Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~MARRASKUISET 2014~*~

26.01.2014 |

Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!

Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.

Evelyn kp 1/24-28 yk11

Kommentit (459)

361/459 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. kuumeilin syys-ja lokakuisissa ja marraskuisissa seurailin tässä taustalla. Mutta nyt oli pakko tulla kertomaan että sain eilen plussan !!!!!! kolmas kerta toden sanoi. En tiedä vaikuttiko se että jätin kuumeilun nyt taustalle ja "unohdin" asian...mene ja tiedä. En vaan oikein vielä käsitä tätä juttua :)

362/459 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

täällä ollaan vielä. jännäillään! Aina iltaisin jomottaa alavatsaa ja juuri sellaisia "menkkakipuja". ja eilen sain aivan hirvittävän itku/kiukkukohtauksen. ensi viikolla tiistaina/keskiviikkona testaillaan.
eli mielelläni tuohon tilastoplussapinoon haluaisin. :)

Millimamma: älä välitä toisten mielipiteistä eikös tärkeintä ole että on itse onnellinen? tätä periaatetta yritän itsekin noudattaa ihan sama mitä muut ajattelee. :)

anneee kp 35/40 yk 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/459 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Emotar, Lil E ja Kathia sekä muutkin plussajunaan loikanneet :) 

Anneelle paljon peukkuja testailuun!!

Negaoista :( Inhottavaa... itse tulen samaan negajunaan... jee jee... :(  En tiedä mikä päävamma iski aamulla, että menin siihen Sofiin pissimään... ensin katselin, että huihaihaamu tulisi, mutta kun kuivui, niin ei taida edes haamuja olla.. kp on..29..että eiköhän se olis jo näkynyt, jos olisi ollut nähtävää.. 

Ja mitä silti pää tekee? Kaivelee menneitä ja muistuttaa, että viime kesänä kp 31 tein viel ihan super negan ja sit vasta viikon päästä tuli plussa ja digiin 2-3.. että... äh..

Odottelen siis tätiä tänne... Taas. :P 

PS: Kiva kuulla Millimamma ja Relight etten ole ainoa pelkuri..  se, tämä, pettymys on kyllä... arseesta.. :( Mä kerkesin jo aamuksi kerätä itseeni masisitku olot koska se nega.. mutta pakko kasautua ja siirtää toiveet joulunyyttiin.. Onkohan synnäreillä hyvää jouluruokaa... ? :D

364/459 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ainakin erilainen joulu :D

Onhan  se raskaustesti vähän sellainen, ettei millään malttaisi olla sitä tekemättä, mutta toisaalta taas ei millään uskaltaisi sitä tehdä...

365/459 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sepä se. tekee mieli tehdä uusi ja samalla tiedän et se on vaan suolan hieromista haavoihin.... Ja mä mietin, että MIKSI mä tein ton sofin enkä sitä cb:n digiä?? Siinä se olis näkynyt jo varmuudella, koska näyttää jo 1-2 viikot.. musta tuntuu, että mulla on tosin aina matalat nuo tasot.. kauheen isot vaihtelut on hCG:n määrässä samalla viikolla.. Kysyin tuosta viime kesänä, että jos on vähän, niin onko se sama kuin "huono raskaus", niin kättärillä sanoivat että EI. Että tärkein on se tuplaantuvuus, ei itse hormonin määrä...  

Ootteko te mittauttaneet arvoja keillä on jo raskauksia takana ja muistatteko arvoja versus viikot?

Mulla mitattiin kolme arvoa: menkoista piti olla 6+4 siinä kohtaa, mutta ultrassa näkyi sellaisia, että lääkäri arvioi viikoiksi 5+4 paremminkin, ja tuolloin hcg oli ihan vähänpäälle1000. Seuraava arvo otettiin 48h jälkeen ja oli tuplaantunut niin että oli hiukan päälle 2000. Kolmas arvokin otettiin, mutta se katosi mysteerisesti jonnekin.. :P 

No, oli miten oli, alkas sitten ne rättipäivät kun kerta ovat tullakseen, niin kerran..loppus tää ..odotus. :(

366/459 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kathia, onnea Lil E!

Ja Relight: jaan tunteesi, me miehen kanssa yritettiin lapsi ajoittaa meille parhaaseen kohtaan, mutta eihän se niin mennyt kuin elokuvissa. Ajoitukset jääkööt sikseen ja nyt vain kovasti toivotaan, että tulisit jo pieni meidän perheeseen! Itse olen loppuvuoden lapsia ja aivan mainiosti elämässä pärjännyt, jopa nauttinut siitä "pienimmän" osasta esimerkiksi koulussa yms.

ON: Tänään apteekin kautta kotiin ja testiä matkaan. Yksi ei taida riittää :) Tiedätte varmaan tunteen..
Jos raskaana olen, tänään alkaisi viikko 6 ja täytyypä kyllä sanoa, että olo on oppikirjan mukainen. Kuvotus maksimus kaikesta mahdollisesta. Koko ajan saa syödä jotain pientä, ettei pahoinvointi nosta aivan tyystin päätään.
Kovasti jännittäviä hetkiä eletään täällä!

Ja kyllä Weebee, testin tekeminen pelottaa aivan hullun paljon. Varsinkin nyt, kun tädin olisi pitänyt saapua jo yli viikko sitten kylään.. Tuntuu, että jos testi nyt näyttää negaa, niin sitten on jotakin ikävästi pielessä :/

367/459 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jellonamieli, oletko tosiaan malttanut olla testaamatta noin kauan? Toivotaan parasta, että testin tulos on mieluinen :)

Relight kp27/28 yk1

368/459 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relight: en sentään ;) Yhden negan testasin apteekin omalla. Testistä on kulunut nyt suunnilleen viikko, joten uskallan uuden kerran yrittää.. Nyt käytössä on digitesti cb:ltä, jospa antaisi luotettavamman tuloksen.

Negan jälkeen jo odottelin vuotoa alkavaksi, mutta ei sitä ole näkynyt (onneksi). Joten testiä jälleen... Hui, miten sitä malttaa nukkua ensi yönä! Onneksi väsyttää sen verran paljon, ettei unta varmasti kovin pitkään tarvi etsiä.

369/459 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä jellonamieli huomiseen! peukkuja

370/459 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaiskohan sitä tehä testin vai odottelisko ens to asti...? Huoh.. repäisykipuja ollut, mutta on niitä vähemmässä määrin ollut ennenkin pari kertaa. Siis sellaisia että sattuu sekuntin pari ihan p*rkeleesti kun nousee tai aivastaa. Viime yönä heräsinkin sellaiseen.. outoa! Nyt ois jo dpo 17 jos ekat limat ois olleet ovis.. toiset ois voinu hyvin olla kiinnittymiseen liittyvää. Oonpa naurettava :D ihan mestari kuvittelemaan toiveissani kaikkea. Jos ovis ois ollutkin vasta maanantaina ja luteaalivaihe ois mun max 16 pv niin vasta torstaina sitten tietää. Tissit on muuten kanssa jännästi kipeät. Yleensä nännit kipeät ennen menkkoja, nyt jotenkin noi tissien alaosat, ne mihin rintojen paino tavallaan kohdistuu.  Juupajoo. Tällaista pohdiskelen, en ilkeisi kellekään ääneen sanoa :)

Havunen kp 28/ 27 tai 31, 32 tai jotain...

371/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tippu lämmöt..enää 36,5.. laskeutuu laskeutuu... eli huomen varmaan aukee hanaset.. puuuuh. 

Havulle peukut pystyssä kans!!

372/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jellonanmielelle :)

373/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gravin
Raskaana
2-3

Nyyh! Suhde meidän minikoppi vessaan muuttuu, kun saa kuulla elämän tärkeimmän pienen uutisen siellä.
Nyt kovasti odotellaan ja toivotaan, että pieni pysyy kyydissä. Huomenna soittoa neuvolaan.

Puhallan täältä paljon plussatuulia teille kaikille.

Ja kenellekään en suosittele Apteekin omaa raskaustestiä, sen luotettavuus ainakin minulle oli puhdas 0. Ystäväni cb piti kutinsa jälleen, sehän tässä kierrossa näytti ovulaatiotkin kohdilleen :)

374/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gravid piti kirjoittamani.. Pää ei pysynyt mukana ;)

375/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä testattu tänä aamuna haaleakin haaleampi haamu! <3 mieskin näki sen. nyt odotellaan vahvistumista.. oireena alavatsan juilinta edelleen.

alkaa jännittämään esikoista kun yritellään :)

anneee 36/40 yk 5

376/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi onnea Jellonamieli ja Anneee! <3 Ihania uutisia. :)

Tarrasukkia teillekin matkaan! <3 <3 <3

377/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp27/26-32 ja nega testattu CB early testipuikolla :'(

Vierailija
378/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas plussanneille! :)

Täällä ollaan ihan sekavissa ajatuksissa. Tosiaan sen oviksen sain plussattua 25.2, kaksi negaa hätähousuna olen nyt tehnyt, viimeksi viime tiistaina aamu pissasta. Nyt eilen kuitenkin heti aamusta tuli erittäin ruskeaa vuotoa, ensin ihan vaan vessassa käydessä huomasin, työaikana oli pakko laittaa tamppooni koska olin varma että menkat alko :( Ei kuitenkaan tullut kuin vähän ja rusehtavaa vuotoa, ei veristä. Koko iltana ei taas vuotoa näkynyt ollenkaan.

Tänä aamuna itkin katsoessani pingviini dokkaria ja peläten että vuoto taas alkaisi.. Tässäkö tämä nyt sitten oli? Ehkä juilimista mahassa, mutta niin on ollut jo useamman päivän, samoin rinnat kipeänä.

Eilen myös join 2 lasia viiniä ja kolme olutta ( välillä 19-01 ) ja nyt aamulla ihan KAMALAN rapulainen olo. Ja tosiaan, ei noin pienistä annoksista kyllä yleinsä oloja ole.. HUOH.

Vuoto huolestuttaa eniten, ei oikein tunnu menkoilta, varsinkaan kun 1,5 vk myöhässä tulevat, tai niin en ainakaan haluaisi uskoa... Mutta ei kai kiinnitysvuotoakaan voi olla, eikös se pitäisi maks. 12 vrk päästä hedelmöitysestä tulla?

379/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hurjasti onnea kaikki plussanneet :) oon niiiin kade!! mahdankohan itse joskus kokea saman... Toivottavasti!!

) . ( täällä ihan kauhea tuska. Voikunvoikunvoikun! Järjellä ajatellen ovista ei tullut edes hyödynnettyä... on vaan niin jäätävä tissikipu, eikä yhtään nännikipu. Toisaalta ei nippaile mahaa, ei oo ollut huono olo eikä mitään muutakaan hormonihöryjä mitä mulla saattaa ihan oviksenkin jälkeen olla.

Oon kyllä omanapainen...

380/459 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuleeks kiinnittymisen aikaankin limat?? Mulla nyt pari päivää tullut aika paksuhkoakin vuotoa.. :O Mietinkin, et onkko ovis nyt, mutta kun muita ovisoireita ei ole..kun reilu viikko sitten, milloin oletin oviksen olevan niin koski ihan pirusti mahaa ja limaa tuli aika reippaasti.

Mimmi ja Onni