Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~MARRASKUISET 2014~*~

26.01.2014 |

Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!

Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.

Evelyn kp 1/24-28 yk11

Kommentit (459)

401/459 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiäkään ei ole ollut, toki aloitin viikko sitten opiskelut melkein vuoden työttömyyden jälkeen, mutta eihän sen pitäisi vaikuttaa? :D Eikä nuo opiskelutkaan ole stressannut, ensimmäinen päivä jännitti, mutta siihen se jäikin.

402/459 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että miehet voisivat ymmärtää tätä viimeisten päivien oloa. Eihän sitä itsekkään aikaisemmin tiennyt miten omaa kehoa voi syynätä koko ajan yms. En olisi edes itse uskonut millaiseksi "muutun" näinä viimeisinä kierron päivinä.

Täällä varmasti tiputaan tänään. Eilen tuli hieman ruskeaa limaa, joka on aina ollut merkki kuukautisten alkamisesta. Kierto vain venyi hieman. Harmittaa, sitä jo hieman alkoi toivomaan negoista huolimatte että jospa.. No positiivisena asiana on ettei ovis nyt näyttäisi osuvan työmatkan kanssa päällekkäin, kuten aikaisemmmin pelkäsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
403/459 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tann, saattaahan se olla, että sun kierto hakee vielä paikkaansa, kun kuitenkin sulla on niin vähän aikaa pillereiden pois jättämisestä.

TMH, täälä samantapainen tilanne. Itse tein tänään cb:n digitestin (kp31/28) ja aina vaan se sanoi, että ei raskaana. Vaikka järki on sanonut jo muutaman päivän, ettei se testi positiiviseksi muutu niin kuitenkin sellainen pieni toivonkipinä on ollut ilmassa. Mulla varmasti kierto on vasta tasoittumas uomiinsa ja vähän on sellainen tunne että tänään lähdetään uuteen yrityskiertoon.

Relight

404/459 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin se kierto vaihtui taas päivään 1. Yk4 alkakoon. Eihän se nyt ihan hirveästi vielä ole, mutta liikaa kuitenkin.

405/459 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi TMH :(

täällä tiputtiin eilen kanssa. YK 2 alkaa, pitää vain toivoa, että sellaisen pienen joulupaketin saisi.

Täytyy kommentoida vielä tuohon ylläolevaan, ettei nuo miehet varmaankaan täysin ymmärrä, miten pelottavalla/pahalle nuo viimeiset päivät tuntuvat. Mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että ainakin tuo minun kulta tuntuu tukevan ja kuuntelevan täydestä sydämestään, vaikkei aina ymmärtäisi...

Sain huomata tämän taas eilen illalla, kun menkat alkoi ja oli pettynyt olo. Taidan tästä nyt siirtyä seuraavaksi tuohon Joulukuun porukkaan. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille täällä vielä jännääville

406/459 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

testailin taas tänään ja heti tuli tikkuun selvä punainen toinen viiva! <3 ei tätä voi uskoa todeksi..

siirryn tuonne odottajien puolelle mutta tsemppailen edelleen vielä niitä ketkä jännittävät!

anneee rv4+4

407/459 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annelle onnittelut plussasta!

Pahoittelut tippuneille, tsemppiä jatkoon, leuka pystyyn ja kohti uusia tuulia! :)

Täällä 30/24

408/459 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relight, mä mietin kans tuota kierron pitenemistä, mutta outoa, että ihan näinkin hurjasti meinaa venyä. No, viikko ja jos ei täti oo tullut kylään, eikä raskaustestikään mitään näytä, niin soitan lääkärille.

409/459 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä tiputtiin!   Tann, kannattaa mennä lääkärille jo pelkästään oman mielenrauhan vuoksi :-)                      Minä siirryn nyt joulunyytteihin. Tsemppiä vielä jännääjille!            

410/459 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. 

Anneee:lle paljon onnea plussasta! Tippuneille tsempit ja kovemmat puhurit uuteen kiertoon :) 

Täällä ei tuntemuksia mihinkään suuntaan..näppyjä on ilmestynyt naamalle, mut johtuu varmaan herkuista mitä olen syönyt tuossa aiemmin. Tänä aamuna herätessä kurkku oli tosi kipeä, sekin taatusti jotain muuta kuin plussaa.. ja eilinenkin päänsärky johtui varmasti vaan nestehukasta. Siis kaikkeen "oireiluun" löytyy syy.. Ei tarvitse kuvitella mitään :D 

Mutta mennään vaan viileesti odotellen.. 

mimmi ja onni kp jotain..

411/459 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää kp 32 ja oletetusta oviksesta nyt 3 vkoa. Ostin hetken mielijohteesta rtestin..uskallankohan testata?? Jaiks....

412/459 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, siis 2 vkoa..

413/459 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin eilen illalla...Ens kuu otetaan tauko koska la olis hiukan jouluaaton jälkeen ja vaikka ei mua haittais että syntyis joulukuussa muuten (itsekin olen ;) ) niin haluun rauhassa viettää joulua lasten kaa. Kuitenkin edellisten synnytysten perusteella synnytän hieman etuajassa niin tiiän ettei se tammikuun puolelle menis kuitenkaan...harmittaa harmittaa harmittaa tippuminen...

