Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~MARRASKUISET 2014~*~

26.01.2014 |

Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!

Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.

Evelyn kp 1/24-28 yk11

Kommentit (459)

381/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jellonamieli ja Anneee!

Itse jostain syytä tein tänäkin aamuna testin, mutta negaahan se näytti niinkuin olettaa saattoi. Sitä vaan niin kovasti toivoo... No, nyt jään odottelemaan menkkoja enkä enää testaile :)

Relight kp28/28/yk1

382/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti isosti onnea Jellonamieli ja Anneee!! Kertakaikkisen upeaa :)))

Anniw, otan osaa.. :( Tyhjääkin tyhjempi testiruutu on *****stä.

ON: Lämmöt laski eilen, hanat aukes tänään... tips tipahdin, TAAS... YK 8 alkaa km:n jälkeen... mä alan uskomaan, etten koskaan tule saamaan elävää lasta. Vuodesta 2001 on liian pitkä aika, eikä tämä yksi keskenmeno tässä välissä mitään lohduta.. ei siellä edes nähty alkiota.. pussukkaa ja sen semmoista vaan... tuulimuna lie... Lyöty olo, ja itkuhan siinä pääsi... Harkitsen vakasti, että lähtisimme yksityiselle perustutkimuksiin, koska julkinen on p****stä! Ja etenisimme sitten... mitä sieltä selviäisikin.... Ja jos kaikki olisi viime kesänä mennyt hyvin...olisi laskettuaika ihan näillä näpeillä.... vaan ei....

Hei hei ja TSEMPPIÄ JA ONNEA MATKAAN kaikille lopuille marraskuisiin jääville.. minä lähden joulumaahan.... 

Weebee kp1/30 yk8 starttasi juuri..HV täti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
383/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmijaonni : Mulla ovis tulee heti limapäivien jälkeen :)

Vierailija
384/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nyt vasta tajusin miltä kuullostin kun kerroin juoneeni! :o todellakin luulin eilen että menkat alkoivat kunnolla, ja juhlat olivat, joten uskalsin sitten nuo juoda. Ja tänään ollut siitäkin morkkis, vaikka rusertavaa vuotoa on taas jäänyt koko päivän paperiin.. ja erittäin menkkamaiset kivut olleet.

385/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas omanapailua. Tänään kp26/26, ja odotus jatkuu. Kierto on ollut viime vuonna myös 28, joten pitäisi nyt vaan pysyä rauhallisena. Ei tule sitten taas liian suurena pettymyksenä. Jos summataan tämän kuun oireet: huono olo, vatsaa muilii ja nyt uutena tissit kipeänä ja alavatsa turvonnut. Mutta mutta, kuinka helppoa nämäkin oireet on kuvitella. Perjantaina tein negan, olisi voinut kuvitella että siinä jotain olisi voinut jo näkyä. Nyt en sitten enään uskalla testata. Se on vaan niin paljon helpompi testata hieman aikaisin, jos sieltä tulee nega sen voi tulkita liian aikaiseksi testiksi. Mutta jos nyt tulisi nega niin sehän tarjoittaisi ihan oikeasti negaa.. Ja niinkun se asiaa mihinkään muuttaisi, mutta en uskalla enään testata. Seuraavan kerran tiistaina, jos silloin ei täti ole vielä tullut. Mutta eiköhän sitä tiputa tässä ensi yön aikana tai viimeistään huomenna.

Ahdistaa, jännittää, toivoo niin kovasti... 

Onnea Jellonamieli ja Anneee!

386/459 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmijaonni: enhän mä siis tiedä kun en oo ikinä raskaana ollut. Mutta joka paikassa lukee että kiinnittymisestä voi aiheutua lisääntynyttä valkovuotoa jossa VOI olla mukana verta. Kai se kiinnittymisvuoto voi siis olla veretöntäkin? Järjellä kun ajattelee niin miksi ei, kaikki limakalvojen ärsyyntyminen muutenkin tuntuu aiheuttavan vuotoa. Tää on siis vaan mun mutu. Mulla ovis on yleensä limapäivänä ja jos niitä on kaksi putkeen se on jälkimmäisenä päivänä. On myös ollut niin, että ensin tulee ovislimat ja muutaman päivän/viikon päästä uudet. Se kai voi johtua siitä, että ekalla munis ei irtookaan ja tulee uusi yritys. Näin tohtori selitti, en sit tiedä oliko just niin. Mutta ei toi oo niin yksiselitteistä kaikilla...

Promint: kuulostaa tosi oudolta... eikö se ovis tuu tikkuplussan jälkeen 36 h sisällä? Eli ei siis silloin kuin se plussa tulee?  Ihan siis ajattelin noita päiviä kun lasket. Tai jos se munasolu ei vaan oo irronnutkaan? Tai irronnut myöhemmin niinkuin mulla edellisessä? Niinkin voi käyfä. Ne testit mittaa vaan sen hormoonin nousun, ei ne tiedä irtoamisesta mitään. Mulla oli kanssa edelliset TOSI niukat. Mutta ajattelen niin että jos ei tuu plussaa nii  ei oo vaan tärpännyt. Turhaa sitä on itseään kiduttaa. Kannattaa varmasti testaa vielä varmuudeksi muutaman pvn päästä..

