nuolemaan haavojani ja kieriskelemään itsesäälissä!

Parempaa onnea teille kaikille. Toivottavasti en näe ketään teistä enää tammikuun listassa, jos sinne palaan..

Onnea jo plussan saaneet!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAFIA, olen pahoillani puolestasi.. :( Toivottavasti seuraavalla kierrolla kyytiläinen tulisi matkaan...

Itselläni on huomenna kohtalonhetket käsillä.. Negahan se sieltä tulee, mutta jännittää silti, kun onhan se plussa mahdollisuus kuitenkin olemassa miullakin..

144/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Safia, täällä myös pahoillani sun puolesta :( Plussatuulia seuraavaan kiertoon!

Täällä jännät paikat edessä ylihuomenna kun menkkojen pitäisi alkaa. Oon visusti sitä mieltä että sieltähän ne tulee, vaikka tärppi ois hyvinkin mahdollinen. Sen takia en taho testata ennen ku kuukautiset eivät ala. 

145/459 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Safia, täällä myös pahoillani sun puolesta :( Plussatuulia seuraavaan kiertoon!

Täällä jännät paikat edessä ylihuomenna kun menkkojen pitäisi alkaa. Oon visusti sitä mieltä että sieltähän ne tulee, vaikka tärppi ois hyvinkin mahdollinen. Sen takia en taho testata ennen ku kuukautiset eivät ala. 

Vierailija
146/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelun Safialle ja Lumimaarialle :(

Ja Onnea xpikkumyyx plussasta :)

Minun tilanteeni ei erityisen lupaavalta vaikuta ja usko siihen, että ovis ylipäänsä oli viikko sitten alkaa hiipua. Ehkäpä sitä silti pitää varustautua siihen testin tekemiseen viikon päästä ja toisaalta vähintäänkin ovista voisi silloin tällöin testailla.

Minulla on taustalla pco ja kiertohäiriöitä, joten ei ole kummallista lainkaan, jos menkkoja ei tulisi ilman lääkkeitä.

Toivottavasti enempää tipahduksia ei tule vaan plussia sen sijaan :)

147/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Safia, Lidia85 ja lumimaaria! Toivotaan kovasti, että seuraavalla kerralla tarttuis pikkuinen mukaan..tsemppiä kaikille!

Tervetuloa rva79! :)

Täällä ollut vaikka minkälaisia oloja, mutta yhä edelleen pitäisi odottaa sinne la asti, että testi kannattaisi tehdä. Onko kellään muulla tullut seksin jälkeen vaalean punertavaa verta ja vain pyyhittäessä? Epäilen, että limakalvot vois olla kuivana, mutta voiko johtua myös muusta?

Oliko täällä muita keillä testipäivät lähestyy, onko ollut mitään oireita? ;)

148/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Airille onnittelut kihlauksesta! Ihanaa :)

149/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli testipäivät ja vähän niinku meni. Nyt kp 30 että ei tässä vielä ole toivoa menetetty vaikka sitkeesti negatiivista näytti taas aamulla testi :( mutta muistelin sitä että esikoisesta testasin vissiin viikon ennenku pärähti ne kaksi kauan kaivattua viivaa mittariin. On kyllä ihan semmonen olo että täti tulee. Emmäätiä enää mistää mitään :D

150/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik mammanen2011! :D toivotaan ettei se täti sieltä kuiteskaan tulisi! Joillakihan saattaa kestää kauemmin ennenkuin näkyy varma tulos. Pidetään peukkuja!

Piti tulla laittamaan vielä, että mammaksi.fi niin sieltä saa myös (minun mielestä) edullisesti raskaus/ovulaatiotestejä. Nopea toimitus ja huomaamattomassa kuoressa ;) tilasin juuri herkkiä raskaustestejä ja tällä hetkellä ei ole edes toimitusmaksua. Käykääpä kurkkaan, jos kiinnostaa!

