Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~MARRASKUISET 2014~*~

26.01.2014 |

Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!

Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.

Evelyn kp 1/24-28 yk11

Kommentit (459)

41/459 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airi meillä tärppäsi aikanaan ekasta kierrosta pillerien jättämisen jälkeen (Cerazette) ja tuo tärppi täyttää kohta 3 <3 että voi tulla nopeestikkin :D ajatuksena oli sillon että olis ollu välissä kierto tai pari mutta luonto päätti toisin :) nyt sitten taas on menny jo 10 kuukautta ja yksi keskenmeno tässä välissä että eihän näistä ikinä tiedä.

42/459 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui! eli näyttäisi siltä,että joillakin tärppää hyvinkin nopeasti :) ihana kuulla niistäkin versioista, kun itse on kuullut kavereilta vain sitä peloittelua pitkästä odottelusta. Niin Tiusk, ei siitä maltista varmaan haitaksikaan olisi, mutta kun sitä ei tahdo tästä tytöstä aina löytyä :)

Jännä nähdä tosiaan, miten kenelläkin lähtee tämä kevät sujumaan? Ja kiva jäädä kuulemaan, mitä testi kertoo Tristalle 23 päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/459 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelyn80, voisitko lisätä mut mukaan listaan. Kiitti! :) minä pian 30, ja mies 32, toista lasta toivotaan.

Alicia kp 5/30-? 

44/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 14.2.2014 

~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~

Safia kp 21/28-30 yk 6

Evelyn80 kp 20/24-28 yk 11

Mammanen2011 kp 20/? yk 6-7

Lumimaaria kp 20/26-32 yk vuosia

Onnenaika kp 20/32 yk 1v. 10 kk

Hera 90 kp 19/30 yk 3

Trista kp 19/32? yk 2

Tann kp 19/? yk 2

Jellonamieli kp 17/30-35 yk 4

emilllia kp 17/28-29 yk 4

Anniina77 kp 16/29 yk 6

Jonsteri kp 15/~34 yk 2v.

Tiusk kp 14/30 yk 8

Neiti A kp 14/27-31 yk 4

sannakaro kp 12/21-33 yk 2

KK kp 12/27

Jiiaa79 kp 12/28-35 yk 1

Pöntiäinen kp 11/26-28 yk 1

Katarine kp 11/29 yk 2

masc kp 11/29 yk 1v.

Mimuli22 kp 10/30 yk 9

Aavaa kp 6/30 yk 10

Alicia kp 6/30-?

anneee kp 6/40 yk 5

kuumeilua 72 kp ?/?

Airi kp ?/?

+++Plussanneet+++

---Tippuneet---

45/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää kanssasisaret! :)

Päivitin uudet kuumeilijat listalle, kolme A:ta eli Aavaa, Airi ja Alicia, tervetuloa mukaan! Meitä onkin jo paljon ja monella on kierto jo loppupuolella tai pian kääntymässä sinne. Jännittää jo nyt teidän kaikkien puolesta.

Testasin ovisplussan kp 18 ja eilen oli ihan hirveä turvotus. Maha ihan pallona ja ilmaa vatsassa. Toivottavasti siellä tapahtuisi jotain. Talletuksia on ainakin tehty parin päivän välein, joten yrityksen puutteesta ei voi (taaskaan) puhua.

46/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ystävänpäivää kaikille! :)

Tiusk: olis aika hurjaa saada kolmoset! :D haha. Siinä varmasti tuntee olonsa jotenkin riittämättömäksi ;)

Evelyn80: toivotaan että tärppää! Tommonen parin päivän välein on aika hyvä tahti! :D

Meillä meni eilinen hieman kinastellessa ja mies (yllätys,yllätys) alkoi taas jarrutteleen, vaikka oli sovittu että yritys alkaisi tänä viikonloppuna, niin en nyt sit tiiä tuleeko siitä mitään. Tunnelmat kyllä meni hieman alakanttiin. Meidän muksutkin lähtee hoitoon koko vklopuksi, niin mikäs sen parempi ajankohta pupuilulle ja sille vauvan tekemiselle :D mutta joo..toista ei voi pakottaa, eikä liiaksi painostaakaan. Katsellaan!

