~*~MARRASKUISET 2014~*~
Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!
Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.
Evelyn kp 1/24-28 yk11
Kommentit (459)
Kiitos infosta Nyytikki.. Voin kertoa, että itse en malttais olla testaamatta. Pidättänyt meidät ajan tasalla, et mitä testit näyttää! :P Ajattelin aluksi et itse testais vasta 3.3 jos menkat on sitten myöhässä. Mut mietin et jos testasi jo 25.pvä kun kiinnittyminen pitäis olla 21.pvä. Mies tulee silloin reissusta niin olis kyllä kiva yllättää se positiivisesti. Mut näkyyköhän silloin vielä edes mitään.. Masentuu vaan täysin valmiiksi.. :D
Marraskuu on siitä kurja kuukausi, kun on niin pimeää, kurjat säät, pitkä talvi edessä jne. Eikä mitään juhlapyhääkään.. :D Et ankeaa olla pienen vauvan kans yksin kotona.. Mut onhan se pieni nyt tervetullut jos on tullakseen.. :)
Mascille hedelmällisiä hetkiä! ;)
Täällä ilmoittautuisi varovaisesti mukaan yksi uusi kuumeilija :)
Yrittämistä takana tarkkaan laskien noin 13kk. Aktiivisuus on tosin vaihdellut ja välissä on ollut myös kaikenlaisia taukoja. Edellinen kierto päätyi km aivan alussa joten nyt toivotaan, että elimistö olisi jossakin valmiustilassa raskautumisen suhteen :) Pakko oli kokeilla kirjoittaa tänne kun kuitenkin olen teidän juttuja välillä sivusta seurannut :) Pidän taas kaikille peukkuja! :)
kp 19/26 yk 14
Tervetuloa mukaan Tuiksi!
Nyytikille pidän täällä peukkuja että pieni tarraa mukana ja että perjantaina on testissä sitten vahva viiva. :)
Täällä on sellainen olo että menkat alkaa just. Tissikipu, ärtyisyys, turvotus, menkkakivut ei jätä paljon tilaa mielikuvitukselle. Just nyt tuntuu siltä että ei varmaan tarvii silloin 23.2. enää mitään testailla (se on siis testipäivä). Mur.
Trista kp 23 / 32?
Lokakuisista tipahdettu :(
Anniw kp1/26-32 yk5
Mä kans tipuin lokakuisista.. :/ kakkosta haaveillaan ja yk4 käynnistyi eilen.
Mimmi ja onni kp2/ 39-42 yk4
Missmama, joo, marraskuisissa on tarkoitus pysyä. Jos tästä kierrosta ei ota tarttuakseen, pidän seuraavan kierron taukoa niin, että la olisi vasta tammikuussa. Mies kun toivoi alkuvuoden vauvaa.
Päivitys 19.2.2014
~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~
Safia kp 26/28-30 yk 6
Missmama kp 26/25-45
Evelyn80 kp 25/24-28 yk 11
Mammanen2011 kp 25/? yk 6-7
Lumimaaria kp 25/26-32 yk vuosia
Onnenaika kp 25/32 yk 1v. 10 kk
Lidia85 kp 24/30
Hera 90 kp 24/30 yk 3
Trista kp 24/32? yk 2
Nyytikki 23/26 yk vuosia
Jellonamieli kp 22/30-35 yk 4
emilllia kp 22/28-29 yk 4
Anniina77 kp 21/29 yk 6
Taivaanlahja kp 21/28-29
Tuiksi 20/26 yk 14
Jonsteri kp 20/~34 yk 2v.
Tiusk kp 19/30 yk 8
Neiti A kp 19/27-31 yk 4
sannakaro kp 17/21-33 yk 2
KK kp 17/27
Jiiaa79 kp 17/28-35 yk 1
Pöntiäinen kp 16/26-28 yk 1
Katarine kp 16/29 yk 2
Masc kp 16/29 yk 13
Mimuli22 kp 15/30 yk 9
Aavaa kp 11/30 yk 10
Alicia kp 11/30-?
anneee kp 11/40 yk 5
Blackpanther kp 7/27-28 yk 2
Emotar kp 6/28 yk 8
Tunturi 4/23-28 yk 7
Rellu kp 4/33
Mimmi ja onni kp 3/39-42 yk 4
Tann kp 2/24 yk 3
Anniw kp 2/26-32 yk 5
kuumeilua 72 kp ?/?
Airi kp ?/?