414/459 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on menkkoja jo muutaman päivän enteillyt tuhruvuoto ja tänään se täti sieltä sitten tuli kyläilemään. Eli kp 1.

415/459 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin testaa aamupäivällä negan.. nyt sitten mahaa polttelee niin kuin menkoissa konsanaan..voi p****a!!

Varmaan yön aikana tippuu.. :/

416/459 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin. Menkat alkoi tänään.

417/459 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin ollut hiljaiseloa pari päivää..

Taitaa kaikki odotella kierron päättymistä/alkamista.

Mulla ei vielä menkat ole alkaneetkaa, joten kierto taitaakin olla pitkä niinkuin aiemminkin. Mutta ihmeellistä paksua, tosi venyvää (anteeksi tämä tarkka kuvailu :) ) valkovuotoa on tullut nyt muutaman päivän..mitähnä sekin tarkoittanee..hmm..

Mutta sen lisäksi, että olen miettinyt tätä raskautumista :) ja muuta tulee väkisinkin mietittyä, että jos lapsi syntyisi talvella, niin mitkähän ihmeen rattaat sitä vauvalle hommaisi :D Ja niitä olenkin jo huvikseni selaillut.. :)

418/459 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 23.3.2014

~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~

Rellu kp 35/33

Mimmi ja onni kp 35/39-42 yk 4

Anniw kp 34/26-32 yk 5

Evelyn80 kp 32/24-28 yk 12

???-Kadonneet-???

Lidia85 kp 56/30

Tuiksi 52/26 yk 14

Jiiaa79 kp 49/28-35 yk 1

Kaiotic kp 48/31 yk 2

Mimuli22 kp 47/30 yk 9

Nioliina kp 45/32 yk 1

Aavaa kp 43/30 yk 10

kuumeilua 72 kp ?/?

+++Plussanneet+++

Nyytikki kp 25/26 yk vuosia  

Lalaloo kp 31/24-34 yk 8

Missmama kp 35/25-45

Hera 90 kp 34/30 yk 3

KK kp 30/27

Tittalilla dpo 13

Anis83 kp 31/28 yk 1

Emotar kp 29/28-32 yk 8 dpo 10

Lil e kp 36/36-38 yk 2

Jellonamieli kp 47/30-35 yk 4

anneee26 kp 36/40 yk 5

---Tippuneet---

Lumimaaria

Safia

Onnenaika

Jenni J

emilllia

Iltatähti82

Pöntiäinen

Neiti A

sannakaro

Trista

Mammanen2011

Jonsteri

Nele82

Taivaanlahja

Iidamatilda

Subflower80

Katarine

Anniina77

Rouva79

Masc

Liinaloviisa

Alicia

Toivetta täynnä

Blackpanther

Bey

Tunturi

Saffelson

Weebee

Promint

Havu

T M H

Airi

Relight

Millimamma

Tiusk

Tann

419/459 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, maailmalta on kotiuduttu ehjin nahoin. Oli jännä tulla pitkästä aikaa katsomaan mitä palstalla on sillä välin tapahtunut. Listakin on taas päivitetty, saa ja pitää tulla ilmoittamaan jos on virheitä.

Onnittelut plussista Jellonamieli ja anneee!

Pahoittelut tippuneille, paljon tsemppiä uuteen kiertoon.

ON: Olin ihan varma, että menkat alkaa reissun aikana mutta eivätpä alkaneetkaan. Nyt mennään jo kp 32, joka on mun mittapuulla paljon. Ainoastaan kerran aiemmin on kierto ollut 34 päivää. Silloin myös sattui viikon ulkomaanreissu, joten taitaa maisemanvaihdos vaikuttaa asiaan tälläkin kertaa. Mitään kummempia oloja ei ole suuntaan eikä toiseen ja kp 28 testasin puhtaan negan. Täti on siis varmaan tulossa parin päivän sisään mutta sitä odotellessa roikun vielä täällä teidän muutaman muun jännäilijän kanssa.

Evelyn kp 32/24-28 yk 12

420/459 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla heti ilmoittelemaan että tosiaankaan mihinkään en ole kadonnut, vaan ovuloin huomattavasti myöhässä, joten menkkoja tässä odotellaan, olettaisin että alkavat viimeistään tiistaina. Merkkejä raskautumisesta ei ole, niin rauhassa nyt odottelevan vain että menkat alkaa ja päästään uuteen kiertoon.

Tann: Minulla oli pillereiden jälkeen monta kuukautta aivan säännölliset menkat, mutta sitten ilmeisesti tämä vauvan yrityksestä johtuva stressi (välillä tiedostamatonkin) vaikuttaa heti, ja ovuloin välillä pari viikkoa myöhässä ja menkat tuli siitä noin parin viikon päästä.

Mimmijaonni: Minulla kävi niin että luulin ovuloineeni aiemmin, tikkujen perusteella, mutta kun lämpöjä mittailin niin ne ei ollut noussut. Sitten paljon normaalia myöhemmin tuli uusi plussa ovistikkuun ja lämmötkin nousi, eli ovulaatio oli tapahtunut myöhemmin ja menkat siirtyivät paljon oletettua myöhemmäksi. oletko mittaillut sekä lämpöjä että tikuttanut? sehän ei tarkoita ettei tuo vuoto voisi olla raskaudesta johtuvaa.;) tsemppiä!