Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~MARRASKUISET 2014~*~

26.01.2014 |

Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!

Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.

Evelyn kp 1/24-28 yk11

Kommentit (459)

1/459 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille!:)

Tipahdimpa tuolta lokakuisista tänne marraskuisiin jännäilemään, josko tärppäisi tästä kierrosta? :)Pää pystyssä kohti LA 11.11!!!!

Itsellä ikää 19.v. ja miehellä 20.v. Poppakonsteina täällä käytellään vitskuja ja foolihappoa vielä erikseen. Viime kierrossa oli ovistikut matkassa ja taidan ottaa tähänkin kiertoon mukaan.

Toivotaan, että meillä kaikilla natsaisi tässä kuussa!! ;)

Katarine kp1/29 Yk2

2/459 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammanen: Samaa olen miettinyt itsekin, milloin kertoisin, jos vielä joskus tärppäisi. Nyt en kertoisi uutisia kuin vasta ultran jälkeen. Viime kesänä alkaneesta raskaudesta ehdittiin kertoa muutamalle kaverille ja keskenmenon satuttua kaduin päätöstäni. Toisaalta sain henkistä tukea ja vertaistukea muilta keskenmenon kokeneilta, joten ei sekään huono juttu ole. Mielummin olisin ihan hissukseen kriittisten viikkojen yli. Jokainen tekee kuitenkin omat päätöksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/459 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin varovaisin mielin liittyä joukkoon kaiken jännityksen keskellä.

olen hieman alle kolmekymmentä ja samoin aviomieheni. Esikoinen on 4.5 vuotias ja sai alkunsa pitkältä tuntuvan vuoden yrittämisen jälkeen. 

Pitkään ollut haaveena toinen lapsi. Kierukka poistettiin marraskuussa 2013 joten nyt kolmas luomukierto kun ekaa hormonihässäkkää ei lasketa marraskuulta..

Keskimääräinen kp on 25 ja tänään on se 25 !!!! Menkkoja ei ole vielä kuulunut enkä vielä ole tehnyt testiä jotta pettymyksiltä vältyttäisiin. Niin ja Endo on taustalla... :/

Pitää hetken vielä vain malttaa tunne on että niin ne alkaa niinkuin aina ennenkin, mut epämääräisiä nipistyksiä ollut alavatsan kummallakin sivulla eikä varsinaisia menkka kipuja ole vielä kuulunut.. Hermot menee. Ärr..

4/459 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 5.2.2014 

~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~

Safia kp 12/28-30 yk 6

Evelyn80 kp 11/24-28 yk 11

Mammanen2011 kp 11/? yk 6-7

Lumimaaria kp 11/26-32 yk vuosia

Onnenaika kp 11/32 yk 1v. 10 kk

Trista kp 10/32 yk 2

Tann kp 10/? yk 2

Jellonamieli kp 8/30-35 yk 4

emilllia kp 8/28-29 yk 4

Anniina77 kp 7/29 yk 6

Jonsteri kp 6/~34 yk 2v.

Tiusk kp 5/30 yk 8

Neiti A kp 5/27-31 yk 4

Katarine kp 2/29 yk 2

+++Plussanneet+++

---Tippuneet---

5/459 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haave huomisesta: Jännät päivät sulla siis tiedossa, plussatuulia! Oikea kuukausipino taitaa kohdallasi olla kuitenkin lokakuiset eikä marraskuiset.

Kuinkahan sitä saisi viritettyä itsensä rentoon tunnelmaan koko kierron ajaksi? Ajatukset pyörii kuitenkin vain raskautumisen ympärillä. Alkukierron pystyn vielä olemaan jotenkuten stressaamatta mutta sitten se kierre taas alkaa, varsinainen noidankehä. Ainoaksi jääneessä tärppikierrossa viime kesällä ei oikeastaan edes yritetty kunnolla kun olin luullut oviksen olleen eri aikaan kuin mitä se oikeasti oli. Miten tuohon fiilikseen pääsisi takaisin?