+++Plussanneet+++
---Tippuneet---
Ihanaa Nyytikki, kuulostaa lupaavalta! Mielelläni lisäisin sinut jo plussanneiden puolelle mutta odotellaan vielä viivan vahvistumista.
Pahoittelut Tann menkoista. Kiva kuitenkin että pysyt vielä seuranamme marraskuisissa, oikein paljon tsemppiä uuteen kiertoon!
Tervetuloa mukaan myös Tunturi, Tuiksi, Anniw sekä Mimmi ja onni!
Evelyn kp 25/24-28 yk 11
Tervetuloa kaikille uusille! :)
Nyytikki: peukut täälläkin pystyssä! Itse olen myös marraskuussa syntynyt ja mua se alkoi haittaan vasta siinä vaiheessa, kun kaikki muut oli täyttänyt jo 18, niin minä olin viimeisten joukossa :D
Tann: mulla vähän samoja ajatuksia, että jos nyt ei tärppää, niin sitten varmaankin siirtyisi yritys hieman ettei tuu sitä joulu-vauvaa sitten. Mutta mies jo sanoi, että mitä haittaa vaikka la menis joulukuulle ku molemmat poitsut ovat syntyneet jo kaks viikkoa etuajassa :D todennäköisesti tämä kolmaskin menis samaan kastiin!
Trista: toivotaan ettei kyse kuiteskaan ole niistä menkoista. Jännät päivät sulla kyllä eessä!
Mulla on tänään pitkästä aikaa ollut taas aivan tajuton väsymys päällä! Olisi niin tehnyt mieli jäädä suihkun jälkeen vain makoilemaan sängylle ja torkahtaa vielä hetkisen :) mutta pakkohan sitä on jotain tehdä, kun kaksin kappalein näitä muksuja hoidettavana :D
Yrityksen ja jännityksen täyteisiä päiviä kaikille!
Pikainen päivitys täältä. Sunnutaina tuli ovistestiin tasavahvat viivat, maanantaina testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva ja tiistaina testiviiva tosi vahva suhteessa kontrolliviivaan. Oletan oviksen siis olevan tänään! Iik!
Talleteltiin sunnuntaina ja sitten tänä aamuna, eli hyvin osui yritykset kohdalleen. Nyt alkaa siis piinaviikot! Päivitän taas uutisia kun on jotain kerrottavaa. Vielä ei mitään oireita mihinkään päin, mutta punaviini, greippimehu, mammavitamiinit ja gelee royalet hyödynnetään päivittäin. :)
Niin ja siis tänään kp 20/~34. Valoa kohti! :D
Mä täällä ihmettelen mun kroppaa vaikka menkat täysillä päällä :) Tosiaan kun aivan jatkuvasti nälkä ja koko ajan saa juosta vessaan.. tajusin vaan yhtäkkiä, et toi nälkä"oire" oli silloin kun esikoista odotin.. :) hmm.. mut viime sunnuntaina tein testin ja se oli selkee nega ja maanataina alkoikin menkat 3 päivää oletettua aiemmi ..! Ehkä mun kroppa hakee viel itseään ;)
moni on puhunut siitä missä kuussa haluaisi lasketun ajan olevan. itselle on ihan sama milloin kunhan plussan saisi ja oman nyytin kainaloon <3 ei tämä vauvan teko olekaan niin helppoa kuin ennen on ajatellut..
muutamalla onkin jo jännät päivät edessä tsemppiä niihin!
hetken mielijohteesta tein ovulaatiotestin, nyt siis kiertopäivä 11/40(epäsään. kierto). haalea testiviiva tuli mutta tämä ei ilmeisesti tarkoita vielä mitään..? en ole ennen ovulaatiota edes testaillutkaan joten ihan uusi juttu on minulle.
HYVÄ SUOMI!
Täällä ilmoittautuisi yksi kuumeilija mukaan :) Kolmas olisi toiveissa, kotona pitävät vauhtia yllä kaksi poikaa 07ja 09. Vauvakuumetta pukannut vähän väliä ja nyt on ihan karannut käsissä, miehenkin sain vihdoin ylipuhuttua vielä kolmanteen :) Itsellä ikää 30 ja miehellä 33.