47/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille! :)

Mahtuisinko minäkin tänne kuumeilemaan teidän kanssa marraskuisesta vauvasta? Me ollaan uusioperhe, minulla on yksi lapsi ennestään ja miehellä kaksi, ja nyt ollaan juhannuksesta saakka haaveiltuun yhteisestä pikkuisesta. Miehen kanssa molemmat ollaan hieman alle kolmikymppisiä. 

Tosiaan juhannuksena loppui menkat ja alkoi vauvan yritys, mutta ongelmana on ollut ovuloimattomuus ja epäsäännöllinen kierto (kp 25-45). Nyt uskaltauduin mukaan tänne kuumeilemaan, kun eilen kävin gynellä apua kysymässä ja avuksi sain Clomifen-reseptin ja tiedon siitä, että siellä on näinä päivinä irtoamassa kaunis, iso munasolu ja olosuhteet muutenkin otolliset. Nyt on kp 21 menossa ja oletin taas olevan ovuloimaton kierto, kun mitään "oloja" ei ole ollut. Joten oli kyllä iloinen yllätys! :) Hassua oli tulla miehen kanssa kotiin pupuilemaan lääkärin määräyksestä.. :P 

Ihanaa ystävänpäivää teille muillekin haaveilijoille! :) 

48/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää kaikille ja tervetuloa uusille! Mukavaa, että kohta päästäänkin jännäilemään sitten ensimmäisiä plussia tänne ketjuun.

Mietin Pöntiäinen itsekin eilen, että kolmosten odottaminen olisi kyllä aika hurjaa, kun olen itse muutenkin pienikokoinen. Toivottavasti saatte yrittelyt käyntiin siellä :)

Missmama toivottavasti et joudu noita Clomifenejä hakemaan vaan että tärppäisi nyt ihan luomukierrosta :) En tiedä luitko aiempia juttuja, mutta minulle kirjoitettiin juuri eilen sama resepti, mutta loppukierrosta sitten verikokeiden jälkeen selviää pitääkö niitä alkaa ensikierrossa syömään.

49/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelyn, suuren suuri kiitos kun jaksat päivitellä listaa! Tosiaan, täällähän on monilla jo piinaviikko menossa, sullakin jännät paikat!Tsemppiä!

Pöntiäinen, miehet taitaa ajatella näitä asioita vähän enemmän järjen kautta  ja sieltä se vastahakoisuus varmaankin putkahtaa, kun alkaa liikaa miettimään oikeaa ajankohtaa jne. Toivottavasti mies tulee pian "takaisin järkiinsä" :)

Missmama, hyvältä kuulostaa, hyvään saumaan satuit menemään gynelle ;)

Ihanaa ystävänpäivää munkin puolesta kaikille! <3

alicia

50/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan ja iloista ystävänpäivää :)

).(

tää tilas nyt ovistestit, haluun tietää missä kohtaa se ovis oikeen on kun ne viimw vuoden ovistuntemukset on ihan kadoksissa. Alkaa kyl oikeesti melkei jo epätoivo iskemään. Tavallaan en kuumeile ollenkaan, mutta kyllä tässä nyt silti jotai raskaus/vauva kateutta/kuumetta podetaan.. mut sen tiiän et kun oon tämmönen nii tässä kierrossa ei mitään tapahdu. Kun syksyllä raskauduin, koko vauvakuume oli ihan poissa ja olin niin strssivapaa ja en miettiny koko vauvajuttua tosin tämäkin raskaus meni kesken, esikoisesta raskauduin myös täysin tietämättäni ja vauvahaaveet oli siirretty joskus 2012 vuoden alkuun ja viime keväinen km. Raskaus oli myöskin täysin odottomaton ja vauvakuumeettoman kierron tulos. 

Mies kuumeilee meillä tosi vahvasti, mut onneks se nyt ei varmaan hirveesti voi vaikuttaa simppojen tehoon? eihän? :D jospa se vaan tehostais ;) 

kaikille kellä ovis käsillä vauvatuulia täältä puhisen <3 

mulla kierron perusteella ois ovis 19.2.. Saas nähdä mitä testit sanoo sit sillon. 