Evelyn kp 11/24-28 yk 11

6/459 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko mukaan =)? Täällä yks "salahaaveilija" ja kolmas olisi toiveissa. Esikoinen 12v ja kuopus 5v. Yksi vaikea keskenmeno vuonna 2007 :(!! Nyt uusi suhde ja ollaan jo kolmisen vuotta tässä sopeuduttu uuteen perhemalliin, välillä paremmin ja välillä vähän vähemmän paremmin ;)...Jokatapauksessa ikää on jo mulla 35 ja miehellä 40 mutta siitäkin huolimatta ihan JÄRKKY kuume puskee vaikka kuinka järki yrittää takoa ettei enää, ei vielä jne.. kuumeilua takana noin 1,5v ja nyt uskalsin vasta paljastaa. Jos tässä kierrossa tärppäisi niin la olisi noin 11/11 =)!! Eli nyt kp 3/28-35 ja yk 1... Plussatuulia toivottelen Mä :)

7/459 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin hypätä tänne mukaan, nyt kun vihdoin menkkani alkoi (ovuloimattoman kierron tai myöhäisen ovulaation jälkeen) ja tiedän mille kuulle voisin seuraavaa laskettua aikaa odottaa/toivoa. Eli yk 9 taisi jo käynnistyä, kp 2/30, esikoista toivotaan. Tärppiin on ehkä jo vähän toivo hiipunut, vaikka kaikenlaisia poppaskonsteja sitä yrittääkin vielä lukea netistä ja kokeilla. Ja joka kuukausi osaan enemmän tai vähemmän keksiä oireita, ja epäilen jo halpistestien luotettavuutta kun koskaan ei sitä plussaa raskaustestiin ole ilmestynyt. (tai kyllähän minä olen jos jonkinmoista viivaa näkevinäni, mutta ne on täysin minun mielessäni kun mies aina sitten palauttaa maan pinnalle ja sanoo ettei siinä mitää näy.:D) Haluaisin vain niin vihdoin odottaa jo sitä vauvaa.. Mutta oikeassapa on testit vaan ollut, en odota.:D Ja se kun osaisi lopettaa sen stressaamisen, mutta miten voit lopettaa kun ajatuksissa ei muuta pyöri. Näillä tunteilla hyppään siis taas uuteen kiertoon.. josko jossain vaiheessa saisi sen palkinnon. On tämä vaan rankkaa.

8/459 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 6.2.2014 

Safia kp 13/28-30 yk 6

Evelyn80 kp 12/24-28 yk 11

Mammanen2011 kp 12/? yk 6-7

Lumimaaria kp 12/26-32 yk vuosia

Onnenaika kp 12/32 yk 1v. 10 kk

Trista kp 11/32 yk 2

Tann kp 11/? yk 2

Jellonamieli kp 9/30-35 yk 4

emilllia kp 9/28-29 yk 4

Anniina77 kp 8/29 yk 6

Jonsteri kp 7/~34 yk 2v.

Tiusk kp 6/30 yk 8

Neiti A kp 6/27-31 yk 4

Jiiaa79 kp 4/28-35 yk 1

Katarine kp 3/29 yk 2

Mimuli22 kp 2/30 yk 9

+++Plussanneet+++

---Tippuneet---

Vierailija
9/459 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eletään hieman omituisissa tunnelmissa; jos runsastakin runsaammat menkat ei olisi muutama päivä sitten loppunut, luulisin olevani raskaana. Mielialanvaihteluita ja itkuisuutta löytyy vaikka muille jakaa. Nämä tosin saattaa johtua myös kilpirauhasen vajiksesta, stressistä ja väsymyksestä.. Tässä kuussa halutkaan ei oo ollut "yhtä hyvät" kuin aiemmin, saattaa tosin sekin johtua em. syistä.. Ovista odotellessa :)

Tsemppiä kaikille! :)

emilllia

10/459 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoon onkin tullut paljon uusia jännäilijöitä, tervetuloa mukaan!