Toisen aikoihin kokeilin ovis-testejä ja nyt taas käytössä. Ekaa kuukautta yritystä päällä ja luulisin, että viikonloppuna päästään tositoimiin. Vielä ei viivaan testeissä näy. Kiertokin on vähän mitä sattuu mutta luulisin, että nyt oltais jossain kp 10/28. Taas on niin jännää, aivan kuin esikoista yritettäessä :)
Täällä olen kaikkien juttuja seuraillu jo jonkin aikaa. Plussaonnea kaikille, toivottavasti niitä alkaisi jo ilmestymään! Luo itsellekin hieman toiveita :)
Täällä on mieli niin maassa. Ihan varma tunne että tästä kierrosta ei oo tärpännyt! En tiedä miks tältä tuntuu mut tuntuu vaan. Oireita mulla ei oo oikeen koskaan mistään ni en oo niitä edes sen kummemmin tutkinu...
Mä hyppään myös suoraan sinne tammikuun pinoon. Oon ite syntyny kanssa marraskuun lopussa ja se on ollu teininä mulle tosi vaikee paikka. Kaikki kaverit sai mopon vuotta aikasemmin ku minä ja varsinkii se 18v synttäreiden oottaminen otti koville. ikuisesti muistan varmaan sen miten koko vuoden kiukuttelin äitille et miks oon syntyny loppuvuodesta :D Sillon uhosin kovaan ääneen että varmana tuun tekemään omat lapset alkuvuodesta! :D Joo lapsellista, myönnetään...
Sen verran oon nyt venyttäny tota "alkuvuotta" et marraskuukin lasketaan siihen :)
mutta tulee nyt ihan tarpeeseen tällänen pieni tauko palstailusta ja oviksen kyttäilystä. Mulla osuu kyllä seuraavakin la vielä marraskuun puolelle mutta jättäydyn nyt silti tämän jälkeen pois hetkeksi.
Minulle osuu tässä kierrossa mahdollinen laskettu aika marraskuulle merkitykselliselle päivälle, olisipa se hyvä enne <3
[quote author="anneee26" time="19.02.2014 klo 16:58"]
moni on puhunut siitä missä kuussa haluaisi lasketun ajan olevan. itselle on ihan sama milloin kunhan plussan saisi ja oman nyytin kainaloon <3 ei tämä vauvan teko olekaan niin helppoa kuin ennen on ajatellut..
muutamalla onkin jo jännät päivät edessä tsemppiä niihin!
hetken mielijohteesta tein ovulaatiotestin, nyt siis kiertopäivä 11/40(epäsään. kierto). haalea testiviiva tuli mutta tämä ei ilmeisesti tarkoita vielä mitään..? en ole ennen ovulaatiota edes testaillutkaan joten ihan uusi juttu on minulle.
HYVÄ SUOMI!
[/quote]
Haaleakin viiva tarkoittaa että kannattaa alkaa tekemään talletuksia :) jos ei hormoonit oo kohoomassa ni siinä ei näy yhtään mitään. Paras tapa just varmistaa ettei ovis mee ohi.
Huomenta vain kaikille! Täällä on piina viikot käynnissä. Viikko sitten tiistaina/keskiviikkona oli ovis ja keskiviikkona saatiin sitä hyödynnettyä, mutta ainakaan vielä ei oo mitään raskausoireita tullut. Peruspessimistinä en kyllä usko tärppiin, enhän minä näin helposti voi tulla raskaaksi..varmasti oon vuoden päästä samassa tilanteessa. Toisaalta takaraivossa kutkuttelee että mitä jos siellä olisikin kyytiläinen... Noh tiistaita odotellessa, silloin pitäs alkaa menkat. Toivon ettei ala!
Ilmoittaudun mukaan marraskuisiin lokakuisista tippuneena. 2/26 yk3
Heips. Omaa napaa ekaksi, ovistestististä tänään jo melkei yhtä tumma testiviiva kuin kontrolli, joten jospa se ovis huomenna sitten oikeesti on.. taidan kuitenki olla ihan hiljaa miehelle tästä, eipä tarte toisen sit kauheita paineita ottaa :D taidetaan kyl tänää jo ottaa varaslähtö.. Kun alkaa näyttää tuo viiva jo yhtä tummalta melkein.
Nyt kun sit sais tän suht stressivapaan fiiliksen jatkumaan, vissii joka ilta lähettävä juoksemaan aina siihe asti ku mekat pitäis tulla, kun nyt oon käyny pikku lenkin aina heittämässä ja olo pysyny hyvänä ja rentoutuneena Eikä sit vauvajututkaa nii paljoo mielessä, tosin tuo esikon uhmailu kyl tasottaa sitäkin ihan kivasti :D
nyytikki, toivottavasti ois pikkunen kyydissä! Peukut täällä pystyssä :)
Tintti