Aivan käsittämätön tämä tapa kieltää aikuisten joukkueurheilu!!!
Tässä kohtaa alkaa olla oma kyllästymisenraja!
Jos oma henkireikä, säbähöntsyt, missä porukka käy vain terveenä, viedään taas pois, koko talveksi, sillä verukkeella että lähikontaktia voi syntyä, niin en vaan jaksa enää koko hössötystä. Haluan tietää paljonko ihmisiä on altistunut vastaavassa toiminnassa (harraste, ei kilpa). Tuskinpa paljoakaan.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ihmettelen jo, miksei kansanopistot, urheiluseurat ym videoi treenejä sivuilleen nettiin niin, että ne lajit, jotka soveltuvat yksin kotona harrastettaviksi, voisi halukkaat harrastaa kotonaan. Näin lajit jatkuisivat vaikka tulisi kieltoja, ja vuosimaksun maksaneet saisivat edes jotain vastinetta rahoilleen. Ja tosiaan myös jonkun huonon kelin tai pikkunuhan takia voisi sitten treenata kotona. Ja vieläpä niin, että treenin voisi tehdä minä päivänä tahansa ja mihin kellonaikaan tahansa, mikä taas palvelisi vuorotyöläisiä, työmatkaajia jne.
Todellakin vaadin maksuni takaisin jos siirtyy kokonaan nettiin. En yksinkertaisesti pysty kotona harrastamaan.
Kerrostaloissa on yleensä ilmaiseksi varattava kerhotila ja omakotitaloissa tilaa. Mikset pysty? Ovi vaan kiinni ja muulle perheelle tiedoksi, että äiti harrastaa nyt.
Ei meillä ole. Minkä oven ehdotat että laitan kiinni? Rapunoven?
Lapsille hoitaja.
Sisältyykö harrastusmaksuun tämä lastenhoitaja joka vie ne jonnekin? Minne? Vai pitääkö siis alkaa maksamaan erikseen? Kotona harrastaminen muuttuu sen verran kalliiksi että pysyn siinä etten minä sitä voi tehdä.
Samaan paikkaan laitat ne lapset jossa ovat olleet silloin kun harrastit kodin ulkopuolella
Eli lapset ovat kotona. Missä siis minä harrastan?
Lapsesi eivät käy ulkona ilmeisesti
Käyvät he ulkona mutta he myös tekevät läksyjä ja syövät.
Mitä harrastat?
Seksiä.
Taisi loppua tekosyyt :)
Mitkä tekosyyt? Täällä ei ole annettu yhtään toimivaa ratkaisua siihen miten voisin harrastaa kotona.
Käyn joogassa, erityisesti ilmajoogassa. Sitä ei ole kielletty joten käyn vieläkin.Ihan hyvin voi ilmajoogaa harrastaa kotona. Kaverini harrastaa ja tankotanssia myös. Lapset hälläkin. Joskus ovat omissa huoneissaan, joskus jumppaavat mukana, joskus ovat kavereilla tai ulkona. Ei ongelmaa.
No jos ei ole ongelma ja ihan hyvin voi ilmeisesti kaikki mielestäsi harrastaa niin varmaan kaverisi kertoo minne kiinnittää silkin ja miten.
Joogassa en käy minkään jumpan takia eli yhä vaan ihmisten mielestä on hyvä idea että heitän lapseni pihalle ruoka-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ihmettelen jo, miksei kansanopistot, urheiluseurat ym videoi treenejä sivuilleen nettiin niin, että ne lajit, jotka soveltuvat yksin kotona harrastettaviksi, voisi halukkaat harrastaa kotonaan. Näin lajit jatkuisivat vaikka tulisi kieltoja, ja vuosimaksun maksaneet saisivat edes jotain vastinetta rahoilleen. Ja tosiaan myös jonkun huonon kelin tai pikkunuhan takia voisi sitten treenata kotona. Ja vieläpä niin, että treenin voisi tehdä minä päivänä tahansa ja mihin kellonaikaan tahansa, mikä taas palvelisi vuorotyöläisiä, työmatkaajia jne.
Todellakin vaadin maksuni takaisin jos siirtyy kokonaan nettiin. En yksinkertaisesti pysty kotona harrastamaan.
Kerrostaloissa on yleensä ilmaiseksi varattava kerhotila ja omakotitaloissa tilaa. Mikset pysty? Ovi vaan kiinni ja muulle perheelle tiedoksi, että äiti harrastaa nyt.
Ei meillä ole. Minkä oven ehdotat että laitan kiinni? Rapunoven?
Lapsille hoitaja.
Sisältyykö harrastusmaksuun tämä lastenhoitaja joka vie ne jonnekin? Minne? Vai pitääkö siis alkaa maksamaan erikseen? Kotona harrastaminen muuttuu sen verran kalliiksi että pysyn siinä etten minä sitä voi tehdä.
Samaan paikkaan laitat ne lapset jossa ovat olleet silloin kun harrastit kodin ulkopuolella
Eli lapset ovat kotona. Missä siis minä harrastan?
Kenen kanssa kotona ja miksi? Voihan ne mennä ulos siksi aikaa!
Eli heitän perheeni ulos. Missä välissä ne lapset syö iltapalan?
Öh, paljonko sä tilaa tarvitset harrastamiseesi? Keväällä mä tein kotijumppia (LessMillsin jumppavideoita pystyi ihan ilmaiseksi käyttämään) työhuoneessa, jossa on tilaa ehkä 2x2 m, työhuoneen ovi kiinni. Jos minulla olisi ollut pikkulapsi(a), olisi homman voinut hoitaa siten, että isä huolehtii sillä aikaa. Aikaahan tällaiseen menee vähemmän kuin jos menisi talosta ulos jumppatunnille, kun matkat jää pois.
Voi sitä neliön tilassa pomppia vaikka tasajalkaa jos se tuntuu kivalta ja pitää vain jotain liikuntaa saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin! Toivotaan, että ainakin jossain käytetään nyt maalaisjärkeä. Elämän olisi jatkuttava mahdollisimman normaalina muuten ollaan taas kohta uuden aallon edessä.
Ja järkyttävintä on se, että saat matkustella ympäri maailmaa mutta lähikoululla samojen ihmisten kanssa pallon pelaaminen on paha asia!!
Kun se sähläävä lauma sairastuu ja tartuttaa lähipiirinsäkin niin yhden kunnan/kaupungin alueelle kohdistuu paljon sairastuneita. Sitten ainakin menee kaikki paikat kiinni.
Jumppatunnilla ja kuntosalilla näin ei kuitenkaan tapahdu?
Riski selkeästi pienempi ja helpompi ajatella turvavälejä.
No kyllä minusta aikuista on se että pystyy näkemään myös yhteisen hyvän eikä vain omaa mukavuutta ja nautintoa. Joskus pitää vain uhrata hetkeksi ne omat tarpeet jotta koko yhteisö voisi paremmin ja selviäisi helpommalla.