Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakkahuumorin ystävä linjoilla. Kysyttävää?

Vierailija
25.01.2014 |

Kaikki pieru- ja kakkahuumori on lähellä sydäntäni. Kysy mitä vaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on kysymyksiä?

Vierailija
2/30 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kakka- pissa jutut kuuluu pikkulapsen kehitykseen, siitä kuuluu kasvaa pois.

Oletko muutenkin jäänyt jossakin jälkeen?

Vierailija
4/30 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 4-vuotiaat lapset kiinnostuvat yleensä pylly-, pimppi- ja pippeli-jutuista. Myös kakka ja pissa ovat kovin kiinnostavia, tisseistä nyt puhumattakaan.

Kiinnostus näkyy usein näiden juttujen puhumisena, vastoin aikuisten nimenomaista toivetta. Lapset saattavat esimerkiksi haluta mukaan vanhemman mennessä vessaan ja tarkastella sitten pöntöstä jätöksiä. Tai sulkeutua kaverin kanssa omaan huoneeseen leikkimään lääkäriä, jossa pääasiallinen teko on riisuminen, sekä omien ja toisten ruumiinaukkojen tarkistelu ja kaivelu. Asiaan kuuluu tietysti aikuisten katseilta piiloutuminen ja hihittely.

Noloa? Kyllä. Kiusaannuttavaa? Totta kai. Ihan älyttömän raivostustuttavaa kun se ei sitten millään lopu? KYLLÄ!

Lapsen kohdalla kyse on luonnollisesta uteliaisuudesta. Noin neljä-viisivuotiaat kiinnostuvat kovasti naisen ja miehen eroista, oman ruumiinsa toiminnosta, siitä miten itse on samanlainen ja miten taas erilainen kuin muut. On tärkeää olla oikeanlainen, kelpaava, saada kehuja. Pojat esimerkiksi saattavat kysellä ”Eikö mulla ookin aika mahtava pippeli?” ja tytöt esitellä estoitta ”hienoa pimppiään”. Sekä aikuisten että kavereiden palaute tuntuu tärkeältä.

Tämä vaihe on lapsen itsetunnolle tärkeä, vaikka vanhemmalle usein hämmentävä. Olemmehan me aikuisetkin aika ajoin kiinnostuneita pimpeistämme ja pippeleistämme; osaamme vain rajata sen sopivampiin tilanteisiin.

Vierailija
5/30 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:37"]

No mitäpä sitä tylsiä ohjelmia katselemaan, kun on kotonakin omaa hauskaa ja ennen kaikkea sitä paskaa, millä mällätä...

Teetkö arjen kivoja kakkakepposia, vai mitä? Kuuluuko paska myös seksiin?

[/quote]

Piereskelen estottomasti kotioloissa ja myös julkisilla paikoilla on hauskaa jättää paskankäryä jälkeen. Esimerkkinä klassinen hissiin pieraiseminen. Pieru on sisäinen lämmike, se lämmittää mieltä kun kadulla astellessa perseestä kuuluu rut rut rut rut. Joskus olen pieraissut myös mieheni naamalle. Paras pierumuistoni on se, kun Mamban keikalla pieraisin järjettömän mätäpierun ja vieressäni seissyt humalainen röllykkämahainen mies sai kaikki syyt niskoilleen. Silloin tunsin saavuttaneeni jotain suurta. Olin ylpeä itsestäni. Vieläkin rakastan julkisissa tiloissa pieremistä. Ja ai mitä nautintoa saan, jos jälkeeni jää paskaraidat pönttöön julkisessa vessassa.