Masc kp 11/29 yk 13

Tintti

51/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oliskin Masc ihanaa jos vaan pysytis olemaan stresaamatta. Itselläni on ainakin ihan liikaa vapaa-aikaa jolloin en muuta tunnu tekevän kun ajattelen vauvoja. Olen aina haaveillut kotiäitinä olemisesta ja tällä hetkellä olen paljon yksin kotona niin olo on vähän kuin kotiäidillä, se oleellinen eli lapsi vain puuttuu. Käyn siis osa-aikaisesti vuorotyössä ja mies käy vakitöissä virastoaikaan.

Omaa napailua: Tein sitten ovulaatiotestin, joka näytti melko vahvaa viivaa. Melko ristiriitaiset tunteet, miten viiva voi olla jo noin vahva, jos munasolut ei ollut läheskään kypsät. Ne tarviis ilmeisesti vielä ainakin neljä päivää kypsymiseen. Mutta jos niistä sitten kuitenkin joku kypsyisi ja irtoaisi? No saa nähdä mihin suuntaan viiva mennee.

Hei te ketkä käytätte ovistestejä niin minkä merkkisiä käytätte ja tilaatteko niitä netistä vai käyttekö ihan kaupasta ostamassa? Ja mistä tilaatte jos tilaatte netistä?

52/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ystävänpäivän kunniaksi täti tuli kylään (viimeinkin, kp37) ja mää kuulun ny sitte marraskuisiin. :) 

Yritän olla miettimättä koko asiaa, ku tuntuu ettei tästä mitään tuu, 3 peräkkäistä km:a 7kk sisällä, nii ei jaksa olla toiveikas. Mullahan oiski la 2 viikon päästä jos ei ois menny heinäkuussa kesken.. :/

mutta emmää silti synkistelemään rupia. :)

Emotar kp1/28 yk8

53/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan pitkästä aikaa. Täällä on kierto edenny kuten ennenki, ei mitään erityisiä oireita. Ovis oli viikko sitte.  Meillä just tänään selvis et miehen simpat ei ollu parhaita mahdollisia. :( Pitää viel antaa parin vk pääst uus näyte, josta sit selviää enempi. Jos jotain positiivista ni mun tutkimuksissa ei o ainakaan vielä löytyny mitään vikaa :) Iso helpotus! 

Tiusk ku kysyit tuol aiemmin et miten folliikkelit kasvaa ni mulle kerrottiin, että kasvaa 1-2mm vrk:ssa ja on valmiita ku on 21mm kokosia. Ehkä ne sit on kasvanu, jos kerta ovistesti niin näyttää. :) Tsemppiä sulle ja muillekki!

54/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuisista tipahtaneena liityn seuraanne ja yritän niellä pettymyksen.. Kp 2/27-28, yk 2

55/459 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiusk, toivotaan joo, että nyt tärppäis, kun kerran ovulaatio on käsillä. Mut luulen etten nyt siihen romahda vaikkei nyt onnistuisi, kun seuraaville kieroille on kovat panokset käytössä. Clomifenit! :D Vähän enemmän luo uskoa tulevaan.. Toivotaan, että sinullakin ne musasolut jaksaisi vielä vähän kasvaa ja vielä irrotakin. :) 

Alicia, niin sattuikin aika hyvään aikaan. Yllätti positiivisesti, kun leuka rinnassa, odottaen pettymyksiä sinne menin... :P 

Tiuskille vielä, mä olen aikaisemmin tilannut Halpa-testi.fistä jotain ovulaatiotestejä paketin. Nimeä en muista. Ne oli jotain puikkotestejä ja ihan ok toimi. Omasta hormonitoiminnasta johtuen en niistä paljoa hyötynyt. Eilen gynekologi sanoikin, et hän suosittelee digitestejä kun niissä ei ole tulkinnan varaa... Tässä kierrossa en ole tikutellut enkä stressannut, mut siellä ultrassa se ovis löytyi.. :) 

56/459 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 15.2.2014 

~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~

Safia kp 22/28-30 yk 6

Missmama kp 22/25-45

Evelyn80 kp 21/24-28 yk 11

Mammanen2011 kp 21/? yk 6-7

Lumimaaria kp 21/26-32 yk vuosia

Onnenaika kp 21/32 yk 1v. 10 kk

Hera 90 kp 20/30 yk 3

Trista kp 20/32? yk 2

Tann kp 20/? yk 2

Jellonamieli kp 18/30-35 yk 4

emilllia kp 18/28-29 yk 4

Anniina77 kp 17/29 yk 6

Jonsteri kp 16/~34 yk 2v.