151/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu kahta viivaa... :/ Ei välttämäti vielä testissä näkyiskään kuin vasta vkon päästä, muuuuutta hätähousuna piti jo päästä tekemään ja vähä masistelemaan.. Vaan taidan suosiolla jo alkaa ruveta valmistautumaan siirtymistä joulukuisiin, ja toivomaan, että yk2 tuottaisi toivotun tulokse.. :) Plussapeukkuja ylöspäin muille kanssasisarille!!!

152/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tipahdettiin :( tsemppiä muille!

153/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tippuneille ja tsemppiä uuteen kiertoon! Ei luovuteta!

Ja onnea vielä Nyytikille! Mahtavaa, että saatiin plussanneisiin jo porukkaa! Ja erityisesti lämmittää mieltä, että kyseessä on toinen pitkämatkalainen. Itsellä yritystä takana 2v, 2kk ja kaks keskemenoa tosiaan tällä ajalla (08/2013 ja 12/2013).

Pikaista omaa napaa: Nyt menossa kp 25/~34, dpo 5. Vielä ei mitään erityisiä oireita. Lauantaina ja sunnuntaina vähän kurkku kipeä ja sen takia pientä kuumetta ja väsymystä. Nyt ihan ok olo, rinnat ehkä nännien kohdalla hieman arat. Koska mulla on niin vaihteleva tuo kierto ja edellinen keskenmeno (tyhjennys) oli viikko ennen joulua niin aion odotta tuota testaamista pitkään, ku kierto saattaa ollaa vieläki sekasin. Sunnittelen testaavani ens viikon la kp 37:na, joka olis dpo 17. Nyt on ollu tosi hyvä fiilis tän kierron aikana ja vähän pelkään, että oon turhanki optimistinen onnistumisen suhteen ja sit tiputtais korkeelta ja kovaa.. Noh, yritän toppuutella itteäni tässä piinapäivinä. Tsemppiä kaikille!

Jonsteri kp 25/~34, dpo 5, yk 2v 2kk

154/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityisin varovasti tähän joukkoon (toiveissa 6.11). Olen 32v ja mies pari vuotta vanhempi. Meillä ennestään kaksi lasta ja kolmatta on nyt puolitoista vuotta koitettu. Syksyllä takana ikävä kohdun ulkoinen raskaus jonka seurauksena 3 kuukauden karenssi (ja pieni trauma). Vähän on ristiriitaisia ajatuksia raskauden suhteen kun syksyinen kokemus oli sen verran kivulias ja pelottava.

Ovulaatiot on mulla olleet aika kivuliaita ja siten ne on aina helppo bongata ja taidettiin tälläkin kierrolla osua aika hyvin nappiin. Nyt odotellaan josko olis tärpännyt kun on ollut aika vetämätön olo pari päivää ja pientä nippailua. Torstaina pitäis menkat alkaa joten pe varmaan testaillaan jos on aihetta. Itse olen kyllä niin moneen otteeseen toivonut ja kuvitellut kaikenlaisia oireita (ja tehnyt lukemattomia turhia testejä) joten en lähde enää aiemmin testailemaan. Mies on nyt työmatkalla ja olisi kivaa kertoa ilouutinen hänelle kun hän palaa :)

Tsemppiä kaikille!

155/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun on tippuneita :S toivottavasti enempää ei siihen porukkaan tule!

ja nyt plussatuulia ketkä vielä jännäilee :)

täällä elellään kiertopäivää 16/40 (epäsään. kierto joten ei varmaks voi sanoa ja e-pillerin jälkihuuruissa osa kierroista mennyt). ovista odotellessa. alavatsassa ollut kyllä jo pikkuhiljaa tuntemuksia, viime kuussa tunsin oviksen selkeästi. kuitenkin eilen ovistestillä ei vielä positiivista. odotellaan odotellaan :) ja harjoitellaan kovasti tietysti ;)

anneee 16/40 yk 5

156/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas! 

Täälläpä on aika monta marraskuisista pudonneita... :/ pahoittelut ja plussatuulia ensi kiertoon.. <3 Tervetuloa uusille! 