Ovista odotellaan täälläkin, lupaavia tuntemuksia onkin jo ollut siihen suuntaan. Ajoittaista jomotusta ja päivä päivältä lisääntyvää turvotusta, limoista nyt puhumattakaan. Päätin, etten ota mitään stressiä ovistestailuista tässä kierrossa, jokapäiväiset testailut voi ainakin unohtaa. Peitto heiluu noin joka toinen päivä nyt kun mieskin kotiutui reissusta.

11/459 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Tipahdin lokakuisista ja mäkin laskeskelin laskettua aikaa, jos nyt tärppäisi niin se olisi 9.11. (samana päivänä, kun esikoinen on syntynyt:D)

sannakaro kp 5/21-33 yk 2

12/459 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Sopisiko tänne vielä mukaan? :)

Olen kohta 24 vuotias ja mies täyttää pian 28. Esikoinen olisi haaveissa. Pillerit jätin pois viime elokuun lopussa, mutta itse yrittäminen aloitettiin. 12/13. Nyt siis yk3 kp.13/30. Menkat on olleet tasaiset pillereiden jälkeen, samaan tapaan kuin niitä ennenkin. Vielä ei mitään ovisoireita ole ja laskeskelin että ovulaatio olisi tuossa ens keskiviikon aikoihin.
Jos nyt tulisin raskaaksi olisi la 5.11 :) 
Plussatuulia kaikille!

13/459 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 8.2.2014 

Safia kp 15/28-30 yk 6

Evelyn80 kp 14/24-28 yk 11

Mammanen2011 kp 14/? yk 6-7

Lumimaaria kp 14/26-32 yk vuosia

Onnenaika kp 14/32 yk 1v. 10 kk

Hera 90 kp 13/30 yk 3

Trista kp 13/32 yk 2

Tann kp 13/? yk 2

Jellonamieli kp 11/30-35 yk 4

emilllia kp 11/28-29 yk 4

Anniina77 kp 10/29 yk 6

Jonsteri kp 9/~34 yk 2v.

Tiusk kp 8/30 yk 8

Neiti A kp 8/27-31 yk 4

sannakaro kp 6/21-33 yk 2

Jiiaa79 kp 6/28-35 yk 1

Katarine kp 5/29 yk 2

Mimuli22 kp 4/30 yk 9

+++Plussanneet+++

---Tippuneet---

14/459 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Täällä yksi taustalla viihtynyt mutta nyt kun pieni on meillekin tervetullut niin on ihan kiva kirjoitellakin jotain. Mennään "tjottaillen" ja yritän nyt alkuun olla enempää laskeskelematta päiviä ja mahdollisuuksia että säilyy tekemisen ilo ensisijaisena:) Ikää molemmilla 28 vuotta ja elämässä kaikki mallillaan - Jänniä aikoja! 

Kp 6/27.

-KK

15/459 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta!

lokakuisista juuri pudonneena siirryn tänne jännäilemään. yk5 pyörähtää käyntiin. jospa se tämä kierto nyt sitten olisi se meidän pienen alku! <3 ikää minulla 26 ja miehellä 29.

nyt kun kierto vihdoin näyttää vähän tasaantuvan e-pillereiden lopettamisen jälkeen (heinäkuu 2013) ja ovulaationkin tunnistin jo viime kierrossa niin varmuuden vuoksi tässä kierrossa ajattelin koettaa tikuttaa ovulaation vaikka oireet selkeät viimeksi olivatkin. vitamiinitkin jo olleet käytössä pitkän aikaa.

jos nyt tärppää niin laskettu aika olisi 22.11.

tsemppiä!

anneee kp1/40 yk5

Vierailija
16/459 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei!

Täällä edelleen odotellaan ovista.. Alavatsalla on ollut nipistyksiä, niin oikealla kuin vasemmallakin puolella, mutta ei kuitenkaan niin kovia, että olisi ovis vielä ollut. Halutkaan ei oo vielä olleet samanlaiset kuin yleensä.