Tiusk kp 15/30 yk 8

Neiti A kp 15/27-31 yk 4

sannakaro kp 13/21-33 yk 2

KK kp 13/27

Jiiaa79 kp 13/28-35 yk 1

Pöntiäinen kp 12/26-28 yk 1

Katarine kp 12/29 yk 2

Masc kp 12/29 yk 13

Mimuli22 kp 11/30 yk 9

Aavaa kp 7/30 yk 10

Alicia kp 7/30-?

anneee kp 7/40 yk 5

Blackpanther kp 3/27-28 yk 2

Emotar kp 2/28 yk 8

kuumeilua 72 kp ?/?

Airi kp ?/?

+++Plussanneet+++

---Tippuneet---

57/459 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko nyt niin että kukaan ei tästä kierrosta tipahda! Mieluusti päivittelisin plussanneiden listaa oikein urakalla.

Kiitos Alicia! Täällä jo toista päivää aamuvirkkuna, päätin tulla taas päivittämään listan. Aina sama juttu loppukierrosta. Iltaisin torkun telkkarin edessä ja aamulla herään pirteänä jo kukonlaulun aikaan, myös vapaapäivinä. Mitään erikoisempia oireita ei ole havaittavissa. Rinnat on vähän turvonneet ja nännit aristavat niinkuin aina ennen menkkoja. Heh, kyllä kai ne aristavat kun täytyy olla vähän väliä tunnustelemassa. Aamuisin herään toinen sierain tukossa, mitälie flunssaa liikkeellä.

Tiusk kyseli ovistesteistä. Olen tilannut kotitesti.fi:stä Sofin liuskoja. Minulla ovat toimineet ihan ok. Digitestejä olen miettinyt myös, voisi olla hyvä vaihtoehto. Viivojen tulkinta kun on aina vähän niin ja näin.

58/459 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa dpo 4. Tiistai iltana kun kävin nukkumaan tuli aika voimakkaita nipistyksiä vasemman munasarjan kohdille ja keskiviikkona jatkui nipistelyt, tuli myös limaa. Halut oli myös korkealle. Joten arvelen oviksen olleen tiistaina/keskiviikkona. En tiiä kumman noista nyt sitten laskisi dpo 0, vissiin tiistain sitten ja sen mukaan ois sitten tuo dpo 4..mitäs muut on mieltä? Keskiviikkona talleteltiin, sitä ennen lauantaina..toivottavasti riittää.

59/459 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä voitaisiin sopia että kukaan ei tipu :D Noita digitaalisia ovistestejä itekin mietin ja menin jo apteekkiin niitä ostamaan, kun sitten huomasin että se seitsemän liuskan setti maksaa siellä 40 euroa. Jätin hyllyyn, pitää katsoa löytysikö muualta kohtuullisempaan hintaan.

60/459 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Kivaa kun on tullut lisää porukkaa :)

Meillä tosiaan on nyt pupuiltu ahkerasti ja miehellä tosiaan oli vain kamalat paineet päällä, kun oon höpöttäny sille oviksista sun muista, niin sen takia tullu vähän molemmin puolin väärinkäsityksiä :D mutta nyt saakin sitten alkaa jännittämään tuleeko tästä pupuilusta tulosta! Ens viikko tietenkin vielä samoissa merkeissä, mutta katsotaan miten käy ;)

Kylläpä sitä pitää äideiksi haluavia taas rahastaa, jos noin kalliita on ovistestit! Mutta onhan ne digitaalisetkin raskaustestit aika tyyriitä :(

Pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että mahdollisimman monelle tulis se plussa! :)