) . ( hohhoijaa. Ei tässä kyllä paksuna olla. Ovis oli sata varma silleen ettei hyödynnetty. Voi itkun kiukku. Musta tuntuu etten ikinä raskaudu!! Ollaan oltu ilman varsinaista ehkäisyä kuitenkin jo elokuusta... no ehkä se sit tärppää kun YRITTÄÄ? Ärmurkiukku. No ei enää kuin 3 päivää tuskaa..

Havu kp 30/24-33 dpo 18 tai 14

387/459 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pinosta plussasin niin välillä teidän juttuja olen käynyt lukemassa. Piti tulla se sanoon, että mimmijaonni, kun mulla oli kiinnittyminen, niin silloin tuli tosi paksua valkovuotoa sen päivän. mut se ei ollut semmoista liukasta ja venyvää kun ovislima, vaan ihan rehellista paksua valkovuotoa.. Et jospa se sinullakin olisi sitä. :) 

kovasti plussatuulia kaikille jännääjille ja tervetuloa marraskuisten odottajien pinoon.. :)

388/459 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnittelijoille! Onnellisia täällä kyllä ollaan :)
Havu: meilläkin missattiin tämän kierron ovulaatio, ja siksi ajattelin, ettei tässä kuussa ainakaan. Ehkäpä sen myötä jäi stressi pois ja plussa tuli!
Toivon samaa sinullekin ja kaikille muille plussan haaveilijoille <3

389/459 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää hajoo. Miksi en tehnyt aamulla r.testiä. Nyt sitten ihan kamala jännitys koko ajan. Keskittyminen ei riitä mihinkään. Vieläkään ei merkkiä kuukautisten alkamisesta, tänään kp 27/26 (26-28). Rinnat kipeät, huono olo. Yleensä on ollut aika reilua limailua ennen kuukautisten alkamista, nyt ihan "kuiva" olo :) Vilu myös koko ajan. Mies ei pysty ymmärtämään, miksi se testin tekeminen niin pelottaa. Mutta onneksi täällä ymmärretään :) Kaikki klassiset oireet, mutta silti ei uskalla vielä uskoa. No huomenna testi aamulla. Sitten on enään olematon riski saada väärä nega. Ja anteeksi tämä omanapailu, tällä hetkellä ajatus vain pyörii pelkästään tuossa navan ympärillä.

390/459 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimmijaonni: mullakin oletettu kiinnittyminen viikko sitten tiistaina, jolloin valkovuoto oli todellakin tuollaista paksua ja sitä tuli paljon!

ON: eilen tosiaan haalea plussa testattu, ajattelin huomen aamulla testailla uudelleen joko olisi vahvistunut! <3 eilen illalla aivan hirvittävä pyörrytysolo oli ja huonoa oloa myös aamulla. ja tämä tuli siitä kun töissä eräs keinui keinutuolissa ja katsoin pelkästään sitä keinumista! :D

anneee kp37/40 tai rv3

391/459 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuinka monelle on tullut tuota valkovuotoa kiinnittymisestä... Oiskohan mullakin ollut sitä...? Se oli dpo 4-5 viime ma ja ti ja sitä tuli tosiaan ihan hurjasti. Jos siis ovis ois ollut eka. Ei vitsit... Tai sit se oli joku megaovis... No torstaihin asti voi menkat alkaa ja pe teen testin jos ei oo alkaneet. Hurjat toiveet taas heräsi. Mulla ei kyllä oo mitään oloja ollut. Repäisykipuja vähän ja jotenkin tuntuu että nivusista ylöspäin on jumissa.. Ja tissit...

Vierailija
392/459 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, täällä tiputtiin :( Eilen alkoi aivan tajuton selkä- ja mahakipu ja illalla alkoikin tulla verta ihan kunnolla ja PALJON. Yölläkin heräsin kun vuodin, eli tiiä sitten oliko joku kiinnittyminen tapahtunut mutta nyt tuli pois, kun olo tilat oli kuitenkin niiin erilaiset kuin yleinsä. Ja jos menkat ovat, niin ihan "väärään" aikaan nyt tulivat. huoh. No menipä nyt miten meni, joulukuun nyytteihin tässä nyt sitten vaihdutaan. Ja itse olen tammikuun lapsi, joten mikäs siinä vaikka omankin saisi tammikuussa ;) 

Tällä viikolla lääkäriaikakin varattuna, jotta saataisiin kierto tasasemmaksi ja helpottaisi raskautumista. Ihania plussa tuulia vielä teille! :)

393/459 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljää päivää yli mennään. Ei näy tätiä ei. Tein r-testinkin liuskalla, mutta negaa näytti. Tosin oon rampannut koko päivän suunnilleen tunnin välein vessassa, et liekkö näyttäiskään mitään? No, aamulla teen tikulla ja jos sit näyttää vielä negaa, eikä tätiä oo tullut kylään, niin antaahan olla.
Liekkö pidentelis tuota väliä? Eihän tässä oo ku kahet menkat vasta tullut.

tann kp 28/24 yk 3

394/459 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea taas kaikille plussanneille!!!