Hieman omaa napaa: Tulin sitten oikeasti sairaaksi. Ehkä se lämmön nousu kiinnyttymisen aikaan entisestään johtui tästä pirun flunssasta. Tosin tyttö sairasti tän ilman lämpöilyä ja mulla kainalolämpö on pysynyt siinä 36.8-37.2. Alavatsalla ei ole enää tuntemuksia. Välillä vaan paineentunnetta lantionpohjanlihaksissa.. :D Tisseissä ei mitään. Eli valmistaudun minäkin siirtymään tippuneiden pinoon.. :) perjantaina pitäis ne menkat alkaa.. 

Missmama ja dpo 10

ps. Jos joku haluaa räkäisen olon ja kurkkukivun niin täältä saa ilmaiseksi hakea! :D 

157/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ilmoittaudun varovaisesti jännäilemään, jos en itseni, niin sitten muiden puolesta :). Historiaa on jo monesta ketjusta ja varhaisia keskenmenoja muutama takana. Miehen kanssa ollaan päälle 30vee ja toista lasta haaveiltu jo pidemmän aikaa. Itselläni on lapsihaaveita vaikeuttamassa lievä kilpirauhasen vajaatoiminta. Esikoinen on jo kohta 5v. ja sai alkunsa lähes yhteisestä ajatuksesta, ekalla yrittämällä.

Alunperin oli tarkoitus pitää taukoa tämä kierto, mutta sain gyneltäni luvan yrittää, sillä ultrauksessa näkyi, että ovuloin juuri tässä kierrossa kp16. Tuolloin hyödynsimme tilaisuuden, mutta päätimme jättää hyödyntämisen tässä kuussa yhteen kertaan, ettei tulisi stressiä.

Nyt kuitenkin on menossa kp29/ 24-34 yk 8 ja olemme toiveikkaita oireiden takia. Muutama päivä vielä odotellaan ja sitten testailen. Plussia kun on ennenkin saatu, mutta kyydissä pysyminen on toinen juttu. Oireina ovat nyt aamukuvotus, hirveä nälkä, nännien lievä arkuus ja pissitys, ei muuta.

Onnea jo plussanneille ja muille toiveikkaille sekä lykkyä toisille uuteen kiertoon :).

Lalaloo kp29/24-34 yk8

158/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on jo tippunut kun itse vasta viikonlopulle ovista odottelen. Kummallisen runsaat ja pitkät kuukautiset, onkohan se nyt hyvä vai huono asia.. Hmm..

159/459 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut plussanneille ja tervetuloa uusille!! Ikävää kun tippuneitakin on tullut useampia, kuinkahan vaan itsellä käy... Tsemppiä kuitenkin uuteen yritykseen!

Eilen ilmestyi kunnon viiva testiliuskaan ja tänään vain vahvistui eli nyt on tosi kyseessä ;) ja sen kyllä mieskin tietää :D Kunnon alaselkäkivut on viivaa todistamassa. Kohta päästään piinaviikoille odottelemaan josko kuukautiset pysyis poissa. Kuinkahan vaan saan ajan kulumaan ja jotain muuta mietittävää? Kauheasti vauvajutut vaan pyörii mielessä...

Sitä pitikin vielä sanoman, että joku ihme vika siinä eilisessä testiliuskassa oli: ei imenyt mukamas mitään?? Jätin pöydälle ja puolen tunnin päästä viivat siinä oli. Ihmettelen kyllä kun muut pakkauksen liuskat on heti imeny, niin että sen on oikein nähnyt. Eli niissä on maanantaikappaleita seassa, vaikka apteekista ostin.

Tänään vielä talletellaan sit odotellaan. Tsempit kaikille!

160/459 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 25.2.2014

~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~

Missmama kp 32/25-45

Mammanen2011 kp 31/? yk 6-7

Lalaloo kp 30/24-34 yk 8

Lidia85 kp 30/30

Hera 90 kp 30/30 yk 3

Trista kp 30/32? yk 2

Jellonamieli kp 28/30-35 yk 4