[/quote]

Mulla on vähän samankaltainen kokemus. Olin kerran kuntosalilla ja olin kai syönyt jotain kaasua kehittävää kun mahaa turvotti. Päästiin hiljaa tuhnupieruja helpottaakseni oloani. Nuo tuhnut vain haisivat kaameasti. Kun haju kulkeutui muiden nenään nämä menivät jo katsomaan onko viemäri tukossa. Itse jatkoin harjoittelua enkä ollut tietääksenikään asiasta:D Muuten uskon että jokainen on joskus aikuisiälläkin pieraissut housuun märän pierun mahataudissa ollessaan mutta eihän sitä kukaan kehtaa myöntää kuin anonyymisti netissä:D

Vierailija
6/30 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:12"]

Nuo kakka- pissa jutut kuuluu pikkulapsen kehitykseen, siitä kuuluu kasvaa pois.

Oletko muutenkin jäänyt jossakin jälkeen?

[/quote]

Kiitos kysymästä, en ole jälkeenjäänyt. Tosin humanisti olen, jos se lasketaan jälkeenjääneisyydeksi.

Vierailija
7/30 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyy kysymyksiä?

Vierailija
8/30 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että olis varmaan ihan ok, jos katsoisit putouksen ensi lauantaina...

Slaikka Gustafson-nimisellä hahmolla saattaisi olla sinulle jotain annettavaa...

Vierailija
9/30 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää, mutta suosittelen sinulle Leslie Patricellin kirjaa Paukku. Se on pieruteemainen lastenkirja, jota minun on hyvin vaikea lukea vauvallemme ääneen, kun repeän noin sekunnin välein :)

Vierailija
10/30 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on kysymyksiä? Vastaan mielelläni *pyllistys*

Vierailija
11/30 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakeli että lentää spermat aina tälle videolle paskaa ja kusta mmmmmmmmm nauttikaa linkistä 

http://www.heavy-r.com/video/146411/Girl_Stuffing_Shit_Inside_Her_Cunt/

Vierailija
12/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru on p*rseestä!

Vierailija
13/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:37"]

No mitäpä sitä tylsiä ohjelmia katselemaan, kun on kotonakin omaa hauskaa ja ennen kaikkea sitä paskaa, millä mällätä...

Teetkö arjen kivoja kakkakepposia, vai mitä? Kuuluuko paska myös seksiin?

[/quote]

Piereskelen estottomasti kotioloissa ja myös julkisilla paikoilla on hauskaa jättää paskankäryä jälkeen. Esimerkkinä klassinen hissiin pieraiseminen. Pieru on sisäinen lämmike, se lämmittää mieltä kun kadulla astellessa perseestä kuuluu rut rut rut rut. Joskus olen pieraissut myös mieheni naamalle. Paras pierumuistoni on se, kun Mamban keikalla pieraisin järjettömän mätäpierun ja vieressäni seissyt humalainen röllykkämahainen mies sai kaikki syyt niskoilleen. Silloin tunsin saavuttaneeni jotain suurta. Olin ylpeä itsestäni. Vieläkin rakastan julkisissa tiloissa pieremistä. Ja ai mitä nautintoa saan, jos jälkeeni jää paskaraidat pönttöön julkisessa vessassa.

Vierailija
14/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Olin opiskeluaikana Hesburgerilla töissä ja tykkäsin pierrä sen kuivavaraston täyteen suolikaasuja. Paha vaan että sinne usein tuppasi joku kollega tekemään inventaariota. Mutta oli niin ihana jättää varastoon leijumaan mätä suolen haju.

Vierailija
15/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen minun makuuni. Haluaisitko tavata, vaikka kakkailun merkeissä?

Vierailija
16/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:45"]

Olet nainen minun makuuni. Haluaisitko tavata, vaikka kakkailun merkeissä?

[/quote]

Kiitos, mutta olen varattu. Toivottavasti löydät jonkun muun pieremään kanssasi.

Vierailija
17/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, se oot sinä, jolle ne Putouksen köntsä-jutut on tarkoitettu.

Vierailija
18/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lempiaiheeseesi liittyvää ketjua olet täällä av:lla avannut?

Vierailija
19/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:49"]

Ai, se oot sinä, jolle ne Putouksen köntsä-jutut on tarkoitettu.

[/quote]

En katso Putousta.

Vierailija
20/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sul kötsä housuis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme