Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~MARRASKUISET 2014~*~

26.01.2014 |

Aloitan ketjun marraskuisesta pienokaisesta haaveileville. Tervetuloa mukaan jakamaan tuntemuksia, plussia ja miinuksia!

Tipahdin juuri lokakuisista ja mahdollinen laskettu aika olisi 1.11. Esikoinen on ollut meillä 30+pariskunnalla haaveissa kohta vuoden verran, varsinainen yritys aloitettu 3/2013. Matkan varrella on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Isoimman henkisen kolahduksen koin keskenmenossa 8/2013. Jotenkin sitä vaan jaksaa silti nousta ja uskoa tulevaan.

Evelyn kp 1/24-28 yk11

Kommentit (459)

321/459 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista tiistaita, täällä vielä mukana.

Tippuneiden jono on ikävän pitkä, ei auta kuin toivottaa onnea uuteen yritykseen!! Ihanaa kun plussanneitakin on jo useampi :)

Huomenna olis testipäivä, luulen että tää mun kiertoni olisi kuitenkin 30 päivää kuin 28. Kaikenlaisia lupaavia oireita olis havaittavissa: alavatsassa viiltävää kipua, kun aivastaa tai vaihtaa nopeesti asentoa, alaselän kipuilua, tukkoisuutta, pientä väsymystä, huimausta aika paljonkin. Jännittää jo aikalailla :)

Eli huomenna siis, aamusta katsotaan. Tuun kertoon miten kävi :)

322/459 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tippuneille. :(

Mulla dpo7 menossa, ei mitään selkeitä oireita mihinkää suuntaan, mutta ainahan voi kuvitella itelleen raskausoireita. Niinku nenäverenvuoto parina päivänä, lievä tissikipu, jano, väsymys (päikkärit lähes joka päivä), paineentunne alamahassa... Näitä riittää. Niinku joka kierrossa. :o

Testailunki alotin, ku tilasin 12 herkkää Sofin testiä ja lisäks mulla on muuan Pregcheck ja 1 digitesti oottelemassa.

Eihän ne testit vielä mitään näytä. O-testeihin tulee kyllä kaks viivaa mutta ei se mittää merkitte.

Varmaan testaisin vielä useammin, jos ei päivät menis töissä. :D

Tsemppii ja raportoikaamme kuinka käy! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/459 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnekkaille plussanneille <3

Oon pohtinu paljo, että mitä tekisin. Sanokaapa, mitä mieltä ootte. Mulla siis jälleen kierto venyy ja venyy.. sunnuntaina testasin negan ja sen jälkeen en oo testannu. Oon kuitenkin100% varma, että en oo raskaana. Nyt kp. 43. Tuskastuttaa, että kierrot venyy ja ei voi ikinä mitenkään tietää, että millon ovuloin vai ovuloinko ollenkaan.. Oon miettinyt, että pitäskö soittaa lääkäriaikaa jo nyt vaikka virallisesti ei olla yritetty lasta vasta ku 5kk. Syystä, että siskollani on pco ja raskautu vasta clomit saatuaan. Myös toinen sisko yritti melkeen 2v ennen ku tuli raskaaksi. Oon jotenki ihan varma, että mulla tulee olemaan pitkä taival vielä edessä tän asian kanssa. Oon joskus pari vuotta sitten syöny Terolut-kuurin ku menkat oli toistuvasti kuukausia kadoksissa. Sen jälkeen kierto tasottu joksiki aikaa, mutta nyt taas heittää häränpyllyä. 

Mitä te tekisitte?

Anteeksi jos menee ihan täysin off the topic.

324/459 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! 

Anis83, joko testasit? Tuliko plussa :)

Liian moni on jo tippunut :/ Nyt kun tuo kevättuuli puhalstaisi paljon plussatuulia niin oispa kiva. 

Bey: Mietit soittaisitko lääkäriin kun kierrot venyy? Mun mielestä kannattaisi soittaa ja kysyä lääkärin mielipidettä asiaan. MInulla vuonna 2010 kun esikoista ruettiin yrittämään niin kierrot heitteli miten sattui..välillä ,meni 3kuukautta ilman menkkoja. Sit vaan soitto lääkärille, et pitäisi saada kierto tasaiseksi, jos meinaa lasta yrittää.. 3kuukautta primolutia ja tadaa.. tärppäs. Mutta siis kokonaisuudessa meni melkein vuosi siitä kun pillerit jätettiin pois. 

Nyt siis en lannistu, jos ei vielä tärppää..

Omaa napaa sen verran, että nyt taitaa olla dpo 5 tai 6. Oletin sen olevan viime to kun oli mielstäni aika selkeät ovisoireet..eli menkkoja odotan alkavaksi ensi viikolla, mutta mikäli kierto onkin sen 40 päivää, mitä oli tässä vähän aiemmin niin silloin kalenterin mukaan ovis olis vasta nyt lauantaina!! Mitään oireita ei kuitenkaan ole, mitä nyt turvottaa ja ruokaa tekee koko ajan mieli.  Jänniä aikoja eletään :) 

Mimmi ja Onni kp 24/40?

325/459 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Pakko nopeesti kirjottaa töistä! 

Kyllä vain, aamulla clearblue digitestillä raskaana 2-3 :) Ai että, nyt vaan toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin. En oikein taida vielä tajuta koko asiaa, huh huh...

Toivotaan lisää nimiä plussaliataan!!

326/459 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 12.3.2014

~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~

Lidia85 kp 45/30

Jellonamieli kp 43/30-35 yk 4

Tuiksi 41/26 yk 14

Bey kp 41/32-45 yk 4

Tiusk kp 40/30 yk 8

Jiiaa79 kp 38/28-35 yk 1

Kaiotic kp 37/31 yk 2

Mimuli22 kp 36/30 yk 9

Nioliina kp 34/32 yk 1

Aavaa kp 32/30 yk 10

anneee kp 32/40 yk 5

Saffelson kp 28/26-28 yk 9

Emotar kp 27/28 yk 8

Tunturi 25/23-28 yk 7

Havu kp 25/24-34

Rellu kp 24/33

Mimmi ja onni kp 24/39-42 yk 4

Tann kp 23/24 yk 3

Anniw kp 23/26-32 yk 5

T M H kp 22/26 yk 3

Evelyn80 kp 21/24-28 yk 12

kuumeilua 72 kp ?/?

Airi kp ?/?

Lil e kp ?/? yk 2

Millimamma kp ?/?

Promint kp ?/?

+++Plussanneet+++

Nyytikki kp 25/26 yk vuosia  

Lalaloo kp 31/24-34 yk 8

Missmama kp 35/25-45

Hera 90 kp 34/30 yk 3

KK kp 30/27

Tittalilla dpo 13

Anis83 kp 31/28 yk 1

---Tippuneet---

Lumimaaria

Safia

Onnenaika

Jenni J

emilllia

Iltatähti82

Pöntiäinen

Neiti A

sannakaro

Trista

Mammanen2011

Jonsteri

Nele82

Taivaanlahja

Iidamatilda

Subflower80

Katarine

Anniina77

Rouva79

Masc

Liinaloviisa

Alicia

Toivetta täynnä

Blackpanther

327/459 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä taustalta teitä seuraan.. Kerrottavaa ei vielä ole: yksi negatiivinen vain. Kierto on jo pitkällä, mutta menkkoja ei kuulu.. Sen sijaan itken joka ikiselle asialle, koko maailma on alkanut tuoksua niin vahvasti, ettei koskaan ennen ja maha on aina iltaisin turvonnut pallo. Joka aamu turvotus on kadonnut ja odotan, että tänäänkö jo täti tulee kylään, mutta ei näy, ei kuulu.
Hmm.. toiveajattelua vaiko ei.
Joka tapauksessa, tämän viikon vielä odottelen ennen uusia testiyrityksiä, kun tosiaan kp 40 oli vielä negatiivinen. Ovulaatio on bongattu 20 kp tietämille, eli eiköhän pian pitäisi plussaa näkyä, jos on näkyäkseen. Kovasti täällä toivotaan ja (noloa myöntää) jutellaan jollekin olemattomalle jo. Huh tätä kuumetta!

328/459 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä Bey: Kannattaa ehdottomasti ottaa lääkäriin yhteyttä. Jo se, että saa rauhan tuon miettimisestä, saattaa auttaa raskautumisessa. Tsemppiä ja plussatuulia!

Muutenkin isosti onnea kaikille plussanneille <3

329/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni. Nyt tuli täti kp 43 :) Onnea yritykseen kaikille. Siirryn taka-alalle.. näillä kierroilla seuraava toivo on ens vuoden tammikuulle. 

330/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bey, halitus. <3 

Kannattaa kyllä käyä lääkärillä, niin saat kierrot kuriin. Aivan inhottavia nuo ylipitkät kierrot, mullaki on niitä tässä ollu, ku koko vuosi on ollu yhtä keskenmenoa. :/

Nyt kp28. Dpo9. tissit kipeenä, tänään lämmöt oli noussu entisestään, normi 35.7-35.9, nyt 36.7. Mua ei yleensä janota juuri koskaan mut nyt on ruennu janottaan, se on mulla tupannu olemaan raskausoire. Nenä tippasee päivittäin... Hmm.. Jännittää. ;)

331/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Anis83!!! Ja Bey, ei saa lannistua, tsemppiä!! 

Mä kuuntelen taas kropppaani ja oikein odotan jotain oireita. Eilen illalla ja nyt tänä aamuna hiljallee koskenut tuonne mahaan ihan alas. Sellasta menkkamaista juilintaa. Joku aika sitten luin ekan raskauden aikasta vauvakirjaa ja siellä on 3 ensimmäistä kuukautta oireina vaan menkkamainen juilinta, ei siis niin mitään muuta oiretta. Ja niinhän se olikin. Mistään muusta en tiennyt olevani raskaana kuin, että 2 viivaa tikussa. Siinä oli mun oireet :D

Vielä kun viikon jaksais! Mukavaa päivää kaikille!

Mimmi ja Onni

332/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi eilen joita osasin odottaa kun mies olis työmatkalla ovulaation aikaan, joten tippuneisiin voi laittaa.

Onnea kovasti plussanneille!

333/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyörin täällä nyt vielä reilun viikon ainakin.. Eli olen 100%:sen varma että ovulaatio oli vasta sunnuntaina/maanantaina (eli kp33 paikkeilla!) eli tosiaankin kierto venyy ja voinkin odottaa menkkoja vasta viikon päästä sunnuntain-tiistain paikkeille. Tuntuu että tämän raskausyrityksen pitenemisen myötä pari kiertoa on heittänyt näille että ovuloin myöhään - menkat tulevat siitä kuitenkin noin parin viikon päästä, eli toivon että toivoa ei tarvitse tästä myöhäisestä ovuloinnista heittää. Nimittäin voi olla että tämä on nyt viimeinen kierto jolloin voitais saada lapsi tänä vuonna. Tai sitten jos menkat alkaa niinkuin oletan niin vielä yksi mahdollisuus voisi löytyä - la ois joulukuun viimeinen päivä, että.. Mutta katsotaan nyt milloin tässä päästään uuteen kiertoon. (tai toivottavasti ei päästä, jos vaihtoehtona on vauva, mutta nämä luvattoman pitkät kierrot ei ole kivoja vaan stressaa entisestään!) Toivon todella että lapsi saataisiin, ja josko se nyt tärppäis kun aurinko on alkanut paistelee ja mielikin pirteämpi ja kenties stressikin töiden puolesta hieman helpottanut.:)

Tsemppiä, pidän peukkuja Emotar!:) ja tsemppiä meille muillekkin jännäilijöille.:)

-mimuli 37/30 yk9

334/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa polttelee raskaustestit, jokohan kohta voisi alkaa testaamaan. Tekisi mieli heittäytyä lattialle ja ottaa kunnon itku-potku-raivarit välillä, mut kun mä HALUUN se vauvan NYT! No vielä ei tietoa miten tässä kuussa kävi. Oireita tottakai on, huonoa oloa, alavatsa tuntemuksia, rinnat hieman arat.. Ensi kuussa olen työmatkalla oviksen aikaan, joten se kuu taitaa jäädä sitten väliin. Ajattelin kyllä ovistestejä ensimmäistä kertaa kokeilla. Mutta vielä peukut pystyy, että tärppäisi. Sunnuntaina pitäisi kuukautiset alkaa.

Peukut pystyy muillekkin jännäilijöille!

335/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä peukut pystyssä T M H! :)

Ja kovasti onnea plussanneille. Päätin itse, että odotan viikon päähän lauantaihin kun testin teen (tulisi vähemmän niitä testailuja) ;)Vielä ei mitään oireita mistään, onpahan vain mukava flunssa päällä.

Suututti muuten kovasti, kun kaveri kokeneempana meni minua valistamaan, etten voi tulla raskaaksi jos sitä kovasti toivon... Näinhän se taitaa olla, ettei stressaaminen kannata, mutta ärsytti, kun ei niitä toiveita voi vain heittää pois! ARGH!

336/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännittää. Olo seesteinen ja onnellinen, kropassa möyrii kuin olisin juonut liikaa kahvia (en ole). Menkkatuntemuksia on ja viimeistään viikonloppuna pitäisi alkaa eli testailen aikaisintaan ensi viikolla. Mua jännittää. En uskalla tehdä testiä, jos teen sen liian aikaseen, mieluummin ootan kunnolla menkka-ajankohdan yli..

Onnittelut suuresti kaikille plussanneille ja tippuneille onnea ensi koitokseen :)

337/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airi, kyllä toivoa ja pitääkin ja saa! Esikoisen kohdalla olin todella vauvakuumeinen ja kyllä se tärppäsi siitä huolimatta. Jos alkaa liikaa stressaa, käy 30 minuutin kävelyllä :) noudatin tuota esikon aikana ja meinasin nytkin, siitä ei varmasti ole haittaa :) ja jos tärppääkin, kannattaa ottaa jokapäiväiseksi tavaksi :)

338/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 13.3.2014

~**~Marraskuiset kuumeilijat 2014~**~

Lidia85 kp 46/30

Jellonamieli kp 44/30-35 yk 4

Tuiksi 42/26 yk 14

Tiusk kp 41/30 yk 8

Jiiaa79 kp 39/28-35 yk 1

Kaiotic kp 38/31 yk 2

Mimuli22 kp 37/30 yk 9

Nioliina kp 35/32 yk 1

Aavaa kp 33/30 yk 10

anneee kp 33/40 yk 5

Saffelson kp 29/26-28 yk 9

Emotar kp 28/28 yk 8

Havu kp 26/24-34

Rellu kp 25/33

Mimmi ja onni kp 25/39-42 yk 4

Tann kp 24/24 yk 3

Anniw kp 24/26-32 yk 5

T M H kp 23/26 yk 3

Evelyn80 kp 22/24-28 yk 12

kuumeilua 72 kp ?/?

Airi kp ?/?

Lil e kp ?/? yk 2

Millimamma kp ?/?

Promint kp ?/?

+++Plussanneet+++

Nyytikki kp 25/26 yk vuosia  

Lalaloo kp 31/24-34 yk 8

Missmama kp 35/25-45

Hera 90 kp 34/30 yk 3

KK kp 30/27

Tittalilla dpo 13

Anis83 kp 31/28 yk 1

---Tippuneet---

Lumimaaria

Safia

Onnenaika

Jenni J

emilllia

Iltatähti82

Pöntiäinen

Neiti A

sannakaro

Trista

Mammanen2011

Jonsteri

Nele82

Taivaanlahja

Iidamatilda

Subflower80

Katarine

Anniina77

Rouva79

Masc

Liinaloviisa

Alicia

Toivetta täynnä

Blackpanther

Bey

Tunturi

339/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! Mahtaa olla mullistava tunne saada se plussa tikkuun :)

ON: ekaa kertaa (vuosiin) venyy kierto joten tietysti heti ihan hullut jännärifiilikset! Että mitä jos saisi sen ihmeen tapahtumaan ja joku niistä laiskoista simpoista olisi onnistunut ;-) Testasin tunnin iltapäiväpissasta puhtaan negan, aamulla uusiksi...

340/459 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainiin: Joku puhu siitä että jännittäminen ei kannata. Se on ihan höpöhöpöä. Tämä "ajattele jotain muuta niin onnistuu" ei perustu mihinkään.Lapsen toivominen on hyvä ja positiivinen asia :)

Ja tämä lääkärin puhetta. Näillä palstoilla lukenut vaikka mitä outouksia ;-)