ON: Kun viimeviikolla kävin manailemassa, ettei mitään oireita vielä ole, niin siitä eteenpäin onkin ollut rinnat sika kipeät. Olen myös räjähdellyt tuolle miehelle ihan mitättömistä asioista (on ukko parka ihmeissään, kun yleensä tasaisempi olen). Päätettiin testata torstaiaamuna ekan kerran (kun kierron pitäisi taas keskiviikkona alkaa alusta).

Täysin allekirjoitan nuo jännittämiset, mistä täällä on puhuttu. Kokoajan kun pyörii oma tilanne ja tuntemukset mielessä, niin on aivan ihanaa että niitä voi täällä käydä kertomassa <3

395/459 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on täälä muitakin, joilla kierto venyy... Itellä nyt kp 30/28 eikä edes ole sellaista tunnetta että menkat olis alkamas, mutta testi näytti tänäkin aamuna negaa. Mulla kyllä oli kierto ennen tuota syksyn raskauden keskeytystä 30-35pv, että taitaa se nyt vaan hakea paikkaansa. Toivottavasti ainakin niin, ettei mitään muuta ongelmaa ole.

Onko teillä, joilla on epäsäännöllinen kierto, löytynyt mitään syytä sille?

Relight

396/459 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan samoissa merkeissä Relight. Eilen tein iltapäivällä negan. Vieläkään ei merkkiä kuukautisista. Nyt 28/26 (26-28). Kierto ollut niin säännöllinen aikaisemmin. Nyt sitä vieläkin pitää yllä toivetta raskautumisesta.. Vaikka eihän tässä nyt enään todennäköisyydet kovin hyvät ole. Esikoisesta tein negan kp 28/28-31 ja sitten plussan kp 33.. Mutta nyt kierto on ollut lyhempi.

Onnea annee26 :)

397/459 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä OLI säännöllinen kierto. Kellon tarkasti alkoi aina 32 kpn aamuna klo 10 vuoto. Nyt sitten mitä tahansa 24 - 35 väliltä näyttäis tulevan. Mulle se on ok, kunhan ei enää pitene.

Sen tulin kertomaan että ihan just tiputaan ja korkeelta. Eilen oikein villitsin itseni jännitykseen kun luin että muilla on kiinnittymisestä tullut samanlaisia limoja. Nyt tuntuu kyllä siltä että menkat ne alkaa. Voi itkunkiukku. Yk 4 alkakoon huomenna...

Havu kp 31/jotain

398/459 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä siis menossa kp 1/24-34 yk 4 :(

Oon muuten n. 3v sitten alkanut säästämään mahd. hoitovapaata varten. Kuvittelin sen koittavan PIKKASEN aiemmin. No alkaa olemaan kiva potti kasassa... saas nähdä paljonko sit on jos se on joskus ajankohtaista. 

399/459 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussantuneille! Ja pahoittelut tippuneille!

Muitakin tän hetkisiä jännäiliöitä on näköjään! Mulla oli viime kuussa (jos ne ekat nyt oli jotain kun oli niin erikoiset ja niukat) 30 päivän kierto...Ei hajuakaan mitä tässä kuussa ois mutta tänään on kp28. Välillä vatsakipua mutta nyt ei mitään sellaista. Ajattelin kyllä vasta testata lauantaina ellei oo alkanut ennen sitä...

Ymmärtääkö muitten miehet miten kamalat nämä "viimeiset/ekat" päivät ovat? Itse oon ainakin niin hermostunut, jokainen olo/tunne analysoidaan, jokainen wc käynti pelottaa ym ym...Mun mies on nyt hieman alkanut ymmärtää mutta aiemmin on kyl joskus kommentoinnukin että joko olet raskaana tai sitten et..ei se ajatuksen voimalla muutu....ÄH! No eihän se muutu ei mutta omalle jännäämiselle ei voi mitään!

400/459 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan omanapailen:
Eipä tuo aamuinen testi sanonut sen enempää kuin eilinenkään. Negaa näytti, eikä haamuakaan näkynyt. Alamahaa kyllä kipristelee, mutta ees mitään menkkaoireita ei oo tullut. Viidettä päivää mennään yli niin että paukkuu.
Mistähän voi johtua menkkojen poisjääminen, kun pillereiden lopettamisesta on kohta 3kk? Kahdet menkat tullut pillereiden poisjätön jälkeen.