Oon tässä parina päivänä ihmetellyt, kun virtsa on tosi tummaa, sellaista ruskehtavaa. Oon juonut samalla lailla ku ennen ja mitään vti:n oireita ei ole. Aloitin multivita raskaus ja imetys-monivitamiinit n.kuukausi sitten, voisko johtua niistä? Onko muilla ollut tällaista? Oon myöskin kipeänä nyt, mutta koskaan ei kyllä oo sekään vaikuttanut virtsan väriin. Googlettelin aiheeseen liittyen, ja vastaan tuli joku ketju jossa joku raskaana oleva ihmetteli virtsan tummaa väriä, niin tottahan mun piti sitten viimesellä halpistestillä testata sekin asia varmaksi, kun on noita muitakin omituisia oireita ollut viime aikoina.. Ja negaahan se tietysti näytti, en mä plussaa edes oottanut :D

Huomenna pitää mennä lääkäriin tän flunssan takia, niin vois kysyä sielläkin mistä voi johtua mutta aattelin kysäistä josko täällä jollain olis samanlaisia vaikutuksia ollut esim noilla vitamiineilla?

emilllia kp 12/28-29 yk4

17/459 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ja paljon onnea kaikille uusille!

Itse en ole täällä nyt hirveämmin käynyt, koska yritän olla stressaamatta. Täällä ollaan kuukautisista selvitty ja ensi viikon torstaina olisi gynelle aika varattuna. Ovulaatiota en aio tikutella juuri tuon gyneajan takia. Poppaskonsteja sen verran, että vitamiinit otin käyttöön tässä kierrossa.

18/459 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kiertopäiviä kun kattelee niin en varmasti ole ainoa jolla on ovisviikonloppu :) tosin hämää kun olen tuntenut kipuja molemmin puolin? yleensä on tosi selkeesti jommalla kummalla puolella. Enemmän kyllä on toi oikee puoli tulessa. Miehen vuorotyön takia on ollut vähän haasteellista tuo peiton alla pyörähtely mutta vieläkin kyllä kipuilee kylki , että toivoa on ettei ovis ainakaan ohi menny. Nyt alkaa ne piinaviikot sitten. ! Peukkuja meilleja kaikille muillekkin täällä :)

19/459 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain mammanen täällä on myös ollu ovisviikonloppu :)

Pe testiviiva lähes yhtä tumma kuin kontrolli  --> talletukset

La testiviiva yhtä tumma --> talletukset

Äsken hailakka haamu --> ei jaksa tänään :D

Mennään kyllä niin tarkoilla päivämäärillä että! Ton vauvan laskurin mukaan mun la olis 1.11. (edel. menkoista laskettuna) ja hedelmöittymisen tulisi tapahtua 8.2. jotta la voisi toteutua :D

Nyt toivotaan ja rukoillaan kädet kyynerpäitä myöten ristissä!!

Pidetään todennäköisesti vähän paussia tämän kierron jälkeen.. Mulla alkaa olla jo aika vaikeeta tavata tuttuja raskaanaolevia. Tänään oli yhden muksun synttärit ja siellä oli muutama jotka odottelevat kevätvauvoja. Mun kasvoilta varmaan pysty tyhmempikin lukea sen tunteen vaikka yritin olla aika normaalina. Ja tottakai olen erittäin onnellinen heidän puolesta. Se vaan taitaa olla se pirun kateus mikä alkaa pikkuhiljaa nostaa päätään...

Miten teillä muilla? Onko vaikea tavata raskaanaolevia tai kuulla vauvauutisia?

20/459 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, täältäki yksi lokakuisista tippunut. Nyt toista yritetty vuoden verran, kierto sekoili yhden kierron verran tuossa loppuvuodesta ja nyt palattiin taas normiin pituuteen. paineitta yritetään mennä ja ite koitan panostaa omaan hyvinvointiin ja esikoisen kanssa touhuamiseen nyt, jospa sitten meille suotaisiin ihana marraskuun vauva <3 mutta jos tääkin kierto menee ohi, voisin ihan hyvin ottaa synttärilahjaksi joulukuun vauvankin ;)  Menkat loppuivat tänään joten sit alkaa taas jännitys, ehkä kokeilen greippimehua tähän kiertoon!

masc kp 6/29 

Tintti